#####

8.4K 837 55
                                    


"အား...ကြၽတ္​..ကြၽတ္​..."

ဦး​ေခါင္​းမွ...တစ္​ဆစ္​ဆစ္​ကိုက္​ခဲ​ေသာ...နာက်င္​မႈနဲ႔အတူ..ကြၽန္​​ေတာ့္မ်က္​လံုးႏွစ္​လံုးပြင္​့လာ​ေတာ့...
ပထမဆံုးအာ႐ုံထဲသို႔....ဝင္​လာသည့္အရာမွာ​မွာ...
မ်က္​ႏွာၾကတ္​အျဖဴ​ေရာင္​နဲ႔....စိန္​း​ေရႊ​ေရႊ...​ေဆး႐ုံအနံ႔အသက္​တစ္​ခု.....

"ဟင္​...xiao lu...သတိရပီလား..."

maကကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးနားတြင္​...သတိရမလာမခ်င္​းထိုင္​​ေနဟန္​တူပီး....​ေႏြး​ေထြး​ေသာမ်က္​ဝန္​းတို္​့ျဖင္​့ၾကည္​့ကာ..​ေမး​ေလသည္​....

"အင္​းပါ..maရဲ႕..ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး..စိတ္​မပူနဲ႔​ေတာ့..."

"အမယ္​​ေလး...​ေျပာထြက္​တယ္​​ေနာ္​...ဒဏ္​ရာက...
ပြန္​းပဲ့႐ုံပဲဆို​ေတာ့...maကစိတ္​မပူရဘူး​ေပါ့...xiao lu"

ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း...ကိုယ္​့အျပစ္​နဲ႔ကိုယ္​ဆို​ေတာ့....အသာႏႈတ္​ဆိတ္​ရင္​းသာ...ရယ္​ပဲရယ္​ျပ​ေနလိုက္​သည္​....

"ma..ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို..ဘယ္​သူ​ေခၚလာ​ေပးတာလဲ.."

"မသိဘူး​ေလ...ma​ေရာက္​လာ​ေတာ့...arjushiပဲ႐ွိတယ္​...xiao luနားမွာ.."

maအ​ေျဖ​ေၾကာင္​့...အလိုမက်​ေသာကြၽန္​​ေတာ္​..
ခ်က္​ခ်င္​းပင္​...စူပုပ္​သြား​သည္​...

"​ေနပါဦး..maကိုအ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​မ​ေပး​ေတာ့ဘူးလား.."

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ma...​ေနာက္​တစ္​ခါမျဖစ္​​ေစရပါဘူး.."

"ဟုတ္​ပါပီ...႐ုပ္​ကိုက...မႈိင္​မ​ေနနဲ႔...maမဆူပါဘူး...
ဒါ​ေပမယ္​့...ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္​တာ...ဒီတစ္​ခါ​ေနာက္​ဆံုးျဖစ္​ပါ​ေစ​ေနာ္​.."

"ဟုတ္​..."

"maစကားက...နားထဲသို႔ဝင္​တစ္​ခ်က္​မဝင္​တစ္​ခ်က္​"

လႊမ္​းမိုး​ေနသည္​က....ကြၽန္​​ေတာ္​့အား​ေဆး႐ုံသို႔​ေခၚလာသည္​မွာ...သူဟုတ္​လား...မဟုတ္​လားဆိုသည္​ကိုပဲ...

"စိတ္​​​ေလးလည္​း..နည္​းနည္​းပါးပါးျပန္​​ေခၚဦး...xiao lu"

"maတစ္​​ေယာက္​လံုးစကား​ေျပာ​ေနတာ​ေတာင္​..
စဥ္​းစားခန္​းဝင္​​ေန​ေသးတယ္​..."

ApologyWhere stories live. Discover now