pov nasserdine:
''yasmina WORDT WAKKER'' wat is er hmmm laar me slape'' nee opstaan waar zijn alle koffers''hoo dus rustig wat s er aan de hand''luister godverdomme naar me en pak zoveel mogelik in binnen uur sta je beneden'' VERTEL ME EEN KEER GVD WAT ER IS'' NEE JE HOORT NAAR ME TE LUISTEREN IK BEN JE MAN'' JA DUS IK JE VROUW''nadir is weer terug'' zeg k zacht.
pov yasmina:
''wat??'' hij stuurde me smsjes dat ik goed moet uitkijken met je'''wnneer'' dubai en vandaag weer'' pfff en nu dan'' ze gaan sws achter jou aan dus wil k met je weg'' heeft geen nut en wie zijn ze?'' ja die hele maffia je weet dat hij dealt enzo'' ja oke ik blijf hier '' doe normaal je gaat met mij mee'' nee ze kunnen ons altijd traceren domme'' pfff we blijven gwn bij me ouders'' oke is goed maar je moet wel bij me blijven beloofd?'' ja tuurlijk sorry van daarnet alles komt goed'''ik ben zo bang dat hij wat met me gaat doen'' als hij aan jou wil komen moet hij eerst langs mij!'' .
Pfff wat moet nadir nou weer tis al shi 2jaar geleden man. Ik voel me nugwn al kutter dan eerst, ik denk echt dat ik zwanger ben maar durf geen test te doen. Na dat ik de weekendtassen voor mij en nasser heb ingepakt ontbeten we, maar ik had niet echt wat gegeten.'' is t niet lekker schat'' jawel maar ben misselijk'' en daar komt de volgende vlaag weer. Ik kots t uit en nasser helpt me. '' kunnen we niet beter naar de dokter gaan je bent zovaak misselijk laatste tijd'' uh nee ik ga gwn een zwangerschapstest doen want ben ook niet meer regelmatig ongesteld enzo'' oooh ja is goed dan ga ik nu ff vr je eentje halen ja??'' ja schat zie je zo''.
Ik pak een dekentje en steek wat kaarsjes aan. Als ik bijna op de bank in slaap val hoor ik de bel. Dat zal Nasser wel zijn. Ik maak open en zie geen nasser. Ik zie een jongen die me bekend voorkomt maar ik kan me nu niet bedenken wie t is.'' hey moet er hier iets afgeleverd worden ofzo'' uh ja je man'' wat is met mijn man'' ik had met hem afgesproken wat te halen via marktplaats enzo'' ohh die zal zo wel thuis zijn kom binnen'' wauw mooi huis zeg'' hahaha dankjewel, lust je wat te drinken'' ja graag wat fris'' ik schenk wat voor hem in en net als ik me om wil draaien gooit hij iets in me gezicht waardoor alles zwart voor me wordt na dit kan ik me niks meer herinneren.
pov nasserdine:
Ik rijd voor yasmina naar de drogist om ff een test te halen, ben zo benieuwd of we dan eindelijk een kindje krijgen. Nadat ik nog wat dingetjes haalde bij de supermarkt reed ik naar huis. Ik zag dat de deur open stond en er stond ook een auto voor ons huis. Ik loop naar binnen en roep yasmina.''yasmina ik ben thuis'' geen gehoor misschien slaapt ze boven. Ik loop naar boven maar ook daar is ze niet te bekennen. Als ik buiten kijk zie ik dat iemand yasmina ruw mee naar buiten neemt. Ik ren als een speer naar benede.''LAAT HAAR LOS KLOOTZAK'' ROTOP ZE IS MIJN VROUW MA JIJ MOEST ER TUSSE KOMEN'''BLIJF MET JE TENGELS VAN HAAR AF HOE DURF JE'' Ik wil haar van hem afpakken maar hij heeft haar de auto al ingeduwd. net als hij de auto in wil stappen duw ik zijn hoofd tegen de auto en valt hij bewusteloos neer. Ik maak de auto open en haal yasmona eruit, meskiena ze huilt helemaal.''na nass nasser waarro mm'' sshhtt doe maar rustig '' n nee hij nadir huh mij trouwen'' en ze valt flauw. OEFFF ook dit weer wollah die nadir moet echt n keer wat nuttigs doen met zn leven. Ik breng haar naar binnen en leg haar in bed. Ik leg een glas cola naast haar bed zodat ze suikers binnen krijgt. ik kijk buiten en zie dat nadir blijkbaar al weg is gereden die hond. Pfff ik hoop dat dit nooit meer gaat gebeuren, het ging nog maar net goed.
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomanceDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!