Clarke : Mysleli sme si, že nás už nájde v škole ale potom boli počuť len výstrely z pištole. Rozbehol sa za nim vlk. Z Lexou sme rýchlo otvorili okno a skočili, zranila som si nohu ale Lexa ma zodvihla a podoprela ma o seba. Neskôr som videla v diaľke Raven.
Raven : "Čo sa ti preboha Clarke stalo ?" Keď som videla že je Clarke zranená, tak som jej utekala pomôcť nasadnúť do auta.
Lexa : Clarke nachvíľu omdlela. "Zaboč tu vľavo a potom vpravo" Povedala som Raven. Poznala som tu jedného doktora, ktorý Clarke mohol pomôcť.
Raven : "Musíme ju vziať do nemocnice !"
Lexa : "Ty by jej nepomohli."
Raven : "O čom to hovoríš. Clarke predsa nikoho nezabila prečo by jej nepomohli !
Lexa : "Nejde o to čo spravila, ide o to kto je." "Tu zastav."
Raven : Počúvla som ju a zastavila auto. Zdvihli sme Clarke a viedli sme ju ku dverám.
Lexa : Zabúchala som na dvere. "Všetko ti vysvetlím keď Clarke bude v bezpečí."
Raven : "V bezpečí ?" Dvere sa pootvorili a ten človek len povedal "Čo tu chcete."
Lexa : "2589 Clarke Griffin."
Neznámy muž : "Dajte ju do tej miestnosti. Ale ten človek musí ísť preč."
Raven : "Nikam nepôjdem, nedovolím aby Clarke zostala z neznámymi ľuďmi." Ten muž sa začal smiať.
Neznámy muž : "Nemáš ani tušenie o čo tu ide."
Lexa : "Neboj sa, dám na Clarke pozor. Teraz mi musíš veriť pre bezpečnosť Clarke. Všetko vysvetlím vonku."
Raven : Nemala som na výber. Ten muž sa choval divne. Som si istá že by bol schopný zabiť aj mňa a aj Clarke. Radšej som Clarke položila na gauč a dôverovala som tej babe. Ten muž išiel hneď ku Clarke a začal ju ošetrovať. Z Lexou som išla von a čakala na vysvetlenie.
Lexa : "Clarke bude v poriadku. Som Lexa Woods, nastúpila som na vysokú školu kvôli Clarke. Jej rodičom som sľúbila ochranu pred niekým kto ju chce zabiť. Clarke nie je tá za ktorú ju považuješ. Musíš to udržať v tajnosti pred ostatnými a hlavne Clarke. Ver mi chcem to isté čo ty. Chrániť Clarke za každú cenu, nehladno na to čo sa stane alebo kto zomrie. Ak budem musieť obetujem vlastný život aby som ju ochránila."
Raven : "Ja som Raven. Nechápem to, jej rodičia sú už dávno mŕtvy. Nemohla si im nič sľúbiť."
Lexa : "Je mi to ľúto viacej ti povedať nemôžem, musíš ísť domov a žiť normálne. Ver mi je to pre tvoje bezpečie a hlavne bezpečie tvojich blízkych."
Raven : Nechápala som čo hovorí ale mala pravdu. "Čo bude z Clarke ?"
Lexa : "Sľúbila som že ju ochránim viac sľúbiť nemôžem."
Raven : "Ďakujem." Nasadla som do auta a odhádzala som preč. Nemôžem tomu uveriť, opustila som Clarke za cenu svojich blízkych. Bola mi ako sestra, dúfam že sa o ňu Lexa postará a dá na Clarke pozor. Ale o čom to hovorila ? Rodičia Clarke sú už mŕtvi. Okrem matky ale hovorila RODIČIA, nechápem to a v tom mi zazvonil telefón. Volal Bellamy môj chalan. "Ahoj ako sa máš?"
Bellamy : "Ahoj prepáč že ti volám tak neskoro večer ale musíme sa čo najskôr stretnúť stalo sa niečo vážne. Príď do nemocnice Sv. Heleny.
Raven : Zrušila som hovor a pridala som plyn smerom do nemocnice. O par minút som prišla k nemocnici a vonku stál Bellamy. "Čo sa stalo, si zranený?"
Bellamy : "Nie ja som našťastie v poriadku, videli sme na ceste opustené auto, bola tam žena, ktorá prosila o pomoc ale keď sme zastavili tak ihneď po nás začala strieľať, stihol som rýchlo vytiahnuť zbraň ale tvojho brata postrelila. Je mi to ľúto Raven, tvoj brat... to neprežil Raven." Raven mi padla do náručia a začala plakať. "Je mi to ľúto Raven."
ČTEŠ
Clexa FOREVER
FanficClarke a Lexa sa nepoznajú až do dňa kedy Lexa nastúpi na vysokú školu. Lexa má ale jedno tajomstvo ktoré skrýva pred Clarke.