"Co sie stało?"

218 27 5
                                    

Nie wiedząc czemu wstałam dziś o 5:45 z bólem brzucha. Zeszłam na duł, jeszcze nikogo nie było. Postanowiłam zrobić sobue kanapkę, a tu nagle usłyszałam głos kogoś kogo znałam to była... O MATKO PATRYCJA!?! Nie lubiłyśmy sie od przeczkola, a teras weszła do rezydencji morderców?! Szybko wstałam i pobiegłam w kierunku drzwi wejściowych. Nie myliłam sie to była ona. Gdy mnie zobaczyła od razu musiała sie nade mną znęcać psychicznie. Kochała to.

-Haha! Kogo my tu mamy !? Przeciesz to kolejna ofiara creepepast hymm?! HAHAHA!! Hętnje ich wyręcie...-powiedziała dziwnie sie uśmiechając i wyciągneła z kieszeni nóż. Ja odruchowo walnełam ją prawym sierpowym w twarz. Upadła i zaczeła jej kref lecieć z nosa. Znowu wstała i pobiegła w moją strone z rękom z norzsm w góże. Złapałam ją za nadgarstek dwoma palcami i upuściła broń. Po całej awanturze zszedła Melody trzymając Sally za ręke. Kiedy zobaczyły mnie trzumającom dziewczyne za nadgarstek s czyłym punkcie ,a ona ma zakrwawiony nos zaczeły obydwie klaskać.

- No co? To tylko w samoobronje...- powiedziałam puszczając Patrycji nadgarstek, a ona momentalnie zwineła sie w kulkę.

- Ale ładnie. Będzie mnustwo siniaków.-powiedziała Sally schodząc ze schodów i podbiegając do mnie. Skoczyła w mojom strone i mnie przytuliła ja oczywiście odwzajemniłam uścisk.

-A...ale jak..? TY JESTEŚ Z NIMI?!?!-powiedziała Patrycja wstając i podeszła do mnie. Ja postawiłam Sally na ziemi i wziełam za siebie. Ona złapała sie mojej nogi żeby czuć sie bezpieczniej. Spojrzałam Patrycji prosyo w oczy.

-Tak. Jestem z mordercami i co z tego? Tu jest moja...rodzina. A i jagby co to nie odwracaj sie.-powiedzałam. Ona sie odwruciła i zobaczyła Bena, Melody, Jeffa (odziwo) oraz Slendera. Ona automatycznie zaczeła zachowywać się jak Fangirl...

- O..M...G!! To przeciesz Ben!!! Bądzicie moimi męża...-nie dokończyła bo Jeff wbił jej nóż w głowe.

- Nienawidze fangirl...-powiedział po czym wyciągną nóż z jej głowy. Po tym wszystkim postanowiłam zrobić wszystkim śniadanie.

Przepraszam że tak długo czekaliście ale nie miałam wieny...jak wbijecie 3 lajki będzie kolejna część. Dzięki za przeczytanie :-).

Czemu To Akurat JaWhere stories live. Discover now