14.Dopis

168 10 0
                                    


Clarke : Vstala som s postele. Nikde som nevidela Lexu, prišlo mi to veľmi divné. Rýchlo som vstala a obliekla som sa. Na stole bol len dopis. Bolo na ňom napísane „Pre človeka, ktorý ma priviedol na lepšiu cestu a ktorého s celým srdcom milujem... Clarke." Zostala som tam nehybne stáť, bála som sa o Lexu a otvorila som dopis.

Clarke chcem sa ti ospravedlniť za všetko a hlavne za to, že som ti dala prášky do pitia. Musela som to urobiť, aby si zostala v bezpečí. Nesnaž sa ma hľadať, Lincoln ťa počká vonku. Odvezie ťa ďaleko a ty budeš môcť, žiť normálny život. Je mi ľúto to čo sa stalo Raven ale zaplatia za to. Celú dobu som si myslela, že si len ďalší človek ktorého sa snažia zabiť ale nielenže ti vymazali spomienky ale oni ti dali falošné spomienky. To o tvojich rodičoch bola pravda ale nebola si len človek, bola si veliteľka smrti. Preto ťa celú dobu hľadali a snažili sa ťa zabiť. Vždy tu s tebou Clarke budem. Kiež by sme sa spoznali za iných okolností. Nenávidela som ich za smrť Costií ale ty nesmieš opakovať moje chyby. Bola si moje svetlo v temnote. Clarke Kom Skaikru milujem ťa a sľubujem ti, že odteraz budeš v bezpečí. Nastúp do auta z Lincolnom a on ťa odvezie preč, kde budeš môcť žiť ako človek. Zbohom Clarke.

Clarke : Vybehla som z miestnosti a utekala som za Lincolnom.

Lincoln : „Bolo na čase, ideme."

Clarke : „Nikam nejdem." Namierila som zbraň na Lincolna. „Kde je Lexa!"

Lincoln : „Typické

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lincoln : „Typické... neviem to a aj keby som to vedel tak ti to nepoviem."

Clarke : „Hovoril si, že by si za Hedu dal život a teraz... si slaboch, mal by si sa vidieť."

Lincoln : „Ona si to vybrala sama, pretože sa do teba zamilovala. Čo nechápeš, možno vo vašom živote je možné milovať ale pre nás je to len slabosť!"

Clarke : „Život je viacej než len prežívanie."

Lincoln : „Možno máš pravdu ale Lexu už nenájdeš, nikto nevie kde je mesto svetiel. Je už dávno mŕtva Clarke. A ona je preč. Vymenila svoj život, za tvoj život."

Clarke : „NIE! Nájdem ju, s tebou alebo bez teba."

Lincoln : „Mesto svetiel, je druhá strana Clarke. Nemôžeš sa tam dostať. Je preč, zmier sa stým."

Clarke : „Ešte je stále čas, nájdem ju!"

Lincoln : „V tom prípade je to tvoja smrť. Viem akurátne kde nájdeš jej sestru. Keď pôjdeš na sever od úkrytu, nájdeš pri strome uviazaného môjho koňa. Nasadneš na koňa a pôjdeš stále na sever a za 3 hodiny by si mala vidieť vysokú vežu. Tam bude jej sestra ale nemyslím, že uvítajú tvoju návštevu. Clarke... oni vás celú dobu sledovali. Vedia, že prídeš.

 Vedia, že prídeš

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Clexa FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat