19.

145 11 3
                                    

Kiedy weszłyśmy do willi od razu wyskoczyła ze schodów Amelia i Dagmara. Tak się przepychały że się przewróciły.
-Dziewczyny błagam nie możecie się ogarnąć na pięć minut..?- spytałam. One wstały jak popażone i zaczęły mnie oglądać.
-Dziewczyny błagam...gościa.-jak to usłyszały od razu się odsuneły.
-Gdzie ty byłaś? Martwiliśmy sie...-powiedziała Amelia.
-Ja musze...odejść...przepraszam ale to jedyne wyjście żeby was chronić.-powiedziałam poważnie ale napływające łzy wszystko zepsuły.
-Ale...czemu o co chodzi...? Przed chwilą ciebie odzyskała nie mogę ciebie znowu stracić.-powiedziała Amelia, a Dagmara nic nie dodała.
-Przepraszam ale...zostało ostatnie pasemko...ja wiem co sie stanie gdy zniknie. Najlepiej będzie jeśli odejdę... ale...-chciałam powiedzieć o rozwiązaniu ale sie powstrzymałam.
-Ale... co?-spytała Dagmara.
-Lepiej będzie jeśli usłyszysz i zobaczysz.-powiedziałam po czym wybiegłam z willi. One pobiegła za mną. Kierowałem sie w stronę jaskini. Kiedy byłam na miejscu zaczełam od razu szukać mojej starej pozytywki. Przeleciałam całą jame wzrokiem i zobaczyłam ją na małym drewnianym stoliku. Szybko tam podbiegłam i złapałam pudełko. Wtedy wleciał dziewczyny z wielkim chukiem ponieważ się potkneły na jednym z schodków. Odwróciłam sie do nich i powiedziałam że to co skrywa to pudełko może was i cały świat uratować. Wyciągnęłam z kieszeni kluczyk i włożyłam do jego dziurki. Wtedy rozległa się muzyka.(na dole macie tom melodyjke)

Zamknęłam oczy i wsłóchiwałam się w spokojną muzykę. Otwożyłam oczy.
*per Dagmara*
Usłyszałam kojącą i uspokajającą melodie. Patrzyłam na Monikę z zaciekawieniem o co chodzi. Miała zamknięte oczy ale kiedy je otworzyła nie mogłam uwierzyć w to co widzę. Jej czarne jak węgiel oko zmieniało się w normalne.
*powrót do Domi*
Kiedy się skończyła zobaczyłam że nie ma Ameli.
-Gdzie jest Melodi?-spytałam dziewczyn z myślą że to jest jakiś żart.
-Nie wiem. Biegła za nami.-powiedziała Olivia. Od razu żuciłam się z jamy.(była na całkiem wysokiej górze) Wyrosły mi skrzydła i odwróciła się do dziewczyn.
-SKACZCIE ZŁAPIE WAS!-rozkazałam dziewczyną. Pierwsza skoczyła Olivia. Wyciągnęłam rękę i okrążyła ją fioletowa moc. Po niej skoczyła Dagmara i zrobiłam to samo. Poleciałam do góry a one razem ze mną. Podleciałyśmy nad las tak blisko żeby zobaczyć czy jest tam Mela. Nagle zobaczyłam ją nad nami. Popchneła mnie na duł co sprawiło że walnełam z dziewczynami o ziemie a ja prze okazji w drzewo.
- Amelia co ty robisz..?-spytałam cicho. Zobaczyłam tylko czarne oczy mojej kochanej siostry. Zamknęłam oczy. Otwożyłam je i ją odepchnełam swoją mocą. Poleciała na kilka metrów dalej. Zobaczyłam tylko nieprzytomne Dagmare i Oliwie po czym szłam dalej. Doszłam do Nightmer Melody i zobaczyłam to czego najbardziej sie obawiałam...

C.D.N
Hłehłe jestem wredna. Jutro będzie następny. Bay!

Czemu To Akurat JaWhere stories live. Discover now