Ez az első történetem amit nyilvánosságra mertem hozni,szóval kérlek,legyetek kíméletesek a kritikákkal!Remélem lesz legalább 1 ember aki folyamatosan követi majd a történetet,és remélem lesz olyan ember akinek tetszik majd! :) Nem szaporítom a szót,jó szórakozást! :D
-El sem hiszem,hogy mindjárt Szöulban vagyunk!-Nevetett föl Candy.
-Már mióta is tervezgettük ezt az utat?-kérdeztem...
-Már lassan 3 éve..És most teljesül az egyik álmunk!-örvendezett Maya,aki mindennek,szó szerint mindennek csak örülni tud
-Na de mégis,mesélj már nekünk arról hogy hol fogunk aludni,hol lesz a szállás,meg ilyenek,mert semmit se mondtál el nekünk...-fordította komolyra a szót Candy.
-Maaajd meglátjátok-kacsintottam,és sejtelmesen néztem rájuk..
------------------------------
Mikor megérkeztünk a hotelbe egyből megcéloztuk a recepciót és kértünk egy 3 személyes szobát.Adtak egy szobakulcsot.Az 1997-es szoba volt a miénk,s mi úgy döntöttünk,hogy olyan sok cuccunk van szórakoztassuk egy kicsit a másikat, egy ember fogja felhordani a táskákat...A 'szerencsés' aki felhordja a bőröndöket én lettem...Így hát megfogtam két bőröndöt és a lift felé baktattam.Beszálltam a liftbe,és egy zöld hajú srác 'követett'. Észrevette hogy nagyon bámulom,majd kérdésre nyitotta a száját.
-Ömmm..miért bámulsz?-kérdezte a zöld hajú srác
-Oh bocsánat! Csak annyira ismerős vagy nekem és nem tudom honnan....
-Áh,értem...Kim Namjoon vagyok,személyesen!
-Én...csak hívj Kimikonak...Várj...Kim Namjoon??? Az a Kim Namjoon..a Bangtan Boys-ból? -kerekedett el a szemem...
-Igen-nevetett fel-Csodálom hogy most nem ugrálsz és sikítasz örömödben mint az A.R.M.Y-k többsége.
-A többi A.R.M.Y-val szemben én meg tudom őrizni a hidegvérem...Vagyis nagyon remélem-nevettem el magam
-Hát eddig hidegvérű voltál..remélem az leszel a továbbiakban is-kacsintott-én itt szállok ki.
-Én is...-mondam majd kiszálltam..egy irányba indultunk el,majd mikor megállt egy ajtónál,észrevettem hogy a vele szemben lévő szoba az 1997-es...Az ő szobája az 1996-os volt..
Rámnézett,majd megszólalt.
-Ezt a sors akarta így!-és mikor ezt kimonta,kinyílt a szobája ajtaja.
Ez lenne az első rész,hamarosan felteszem a 2.-at és azt majd megpróbálom hosszabbra írni! ^^
YOU ARE READING
Nyár a BTS-el
FanfictionA történetem Kimikoról és két barátnőjéről ( Candy és Maya) szól..átlagos 18 éves lányok,akik oda meg vissza vannak a kpopért... Kedvenc bandájuk pedig a B.T.S...A nyárra Szöülba utaznak ,amikor találkoznak 7 vicces és nem hétköznapi fiúval. [BEFEJ...