5 maanden later

1.3K 84 2
                                    

5 maanden verder...

Pov Nadir
Ik ben echt blij dat Yasmina mij een kans heeft gegeven, niet alleen dat maar ze wordt ook nog eens mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen! Wie had dat nou gedacht? Ze is echt een top wijf. Ze weet alleen nog steeds niet wat voor werk ik echt doe en dat dat advocatenbureau alleen maar is om wit te wassen (ergens werken/ eigen zaak op papier voor drugsdealers zodat het lijkt alsof al het geld daarvan komt inplaats van dat het komt van de drugs). Ik heb dat advocatenbureau wel echt maar ik doe er niet veel mee en we nemen ook niet zo veel rechtszaken aan. Mohim, ik hoop dat ze er niet achter komt want ik heb geen idee wat er dan gaat gebeuren.

Pov Yasmina
Over een week komt Nadir eindelijk mijn hand vragen. Op dit moment heb ik lang gewacht. Alles gaat goed tussen ons en ik ben blij dat ik hem een kans heb gegeven. Als ik dat niet had gedaan dan had ik de ware/vader van mijn kinderen nog altijd niet gevonden. Maarja je weet wat ze zeggen, 'alles is mekteb'

Pov Nessim
Mijn bradda Nadir komt mn zusje dr hand volgende week vragen en zij weet nog steeds niet wat voor werk wij doen, meskiena. Achja het is niet aan mij om haar dat te vertellen. Als ze er achter komt barst de bom, dat weet ik 100% zeker. Nadir gaat goed voor haar zorgen, zo niet heeft hij te maken met mij.

Klein hoofdstuk voor jullie.. Later komt er meer, don't worry! Laat ons weten wat jullie ervan vinden

Het leven van yasminaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu