Pov yasmina:
Het is vandaag 2 dagen voor dat ik uitgerekend ben. Er is veel gebeurt in deze tijd. Het gaat supergoed met de webshop van mij en leyla, we kregen zelfs te horen dat artiesten als kendall jenner, selena gomez en gigi hadid onze kleding dragen! Dus wij willen binnen een jaartje een winkel gaan vestigen in Los Angeles maar nasser en ik moeten nog kijken hoe we dat gaan doen met de kleine en onze familie. Ik ben nu trouwens in het huis van mijn ouders met mijn spullen voor als ik naar het ziekenhuis moet.
Ik lig zowat al de hele dag op de bank en ma niet opstaan van iemand hier aangezien elk moment mijn vliezen kunnen breken. Ik maak even een foto op snapchat van mijn ''buikje'' . Als ik wil opstaan om te drinken pakt nasser me en legt me weer op de bank.'' wat wil mevrouw hebben'' een ice tea aub'' komt in orde''. Hij kwam terug met een glas ice tea en gaf het me net als een ober.'' hahaha sukkel'' ik gaf hem een speelse klap op zijn arm en nam het drinken aan. Hij kwam naast me liggen en legde zijn hoofd tegen mijn buik aan en praatte tegen Lineya😍.
Vandaag heb ik weinig gedaan. We zijn alweer thuis. ik ben net wakker van mijn dutje en wil opstaan maar ik heb plotseling zo veel pijn onder in mijn buik dat ik me overal aan moet vasthouden om overeind te kunnen blijven staan. Ik loop weer terug en ga op de bank liggenmaar de pijn wordt alsmaar helser, het is alsof ik word gestoken in mijn buik. Ik kan het niet merr volhouden en roep nasser erbij.'' nasseeer!'' jaa eat is er'' kom nu naar het ziekehuis en pak mijn tas mee''. Hij komt terug met de ziekenhuis tas en neemt me mee naar de auto. Hij raced naar het ziekenhuis waar ik al gelijk werd gebracht naar een kamer met vrouwelijke verloskundigen gelukkig. De pijn was opgehouden maar ik weet dat het ergste nog moet gaan komen.
'' AAAAAH'' blijven duwen en rustig ademen!''. Ik duw en duw je weet hoe het gaat. Een opluchting verlaat mijn mond als ik dan eindelijk een prachtig babytje zie. Nasser had de navelstreng doorgeknipt met mijn moeder. Mijn buik is nog steeds erg dik maar ze zeiden dat het na 2 weken al minder zal zijn maar wel vet overhoudt, dus dat wordt trainen!
Ik ben zo gelukkig op het moment. Ik heb nu mijn kleine prinsesje in mijn handen, ze heeft een gemengde kleur ogen: groen van mij en grijs van haar papa. En haar mooie getinte huidje die ze ook van ons beide heeft masha'allah. Ik kan haar niet loslaten alhoewel ik haar soms wel aan nasser en aan me familie moet geven.
''wil je wat te eten of drinken lieverd'' wat water'' hier je hebt een rietje'' hij hielp me met het drinken en nam erna Lineya van mij over.
Hm toch wel fijn, zo'n dutje. Ik kijk naast me en zie lineya slapen in de armen van papa nasser😍. Hij aait over mijn haar en vraagt of ik lekker geslapen heb.'' ja prima hoe laat is het'' het is nu 8 uur smorgens je mag over een paar uurtjes naar huis'' heb je wel geslapen nasser'' nee hoeft niet wil bij jou blijven'' maar je moet wel rusten'' ik ben het laatste waar je aan moet denken yasmina, ik ben trots op je''. Ik glimlach lief naar hem en neem Lineya in mijn armen. Ik bekijk hoe ze rustig slaapt, een wondertje die ik mijn hele leven zal koesteren.
Ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis en ben al thuis. Nasser slaapt en ik zit naast het bedje toe te kijken hoe Lineya slaapt. Ik kan gewoon niet beschrijven hoe het is om een kind te hebben. Het is zo'n mooie ervaring en er gaan nog veel mooie tijden komen met mijn gezinnetje. Ik pak de koran erbij en reciteer hardop voor Lineya. Ik denk eraan om een hoofddoek te dragen met ons tweede kindje insha'allah maar ben er mentaal nog steeds niet klaar voor.Ik verdiep me sowieso al veel in de Islam samen met nasser
Ik zie dat Lineya wakker is geworden. Ik buig voorover om haar op te tillen en mee naar beneden te nemen. ik houd haar in mijn linkerarm en met mijn rechterhand zit ik op mijn telefoon. Ik zie dat ik veel felicitaties op app heb gekregen. Ik bedank iedereen en bel mijn mama.
y: Salam mama
m: salam meisje, alles oke met jullie
y: ja elhamdolilah
m: en Lineya
y: ook ze is erg rustig en heeft nog bijna niet gehuild
m: masha'allah, prachtig kind hebben jullie Ik ben trots op jou
y: shokran mama.
m: geef een dikke kus aan de kleine en aan nasser
y: zal ik doen, doe de groetjes aan papa
m: zal ik doen lieverd i love you
y: love you too mama
Ik leg mijn telefoon weg en kijk in de twinkelende oogjes van Lineya. Ik krijg al gelijk een grote lach op mijn gezicht. Tot mijn verbazing lacht ze terug en blijft ze doorlachen. Zo prachtig om te zien. Ik geef haar een dikke kus.'' deze is van je lieve oma kleintje'' . '' en deze is van je mama'' en ik geef haar nog een kusje''.
Ik zie nasser naar beneden lopen.'' goed geslapen schat'' ja hemdolilah'' ik ga koken neem jij lineya over'' tuurlijk''. Ik liep naar de keuken en maakte aardappeltjes met kruiden met een salade en kipfilet ertussen. Ik legde lineya in haar box en we aten gulzig van het avondeten.
Ik nam lineya mee naar boven omdat ze huilde, niks hielp dus ik gaf haar maar borstvoeding. Echt raar eigenlijk dat ik melk bevat alsof ik een koe ben subhana'allah. Het werkt en ik houd haar nog dicht bij me voordat ik dr in bed leg.
Nadat ik Lineya in bed legde, douchte ik mezelf en deed de wassing om het laatste gebed te verrichten. Ik kleedde me om in mijn pyjama en ging in bed liggen. We hebben een camera en geluid systeem gemaakt zodat we overal Lineya kunnen zien en horen. Ik loop even naar haar kamer en zie dat ze vredig slaapt. Ik pak haar handje vast en doe een paar dua's voor dr. Ik geef haar een kusje en ga weer in bed liggen waar ik Nasser tref.''slaapt ze?'' ja ik heb net wat dua's voor haar gedaan'' hij gaf me een kus en nam me in zijn armen. Zo vielen we inslaap met de hoop dat ik niet vaak zal moeten opstaan voor Lineya hahaha.
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomanceDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!