pov yasmina:
ik werd supervroeg wakker door mijn drukke moeder en tantes die beneden allemaal dingen aan t regelen waren voor mijn bruiloft. Vandaag is dan eindelijk de dag! vandaag begint een nieuw mooi hoofdstuk van mijn leven die ik ga delen met mijn man nasser. ik kan het eigenlijk gewoon niet beseffen dat ik een echte vrouw ben geworden. tijd gaat zo snel. Maar ik moet nu wel echt gaan opstaan want heb een afspraak bij de beautysalon voor mijn haar en make-up. '' YOOOOEEEYOEYOEYOEEE'' roepen al me tantes. '' hahahaha salam'' hoe gaat t ben je er klaar voor'' vraagt me mama. ''jaa mama '' hemdolilah'' kan ik jullie helpen?'' neeee ben je gek jij moet vooral rusten en je ding doen vandaag wordt een lange drukke dag'' echt geen hulp nodig?'' neeee hier je ontbijt'' en ze duwen me de keuken uit. hahaha wat houd ik van mijn tantes. '' hey zusje'' hey ness'' ik ga je echt missen'' ik jou ook'' hij trok me in een diepe knuffel en we lieten nu al een paar traantjes vallen. '' waar is sou'' ze is ff met ouassim naar beautyslon ze wachten op je'' ohh kan je me brengen ik ken de weg niet goed hier in Agadir'' (( jupp nasser en ik wilden perse onze bruiloft in marokko houden)''ja saf is goed kom'' hij zette me af en zei dat hij me binnen twee uur weer zou komen ophalen. '' heeeyy schatje '' roept souhailla'' sallamm hbiba hoe is t '' goed hemdolilah en met jouuu'' ja goedd ben wel beetje zenuwachtig haaha'' ja komt goed''. '' salam ouassim alles goeed'' ja hemdolilah'' voor jou is t ook bijna zo ver he'' haha ja eindelijk''. '' wanneer zijn we aan de beurt'' uhm nu dus '' oh oke haha''. '' souhailla ik ga he ik kom jullie dalijk ophalen met nessim'' oke bslema''. na twee uur gezeten te hebben in de stoel was het eindresultaat oogverbluffend. ik had mijn haren krullend opgestoken en mijn make up had ze al voor de witte jurk gedaan want nasser en ik gaan voor de bruiloft nog foto's maken. souhailla had haar haren ook mooi opgestoken en ze had lichte smokey eyes gekregen maar het was echt supermooi. we bedankten de dame en gingen er van door. nasser belde me zodat ik naar buiten kon gaan want had me al omgekleed in mijn witte bruidsjurk voor de foto's. '' wat zie je er mooi uit in een pak'' hahaha still kijk jou dan eindelijk wordt je mijjn vrouwtje en de moeder van mijn kinderen''ja eindelijk zullen we gaan'' ja kom''.
we hebben ik weet niet hoeveel foto's gemaakt en hebben ff een break genomen om wat te eten. we zijn nu bij de zaal en de negaffa is mijn make up aan t bijwerken. er klopt iemand op de deur. ''shkoen?'' nasser'' ja laat m maar binnen'' de vrouwen iepen weg en zouden zo weer terug komen. '' heyy'' salam prinsesje'' zijn er al veel mensen'' jaa en hoe'' wanneer kunnen wij dan gaan lopen'' half uurtje zo iets'' pfff''' wat is er prinses'' ik ben echt zenuwachtig'' je moet dr niet an denken denk er gwn aan dat je nu een geweldige dag tegen moet staat en ik ben bij je dus alles komt goed'' ja shokran'' ik wil je nog wat geven''. hij haalt een doosje te voor schijn waar een ring in zit, zijn naam is er ingegraveerd met een hartje zodat dat afdrukt op mijn vinger.'' ah wat lief had echt niet gehoeven'' jawel en ik heb er ook een voo me zelf zo blijven we altijd bij elkaar'' hij gaf me een kus en liep weg. wollah echt te lief ik ga huilen van al deze stress pfff. het was eindelijk zover en ik zag dat nasser al zat en ik liep samen met mijn vader en broer naar die bank jww alle marokkanen kennen dat op n bruiloft. mijn broer en vader gaven me beide nog een kus op mijn hoofd en lieten me toen naar nasser lopen.
10 uur latur:
'' nasser k heb hayek erge honger'' hahahaha sukkel tis nog klein uurtje'' oefff'' doe normaal a masgota'''jja nou als we dalijk gaan eten komt het monster in me te voor schijn hoor'' hahahaha''.
''omg eindelijk eten!'' hmmm kijk die kip dannnn'' ja wollh k heb zo' honger eh''. we gingen zitten met onze ouders en broers/zussen en gingen eten. na een paar keer veranderen van jurk deed ik mijn laatste witte bruidsjurk aan. we liepen weer de zaal in en gingen samen de taart doorsnijden. we hadden zo'n bloemetjes ding die we konden gooien, en als dan iemand m vangt betekent dat dat diegene later gaat trouwen haahah.iedereen was als hyena's die dingen aan t vangen zelfs me moeder k ging stuk gwn hhaha. ik had nog paar over dus gaf die aan al me kleine nichtjes en neefjes. de zaal begon leeg te raken en het moment was aangebroken: het afscheid...
ik rende gelijk naar mijn moeder en stortte mezelf in haar armen ze fluisterde lieve woordjes in mijn oor en zei dat k altijd haar kleine meisje zal blijven hoe dan ook. ik knuffelde nog wat met mijn vader en zus/broer en toen moesten we echt gaan. we stapten in onze mooie auto en reden naar ons hotel waar we 2 nachten zouden blijven. ik zag dat nasser ook erg gehuild had. ik legde mijn hoofd op zijn schouder en huilde het uit.'' niet huilen lieverd'' je moet juist blij zijn'' ja ben ik ook maar het was zo moeilijk om afscheid te nemen'' ja ik weet het dat was t ook voor mij''. ik keek uit t raam en nasser hoorde mijn maag knorren.'' hahahaha altijd honger jij'' sorry not sorry'' zei ik hahaha. eenmaal aangekomen in onze suite kleedde ik me uit en ging ik douchen, ik liet mijn haren los en maakte me klaar voor deze avond.De gedachte dat ik zometeen mijn maagdelijkheid zou weg gaan geven aan de man van mijn leven maakte mij toch wel een beetje nerveus. wat er daarna gebeurde bleef tussen 4 muren...
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomanceDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!