"MA JIJ MAAKT ME PARAAHHHAA PARAAHAA EEEUEYYYY"" En sou en ik dansen erop los in de auto.''houd julllie kontjes rustig man'' roept ness. ''kifesh hebben jullie zoveel energie om deze tijd'' vraagt nasserdine '' wollahila ik ben kaulo moe'' zegt ness nog. ''ewaja zo zijn wij gwn'' hallooo we gaan naar de malediven me leven kan niet beterrrr'' hahaha indd sou''. '' hoelang nog'' half uurtje''. ik zie sou steeds lachen naar dr telefoon'' met wie app je?'' niemand'' jaweeeel zeg'' nee '' ooohh je word roodd hehehe zeg'' hahahaa kapotgrappig ze is superrood. '' ik heb een jongen ontmet'' hoe heet ie'' ouassim'' ooehhh tell me'' er is niks gebeurd maar we kunnen goed met elkaar opschieten ens'' safi houd mij op de hoogte eh gurl'' jajaja''. na het inchecken en alles moeten we nog 3 kwartier wachten fus gaan we voor de gate zitten.'' nasser heb je zin instarbucks'' hmm ja heb k echt nodig kom'' ness n sou moeten jullie wat van starbucks hebben?'' ja doe mij een muffin een red velvet taart en frappucino caramel met soja melk met extra veel slagroom'' pfff wellou schaamte jij he'sou'' en jij ness'' doe maar espressotje met veel suiker'' safff''. na het wachten konden we eindelijk het vliegtuig in! ik zat naast sou en de jongens zaten de rij naast ons. ''hoelaat is t daar als we aankomen?'' 13:00"" zo vroegg'' ja je moet negen uur van onze tijd er vanaf trekken'' ohja slim'' ma ik wil dan wel gelijk zwemmen eh'' jaa'' maar nasser mag me niet zo zien'' ja we hebben twee huisjes gister geboekt zodat we apart zijn ma wel samen kunnen dineren ens'' oh oke gelukkig''.
na 10 lange uren:
'' hmmm die geur bevalt me nu al'' en dat uitzicht dann'' hmmm '' zegt nass." hoelang is t vanuit vliegveld naar resort?" 15 min'' welke auto willen jullie huren?"" vraagt ness. '' landrover!'' roepen sou en ik. ''hahaha duidelijk, dan bepalen nass en ik de kleur. toen we de auto huurden raceden we naar t resort en fixte onze sleutels ens vr de huisjes.
'' meiden dit is jullie huis, hier heb je de sleutel'' thanks'' we spreken om 6 uur af in het restaurant oke'' ja bslema''. ik maak de deur open en ik kan niet geloven wat k zag k was gwn in een trance ''o my allah....'' ook sou stond het huisje te bewonderen'' wollah dit huis is zo lux en mooi eh omg'' ik ren naar een slaapkamer en plof op het bed neer. kingsize bed, groot tv, toegang tot het zwembad met eentrapje naar beneden vr de zee hmmm. ik loop naar de badkamer om te kijken hoe t uitziet. damnnnn een bad met bubbelfunctie, douche en derest gwnn notmaal maar supermooi. '' yas dit is gwn n droom vr mij facking mooi huis vr ons twee op de malediven en superlux no '' jaaa zo blij eh'' hoelaat is t sou'' half drie'' ewa k ga ff uurtje slapen '' ja k ookkk''.
uur later:
ik sta op en leg mijn kleding en schoenen in de kledingkasten en me haartangen en douche spullen in de badkamer. ik pak mijn bikini en leg die klaar met een handoek en ga eerst ff douchen. sou is ook al wakker en ligt al in het zwembad in haar donut te genieten van dit alles. ik loop onze kamer uit en smeer me in met een beetje zonnenbrand creme en olie om bruin te worden. na een half uurtje liggen sta k op en haal wat ijscoffie uit de keuken vr ons beide om langs het zwembad te zetten bc it was a looong flight. net als ik erin wil springen gooit sou me erin ''HSHAHAHAH KUTKINDD TFOE''hahaha loveyouu'' je draagt ook nog es me bril eh schaam je''hahahaha daar zijjn zusjes voor eh''.
nadat we hadden gezwommen sprayde ik een bodymist van victoriasecret op en deed mijn kenzo jurkje over me bikini heen want sws k ga dalijk zwemmen. ik liet mijn haar los, deed mijn slippers aan en zette mijn grote zwarte celine bril op.'' sou kom we gaan eten''.''ewa dreries net gechilt''ewaja tis wat je chlle noemt we zijn net 3 uur hier onze huis is zwijnenstal'' zegt nessim .''jhahaha'' en wat hbbe jullie gedaan ''vraagt nasser.''beetje geslapen, gezwommen en genoten van het mooie weer'' mlih''. ''OMG DIT BUFFET IK GA ECHT DIT NEMEN omg of die is superlekker en dit ook omg nee dit is pas lekker'' ratelt souhailla aan één keer door. ''nog nooit eten gezien a mosiba'' sqa sqa a masgota''. we hebben wel 4 keer ofzo eten opgeschept en t was echt suuuperlekker.'' eeeyy zullen we bij receptie regelen dat we morgen boot huren en dan ook kunnen zwemmen met dolfijnen'' stelt sou voor.''ja kaulo lijp''roept ness . ''ja s goed leukk''. we gingen nog met zn alle na het regelen van de boot huren wandelen over het strand en hebben gezellig bijgepraat.
''hmmm k ben moe '' zeg ik.''kom we gaan en morge om 10 uur buiten staan om te ontbijten en neem jullie spullen mee voor op de boot'' jaaa geen minuut later begrepen?!'' zegt nessim hem nog na.''jaa'' jaa baas'' ewa safi bslema truste''bslema''. t is inmiddels 8 uur en denk niet dat k nog ga zwemmen dus kleedde k me om in een ck setje en ging in bed liggen. sou komt naast me in bed liggen en eet een cheese cake wtf hoe komt ze daar aan.''sou ga mij nu uitleggen hoe je aan die cheeecake komt'' van t diner gepakt'' HAHAHH wollahmeh jij spoorttt'' wil je hapje'' ja gun mij'' krijg jeniet'' tfoee shanizannn'''hahahha ga slapeee '' ja ik ga zo slapen''.ik appte nog wat met nasserdine en viel daarna als een blok ins slaap.
961 woorden mannnn. ey laat me weten wat je er van vindt en geef tips enss. bslemaaaa
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomansaDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!