yasmina en nasser zijn al verloofd dus ze hebben handvraging al gehad en nasser gaat dus mee op vakantie anders is saai voor ness vr als jullie iet snappen xxx
'' SOUHAILLA K KRIJG ME KOFFER NIET DIHTTT"" doe rustig ik fix dit'' ze maakte bommetje op de koffer en ik ritste m dicht hahha.'' eeeyy heb je al je spulen'' nee man welou jurkjes'' je bent kapotdom w gaan morgen all'' ewaja kom mee stad dan'' saf ik kom''. ik deed me nike pak aan en we gingen ervan door op de vespa van sou. sou haalde kapotveel kleren die mongool en k haalde nog jurkje van kenzo en jumpsuit. ''neem op a tamza'' wat is'' nasser belt je'' oh oke''.
n: salam zine
y: hey nasser
n: wat doe je
Y: ben in stad laatste spulle halen
n: oohhh s goed zeg tegen ness dat k morgen kom en ons rijd naar schiphol om 7 uur smorgens
y: lajhfoud zo vroeg
n: ewaja wil je je vlucht missen
y: hahaha nee ma moet hangen spreek je later
n: safi hou van jou
y: bslema
'' nasser brengt ons naar schiphol morge'' safff'' kom man k moet nog van alles doen thuis'' ja wacht ik haal ff maskertjes'' neee'' ja ga ma alleen nr huis dan'' oke k kom aaal'''.
thuis:
'''salam mama we zijn thuiss'' salam hbibas kom we gaan eten'' ewa yasmina hoelaat moet k jullie brengen morgen'' vrsaagt papa.''nasser brengt en laat auto daar staan'' ewa mlih''' hmmmm die couscous was te lekker eh maarja k ga nu nr bove. ik leg mijn spullen voor morgen klaar: nike pak met topje want is warm daar, louis vuitton tas met me spullen, zwarte filling pieces en dat was t. ik doe nog mijn laatste spullen in me koffer en zet mijn koffer dan beneden. '' souhailla ik ga ff langs appie om eten meetenemen voor vliegtuig want die reisis shen 10 uur lang vriendin'' oke boeitme niet'' doe normaal'' ja wat moet k zegge dan '' pfff wil je dat k je wat mee neem ofniet'' ja doe maar 2 pizzabroodjes en zak m&m's'' en jij nessim?'' ik pak van thuis wel wat eten'' oke is goed bslema ben binne uurtje terug''. ik bel nasser even op of ie mee wilt.
y: hey nass'
n: salam prinsesje
y: alles goed
n: hemdolilah
y:ik ga ff langs appie voor eten in vliegtuig kom je mee
n: ja is goed ben er binne minuutje
y:safi bslema
na het boodschappen doen met nasser ging ik snel naar huis en legde nog wat eten en dingen voor in t vliegtuig in mijn tas. hmmm hoelaat is t ik wil echt ff in bad. 8 uur . oke dus als ik nu uurtje in bad ga en daarna douche en netflix kan k gaan slapen dus 23 uur slaap. ja ik weet t ik plan altijd alles wat k ga doen hahaha. ik nam een lekker warm badje met zwitsal schuim(zo lekkkerrrr)en waste mijn haar. ik zat beneden nog wat tv te kijken en wenste iedereen een fijne nachtrust. ik liep naar boven en kruipte mijn warme bedje in, ik had geen zin meeer in netflix en besloot nasser maar ff te appen.
y: heeey
n: hewaaa
y: hahaha wat doe je
n: ik ga zo douchen n dan slapen en jij?
y: nikss zo slapen lig al in bed
n: hmmm
y: welk hotel gaan we eig
n: ik stuur je zo link door, er zijn 2 kamers eentje vr mij en ness en eentje vr jou en sou.
y: is goed schat
n: https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g608515-d302121-Reviews-Shangri_La_s_Villingili_Resort_and_Spa_Maldives-Villingili.html4
ik klikte op de link en bekeekhet huisje. omg super mooi gwn twee slaapkamers superluxe badkamers en prive zwembad en als je trapje afgaat strand. paradise gewoon.
y: wat mooi!'
n: jaa schat
y: ik ga slapen tot morgen xxx
n: safi bslema prinses
ik legde mijn telefoon weg en viel in een vredige slaap...
JE LEEST
Het leven van yasmina
RomansaDit verhaal gaat over de gelukkige Yasmina, die een aantal obstakels in het leven tegenkomt maar uiteindelijk haar droom waar maakt om een winkel te openen in La en nog veel meer!