Marakesh

1.1K 50 0
                                    

pov nasser:

ik word wakker en zie dat mijn prinsesje nog slaapt. '' prinses'' pssst'' wordt wakker''.pfff ze wordt maar niet wakker, ik loop naar de badkamer en pak en glas met ijskoud water. ik zie dat ze nog steeds slaapt als een roosje dus ga op haar zitten en PLATS daar zit al t water op het bed en in dr gezicht. ''NASSSEEEEEEEEEEEER'' sbah elghirrr'' zeg ik extra lief. ''pfff wagha jou krijg ik nog'' boesa?'' hahaha dacht t niett gek '' één heleee kleine'' robeer ik nog met me schatige gezichtje.

pov yasmina: 

PLATS opeens voel ik ijskoud water op me.''NASSEEEEEERRR'' ik schreeuw t uit . '''sbah elghir'' zegt ie met zijn schatig gezichtje tfoe k kan daar echt niet tege ma k probeer boos te doen alhoewel t net echt lukt.''pfff wagha jou krijg ik nog'' boessa??'' hahahahah dahct t niet gek'' één helee kleine'' en hij zet weer zijn schattige gezichtje op ughh hij weet dat k dr niet tege kan. ik geef m snel een kusje en ren naar  de badkamer zodat ik als eerste ben.'' IK HAAAT JOU YASMINA'' hoor ik hem nog schreeuwen.''WAHAAAAAHAAAA'' '' je hebt een slechte wraakslach'' IK HEB JOU NIKS GEVRAAAAGD''. ik douche mezelf en kleed me om in een lange zwierige mintgroene jurk, daaronder draag ik witte kenzo instappertjes en ik doe mijn grote zwarte hoed op. ik duw wat geld, mijn telefoon en pasje van de kamer in mijn zwarte skeere tasje want ja ze moeten niet weten dat k zoveel merk ofs draag dalijk beroven ze ons nog. '' we are ready too goo'' zegt nasser op zijn slecht engels en hij geeft me een klein knijpje in me kont. '' doe normaal nasser'' er is hier niemand''ja beter indd'' haha loveyou''hateyou'' niet ruig gaan doen'' ik ben ruig'' grap van het jaar'' niet je vrouw pesten is slecht''okeeeyy'' zegt ie heel schattig als n klein kindje . We lopen samen hand in hand naar het ontbijtbuffet en eten een heerlijk marokkaans ontbijte.

we gingen met de taxi naar de louis vuittonn winkel en nasser haalde me oorbellen die bij mijn kettinkje passen die ik van souhailla gekregen heb. eenmaal op jemaálafna laat ik mijn hand tattoeren met henna, en daarna genoten we van onze lekkkere kip n een of ander tentje. Nasser was nog op de foto geweest met slangen ,maar we moesten nu echt gaan aangezien onze kamer een rommeltje is en we over 4 uur in t vliegtuig horen te zitten.

we ruimen onze kamer en koffers op en kleden ons om in gemakkelijkere kleding. we dragen beide een nike broek met kenzo trui en zwarte mason garments.

eenmaal in t vliegtuig val ik gelijk inslaap in de armen van nasser.''Fast your seatbelts we're going to land on schiphol in Amsterdam'' hoor ik de stewardesse zeggen door de telecom. 

we lopen naar de auto van nasser onderwg naar ons nieuwe huis! '' naser is het groot'' jaa we hebben 4 slaapkamers eeeen derest zie je dan wel'' zegt ie geheimzinnig. '' zeg t meeee'' neeee''pfff''. ''ÉINDLIJK W IJN ER''  we reden door het elektrische poortje en parkeerde de auto in de garage. we liepen via de garage de keuken in en ik verkende de hele begane grond. ''waaauw'' en hoe vind je t '' prachtig'' kijk dit is jou kastje '' hij weest naar een kast in de keuken', ik maakte m open en zag al mijn lievelingseten van milka tot oreo.''THANKSSS ZO LEKKER IK HOU VAN JE'' nouu ik geloof dat ikzelf wel lekkerder ben hoor'' hmmm maybe''.nasser liep voor me naar de tweede verdieping op de grote trap, we hadden een grote vierkante overloop waardoor je alles boven kon zien en het was echt prachtig. '' Kijk deze kamer hb ik helemaal voor jou laten inrichten, zet je duim hier zodat dat jou code wordt'ik doe wat hij zei en als de deur opengaat kan ik mijn ogen niet geloven.  een hele muur vol kleding die ik allemaal supergraag wilde hebben, ernaast mijn eigen kleren. onder die twee muuren al mijn shoenen gesorteerd op kleur, op de linkermeur hangen al mijn tassen en jassen en in het midden zie ik een grote make up tafel met een kast. ''OMG NASSER DANKJEWEL OMG WEETJE DAT IK HIER GWN OVER GDROOMD HEB'' hahaha alles voor mijn prinsesje'' wollah dankjewel'' ik bespring hem en geef hem duizende kusjes in zijn gezicht.'' kijk noumaar in de kast bij je make up tafel''. ik bekeek t en zag allemaal make up van anastasia beverly hills, huda beauty , mac, chanel en noem maar op. '' ik weet echt niet hoe ik je kan bedanken omg'' ik weet wel hoe'' zegt ie ondeugend. ik bespaar julie de details haha maar t was een geweldige avond/nacht.


op de foto zie je een deel van de kamer van yasmina!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

op de foto zie je een deel van de kamer van yasmina!

Het leven van yasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu