TZ TZ TZZZ
Astaghfirulahhhh pff ben nog zo moe eh je wil niet weten, besef het is gewoon 6:30. Ik bekijk ff in mijn klassenapp en zie dat we dus blijkbaar eerste twee uitval hebben.omg like a gift from allah subhanallah. Hahaha im sorry ik spoor niet echt. Maarja aangezien ik tcoch wakker ben ga ik gewoon even laatste afl van pb(prisonbreak) kijken. Uff omg nee tis hayeck spannend maar ik ga jullie niet veel vertellen. Ik sta op doe mijn routine en bid. Ik loop naar beneden en hoor souhailla praten, met wie praat zij awielie. Ik zie nadir staan hij geeft haar wat en soubailla haalt n pakje geld uit haar broekzak. Omg wat is dit zal ik er op afstappen ofniet ya rabbi. " wat moet dit voorstellen?? He he zijn jullie gewoon aan het dealen EN OOK NOG IN MIJN HUIS WAT IS DT SOUHAILLA LEG UIT NU VOORDAT K BEBA VERTEL HEHE" uhm ja nee is niks " OH JA TUURLIJK WAT DOET HIJ DAN HUER IK BEN WEL VERLOOFS MET HEM HOOR" yasmina rustig" zegt nadir. " nEE WAT RUSTIG BEN JE OO JE HOOFD GEVALLEN OFWAT" het was gewoon eenmalig, ik heb veel geld nodig dus wilde één keer kopen en door verkopen vr meer geld" zegt sounailla. Wollah ze is helemaal gek psychisch erger dan dat gewoon." Hallo doe normaal a bnedem je werkt superveel uren en je weet dat je voor geld altijd bij beba en yemma terecht kan of desnoods mij en ness". " sorry yasmina" nee niks sorryxje meent het niet eens bepaar je jou excuus" en jij nadir hoe kom je adibadlah aan die fucking drigs wesh benxje helemaalxgek geworden wollah ik dacht altijd jij was goede jongen alles maarnee kijk met wat ik ga trouwe tfooee" . Nadir kijkt me gesxhrokkken aan en zegt niks. " sorry yasmina sorry maar ze dwong het me bijna" hij komt naar me toe en probeert me te sussen. " raak me niet aan eh woeshoem jij bent gewoon een vieze drugsdealer tfoe 3lik elmarka" ROTOPP UIT MIJN HUIS NUNUNU ALLEBEI" watt dat kun je niet maken" zegt souhailla huilend. "ROT OP A JUNKIE TFOEEE". Wollah eindelijk zijn ze weg tfoe wat is dit allemaal ik kan het me gewoon nog steeds niet beseffen....
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomanceDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!