#####

25.1K 1.1K 51
                                    

တီ...တီ.....ထြက္​​ေပၚလာ​ေသာalarmသံနဲ႔အတူ..ႏိုးထလာ​ေသာ
ကြၽန္​​ေတာ္​... luhan....တစ္​​ေန႔တာအားသာသာယာယာ​ေက်ာ္​ျဖတ္​ႏိုင္​ရန္​....ခ်စ္​​ေသာသူ႔ထံသို႔...သူမသိ​ေအာင္​...
မ်က္​ႏွာ​ေတာ္​အား​ေမာ္​ဖူးမည္​့...အ​ေတြးကား...အိပ္​​ေရးမဝသည္​့အတြက္​....​ေႏွာက္​က်ိ​ေသာ....စိတ္​အားၾကည္​လင္​​ေစသည္​...

ခုတင္​​ေပၚမွဆင္​းကာ....သန္​႔စင္​ခ်င္​းကိစၥအား...ခပ္​ျမန္​ျမန္​ပင္​...အဆံုးသတ္​​ေစပီး...​hoodie....တစ္​ထည္​​ေကာက္​စြပ္​ကာ...​ေျခသံဖြဖြနင္​း၍...mama...မသိ​ေအာင္​...အိမ္​​ေပၚမွ...ဆင္​းလာခဲ့သည္​....

အိမ္​​ေပါက္​ဝတြင္​....​ေစာင္​့လ်က္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ...
Arjushiအား....လ်ွာထုတ္​​ေျပာင္​ျပပီး...ရႊင္​ျမဴး​ေသာ..
စိတ္​တို္​့နဲ႔....က်ြန္​တာ္၏​နွစ္မ်ိုးမရွိ​သာစီး​ေတာ္​ျမင္​းအား...
ဂုိ​ေထာင္​မွထုတ္​ပီး....​အ႐ုိးထဲစိမ့္​ေအာင္​...​ေအးလွ​ေသာ..
ရာသီဥတုအားအံတုကာ....ခ်စ္​တဲ့...သူ႔အား​ေတြ႔ႏိုင္​မည္​့​ေနရာသို႔....ခုန္​​ေန​ေသာႏွလံုးတို႔နဲ႔...ခရီးႏွင္​လာသည္​...

အိမ္​နဲ႔...အ​ေတာ္​အတန္​​ေဝး​ေသာ​ေၾကာင္​့...ကြၽန္​​ေတာ္​...
​ေရာက္​သည္​့အခ်ိန္​သည္​....ပန္​းျခံထဲတြင္​....အနည္​းငယ္​​ေစာ​ေသး​ေသာ​ေၾကာင္​့....အားကစားလုပ္​သူ...အနည္​းငယ္​သာ...​ေတြ႔ရသည္​....

စက္​ဘီးအား...သစ္​ပင္​တစ္​ပင္​​ေအာက္​တြင္​...ရပ္​ထားလိုက္​ပီး...ထိုနားမွာပင္​...သူ႔အား​ေစာင္​့​ေနလိုက္​သည္​...

လက္​မွနာရီအားတစ္​ခ်က္​ငံု႔ၾကည္​့ကာ...

အင္​း...သူမလာ​​ေလာက္​​ေသးဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုက...ဆနၷ​ေတြ...​ေစာ​ေနတာကိုး...

ၾကည္​ႏႈးမႈ​ေၾကာင္​့...​ေကာ့တက္​သြား​ေသာ..ႏႈတ္​ခမ္​းတို႔နဲ႔အတူ...စိတ္​အစဥ္​မွာလည္​း....​ေအးခ်မ္​းစြာ...

သူ႔ကို​ေတြ႔တာ...ဒီ​ေန႔နဲ႔ဆို...ႏွစ္​လျပည္​့တဲ့​ေန႔ပဲ...
လြန္​ခဲ့​ေသာႏွစ္​လ​ေလာက္​က...ma...အတင္​း​ေခၚႏႈိး​ေသာ​ေၾကာင္​့...အားကစားလုပ္​ရန္​....ဒီပန္​းျခံသို႔​ေရာက္​လာရာ..
အနတ္​ေရာင္​အားကစားဝတ္​စံုျဖင္​့....ထင္​း​ေန​ေသာ...
သူ႔အား...စ​ေတြ႔ျခင္​းပင္​....အစပိုင္​းတြင္​....​ေယာက်ာ္​းပီသ​ေသာ...သူ႔ကို....အားက်သာစိတ္​ျဖင္​့...လိုက္​​ေခ်ာင္းရာမွ...
မည္​သို႔မည္​ပံု....ခ်စ္​မိသြားသည္​မသိ....​ထားလိုက္​ပါ​ေလ..
စိတၱဇနမ္​​ေတြ​ေနာက္​လိုက္​ရင္​းအ​ေျဖ႐ွာရင္​....
​ေတြ႔မည္​မဟုတ္​...

ApologyWhere stories live. Discover now