Hmmm... Ik word wakker door de stralen van de zon. Geen stress geen wekker helemaal niks. Because it's weekend bitchess. Hahaha well . Ik sta op en loop naar mijn badkamer en neem een warme douche. Ik kleed me om in mijn nike fleece pak en laat me haren los." Sbah elghir mama💋" Sbah elghir hbiba lang geslapen weer zo te zien" jaa mama hahaha". " er liggen croissantjes en pannekoeken in de koelkast kijk maar wat je wil" Safi mama shokran". Ik at mijn ontbijtje, bekeek nog even een aflevering van pll en begon met leren.
"YASMINAAAAAA YASMINAAA ER IS IETS ERGS GEBEURD KOM SNEEEELLL" pffff die izanhoofd weer van een souhailla, souhailla is mijn zus ze is een jaartje ouder dan mij en lijkt precies op mij. We hebben beide zwart haar, groene ogen en een licht getinte huid. "Moet je me weer eens storen ah varken" uff KOM HEWOON NUNU"
Ewaja k ga maar" wat is er""kun je even de afstandbedieling geven hbiba inou " "HAHAHAA wesh ben je barkie ofniet doe zelf a luilak" "wollah ik haat jou yasmina tfooooeeeeee" beide gaan we stuk hahaha wat een sukkel is t ook. Yemma kan ik helpen."jaa ga maar even stofzuigen boven" is goed " . Ik nam de stofzuiger mee naar boven en begon met stofzuigen.toen ik klaar was deed ik beneden ook gelijk en de zolder zou ik morgen wel doen."Yasmina, souhailla jullie zijn vanavond en morgen alleen thuis ik heb zakenreis " maar yemma wanneer komen beba en nessim dan" die komen morgenavond schat" Ik heb hier 2 briefjes van 50 liggen voor het geval dat " hoeft niet yemma" zegt yasmina "stil a zebbie dan hebben we tenminste geld dat we kunne bewaren" sist souhailla. " ik ga schatjes ik zie jullie overmorgen weer" Zegt mama en ze geeft ons beide een kus. "Beslama mamaaa" roepen we.
"WE ARE HOME ALONE YESSSS" roept souhailla( ik noem souhailla voortaan sou is gemakkelijker en yasmina yas) "sou wollah je bent grootste mongool die ik ken abi" hahahaha sirt kowed lelijke zwijn" wat gaan we doen dannn" komm bij de turk shen kapsalon chappen en daarna bij de appie wat eten voor vanavond halen saf? " ja oke saffi ik kom zo" ik ren naar boven en trek me leren jas aan met mijn zwarte mason garments die ik van beba lief heb gekregen." Ik ben klaar sou kom"
30 min later:
"Ufff wollah ik heb je gemist habibti " zegt sou terwijl ze dr kapsalon wild op eet. Hajahahaha te grappig dit kind. Toen we klaar waren liepen we de appie in " wat wol je sou" " uhmmm doe maar : ben&jerry's , milka repen, oreo die met pindakaas, twee pizzas kijk maar wat je lust ennn uhmmm nog paar blikjes cola light. " isgoedd yellah" . Nadat we klaar waren legde ik al het eten beneden klaar en startte alvast netflix op de tv. Ik rende naar boven en kleedde me om in mijn pyjama en zette mijn haar in een hoge knot, ik trapfe mijn schoenen uit en ging weer naar beneden. " yassss ik heb nisrina gebeld ze komt ook hier slapen saf? " " ja safi is goed ""EWAAAA BRADDDAAAA" schreeuwt sou naar nisrina "hahahahaha heb je gemisg lelijke chinees" we groeten elkaar en houden een pretty little liars marathon. Toen we bij de laatste afl van seizoen 6 kwamen zater we te schreeuwen als gekken vriendin je wil niet weten t was hayek spannend.
" eey hoelaat is t " zegt nisrina." Huj wat" vraag ik slaperig "de tijd a slaapkop" uhm ff kijken" awielie 4 uur" ik ga slapenn braddas " nisrina slaap je bij sou ofbij mij " ik slaap wel bij sou " s goed beslama zie jullie morgen.
Ik sloot alles af via het alarmsysteem en liep naar boven. Ik checkte mijn appjes nog en viel toen inslaap.Hoe vonden jullie mijn eerste deel? Moet ik doorgaan ofniet? Let me knowww xoxo
JE LEEST
Het leven van yasmina
Любовные романыDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!