Het was een erg gezellige en rustige week bij mijn ouders. Vandaag gaan we weer naar huis omdat alles al klaar is. Wat ook op de planning staat is at Nasser en ik babyspulletjes en kleertjes gaan halen want het is al bijna zo ver.
Nadat we afscheid namen van iedereen reden we naar huis.
'' Is alles helemaalklaar naser'' jaa kom nou maar mee'' hij pakt mijn arm en trekt me mee nr boven. Als we bij de babykamer komen sta ik versteld. Het is zo schattig en precies zoals ik het gewild had met grijze en roze tinten.'' Nasser!!'' wat? is t lelijk?! ik bel wel dat ze anders maken'' neee neee het is precies zoals ik het wilde wat mooi!!''oohh hahah gelukkig, kom naar de zolder''.
Hij sleurde me mee naar de zolder die helemaal was omgetoverd tot een mooie inloopkast.'' Het is echt mooi geworden nasser shokran'' alles voor mijn vrouw'' hij gaf me een snelle kus en liep weg. Ik legde even de pullen weer op hun plaats en verberg mijn weekendtas weer. Ik besluit om maar weer even op onze webshop te kijken, ben benieuwd of we al veel bestellingen hebben. Wauw o my allah. We hebben voor de jurkjes al 198 bestellingen en voor de bombers 387! Dat wordt veeeeeeeel werk om te verzenden. Binnen twee weken moet alles verzonden worden maar dat moet goed komen aangezien de man van leyla al een showroom voor ons geregeld heeft hier in Rotterdam waar we al onze pakketjes kunnen maken en de kleding kunnen bewaren. Ik besluit leyla maar even te bellen voor het goede nieuws.
y: Salam leyla alles goed
l: ja goed met jou
y: ook hemdolilah, heb je het aantal bestellingen al gezien!
l:jaaa schat echt veel
y: jaa weetje misschien of onze showroom al af is
l: ja helemaal af, zullen we morgen de kleren halen zodat we al kunnen beginnen met pakketjes
y: ja is goed maar moet wel naar ziekenhuis voor laatste onderzoek
l:isgoed dan houd ik daar rekening mee
y: safi, zie je morgen
l: bslema
Zo dat is ook geregeld. Ik heb zo'n erge honger nu ik zwanger ben he niet normaal. Ik kleed me om in andere kleren aangezien ik in mijn marokkaanse huisjurk loop. ''nasser waar ben jeeeee'' roep ik.'' keuken'' heb je gekookt'' ja pasta'' tbaaarkallah mijn man kan na een eeuw koken'' ja moet je trots op zijn '''
''hm wollah echt lekker'' ja weet ik'' gaan we zo winkelen voor lineya'' ja als jij klaar bent met eten ja'' sorry hoor ik moet voor twee buiken voeden''.
'' ben je klaar nasser'' ja yellah''.We zetten de auto in de parkeergarage en gingen naar een schattig babywinkeltje voor rompertjes. We haalden voor als ze 1 jaar werd hele kleine huaraches echt cute. Ik haalde nog een kenzorompertje en t-shirt. We hebben vandaag nog veel meer kleertjes en pantoffeltjes etc gehaald want dan hangen we vandaag alles op en overmorgen de dingen zoals flesjes en voeding enzo.
We haalden turkse pizza's en reden naar leyla en khalid, haar man. We gaan zo naar de showroom kijken en brengen er nog wat spullen heen zoals dozen en verpakkingen.
''Salam kom binnen'' hoe gaat het met jullie'' goed elhamdolilah, leylakomt zo''. We praatten gezellig bij en aten onze turkse pizza's.
'' zijn we er bijna?'' ja we moeten hier de auto ff parkeren''. We liepen naar onze showroom, en hij was opzich wel schattig. Klein maar groot genoeg want we vestigen voorlopig nog niks aangezien mijn zwangerschap.'' wat vinden jullie ervan'' ja goed'' zegt leyla.'' prima, shokran dat je dit hebt geregeld voor ons'' kleine moeite'' antwoordt khalid. We reden weer naar huis en nasser heeft de kledingkast van lineya ingericht. Ik mocht niet helpen omdat ik moet rusten, maarja.
Nasser kwam naast me in bed liggen en we keken de serie prison break, love that serie though. Maar we maakten het niet lang aangezien leyla en ik morgen hard moeten werken. Ik zette de tv uit en ging tegen nasser aanliggen. Zonder het te merken viel ik alweer snel inslaap.
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomanceDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!