#####

8.4K 867 17
                                    

"လွရက္​ႏိုင္​လြန္​းတယ္​ကြာ....​ေယာက်ာ္​း​ေလးျဖစ္​ပီး...မ်က္​လံုးထဲကကိုမထြက္​ဘူး.."

တစ္​ကိုယ္​စာ...ၾကား႐ုံ​ေပမဲ့....ထိုအသံသည္​....game​ေပၚတြင္​အာ႐ုံစိုက္​ထား​ေသာ....စိတ္​အား....အသံထြက္​​ေပၚရာဆီသို႔....အာ႐ုံ​ေျပာင္​း​ေစသည္​....ရည္​ၫြန္​းသူကို...
ရိပ္​မိ၍လား....သို႔​ေသာ္​...အာ႐ုံထဲကထုတ္​မရ​ေသာ...
သူ႔အား....ျဖစ္​​ေစခ်င္​တဲ့ရည္​ရြယ္​ခ်က္​လား....

နားကၾကားပီး....ဘာသိဘာသာမ​ေနႏိုင္​​ေသာ....ကိုယ္​​ေၾကာင္​့....တရားခံkaiအား....မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ပီးၾကည္​့
လိုက္​ရာ....သူ႔ထက္​​ေစာစြာပင္​ ...chanyeolက...အၾကည္​့နဲ႔တင္​မက...​ေနာက္​ဆက္​တြဲ
အ​ေမးစကားနဲ႔ပါ....တံု႔ျပန္​သည္​....

"ya...kimkai....မင္​းရဲ႕နံပါတ္​စဥ္​အသစ္​​ေလးလား...​
​ေျပာစမ္​းပါဦး...playboyရ..."

"ဟဟ...ဒီတစ္​ခါ....ငါ့ပါးစပ္​ကထြက္​တဲ့...
သူကမိန္​းက​ေလးမဟုတ္ပဲ...​ေကာင္​​ေလးဆိုရင္​​ေကာ...."

kaiအျပံဳးကား...ညစ္​က်ယ္​က်ယ္​....

"ျဖစ္​ႏိုင္​တာပဲ​ေလ...မင္​းက...byuntaeဆို​ေတာ့က...
ဒါနဲ႔...မင္​းအမႊမ္​းတင္​​ေနတာ....
မ​ေန႔က....sehunနဲ႔ျပသနာတက္​တဲ့တစ္​​ေယာက္....​မလား..."

သူ႔နာမည္​...စကားဝိုင္​းတြင္​းပါလာပီမို႔....မသိမသာနားစြင္​့​ေနရာမွ....စကားဝိုင္​းအတြင္​း....ဝင္​လာလိုက္​သည္​...

"Thats..right....​ေတာ္​တယ္​..ငါ့​ေကာင္​ရ..."

"မင္​းတို႔ဘာလို႔....ဒီ​ေပ်ာ့ညံ့ညံ့​ေကာင္​....
အ​ေၾကာင္​း....အားတက္​တ​ေရာ​ေဆြး​ေႏြး​ေနတာလဲ...."

ခပ္​​ေခ်​ေခ်...​ေျပာလိုက္​​ေသာ...သူ႔အား.....kaiက...ျပံဳးပီး..

"လွလို႔....လွတဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေဆြး​ေႏြးတာ​ေပါ့...."

"အဲဒါ​ေတြပဲစိတ္​ပ်က္စရာ....​ေယာက်ာ္​းတစ္​​ေယာက္​..
ျဖစ္​ပီး....."

"ya....sehun...ah...မင္​းနည္​းနည္​းလြန္​တယ္​​ေနာ္​....​
ငါတို႔​ေတာင္​.....လန္​႔သြားတယ္​....
မင္​းသိလား?....မင္​းသူ႔ကို....ထမင္​း​ေတြ​ေလာင္​းခ်တုန္​းက​ေလ....ငိုခ်င္​​ေနတဲ့သူ႔မ်က္​လံုး​ေတြက....အရည္​ရႊန္​းလဲ့ပီး...​ေတာ္​​ေတာ္​ကိုလွတာ....ဒီ​ေကာင္​ကြာ....မိန္​းက​ေလးလို႔​ေျပာရင္​ျငင္​းမယ္​့သူ႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး...."

ApologyWhere stories live. Discover now