~18.rész~

1K 61 2
                                    

Hali pillecukorkáim ^^ Meghoztam a következő részt,viszonylag hamar :33 Remélem tetszeni fog ^^ Jó olvasást :33


Unottan néztem rá a hitetlenkedő fiúra,és megadtam neki a választ.

-Hát..igen.Az előző sulim is zenei iskola volt,és a tesi helyett táncra jártam be.Amúgy is énekes akartam lenni,gondoltam miért ne?-rántottam meg a vállam.

-Hobeom-hyung! Nem engedheted!!-nyafogott a fiú,miközben a menedzser bezárta a kocsit

-Ha elintézem,hogy ne kelljen bent maradnia,akkor nem nyafogsz?-dörzsölte orrnyergét a férfi

-Nem annyira..De nagyon sok felelősséggel jár azzal,ha valaki idol.Fanmeetingek(így kell írni? xD),forgatások,fényképezések,fellépések,és ez még csak a jéghegy csúcsa!!-mondta nekem a fiú

-De ha egyszer nyilvánosságra akarjuk hozni a kapcsolatunkat,hamarabb elfogadj a média,ha egy idollal jön össze a híres Jungkook,mint egy közemberrel!!-replikáztam

-Igazad van...De..bírni fogod?-nézett rám kedvesen,és nem láthattam-a maszk miatt-de halványan elmosolyodott.

-Igen Oppa,bírni fogom-vigyorogtam

Ezután bementünk az épületbe,ami tömve volt nálam idősebb és fiatalabb,na meg velem egyidős lánnyal/fiúval.

-Kimiko~ -Hallottam megy egy nagyon ismerős hangot,és ahogy megfordultam,letámadott egy lila hajú fiú.Jungkook először értelmetlenül nézte,aztán szemei elkezdtek villámokat szórni.

-Szia Haru-Mondtam nyugodtan,mire eltoltam magamtól a fiút,és nekikezdtünk a kézfogásunknak.

-Mi az hogy "Szia Haru"?? Nem találkoztunk 4 egész hónapja,te meg csak egy "Szia Haru"-t mondasz?-nézett rám,majd észre vehette a mellettem álló Jungkookot,és a menedzsert-Ő ki?-mutatott a Sütikére

-A pasim,Jungk~....Jung-mutattam a szóban forgó fiúra.Kismillió Jung nevű koreai van,nem aggódtam.Úgy se figyelt rám Haru mikor a suliban papoltam neki Kookrol,nem fog rájönni.

-És Takashi? Vele mi lett? Mikor utoljára láttam,még vígan smároltatok-mondta durcásan Haru

-Az a hülyegyerek azt mondta hogy tartsunk szünetet,addig,míg én vissza nem megyek Tokyoba.Jól tudta,hogy max 1-2 napig lennék otthon,ezért szakítottam az idiótával.-mondtam elhidegült hangon,érzelem mentesen.Jungkook kikerekedett szemekkel hallgatta ezt végig.Tudtam hogy ma erről is ki fog kérdezni.

-Öhh...Kimiko,mi következünk!-Mondta a hátam mögül Hobeom.

-Rendben Hobeom bácsi!-mondtam a menedzsernek,aztán visszafordultam Haruhoz-Csá Haru! Ha egy osztályba tesznek,várlak a hátsó padsorban!-mondtam neki,majd elindultam az asztal felé.

Egy nagyon kedves nő fogadott ott minket.Ki kellett töltenem egy kérdőív féleséget,meg kellett mutatnom a személyimet,és alá kellett írnom egy papírt.Hobeom is aláírta ugyan azt a papírt,majd a nő felém fordult,és a kezembe adott egy kis kulcsot,egy lapot,és az egyenruhát.Majd Hobeomhoz fordult.

-Csütörtök délig lehet beköltözni,a szoba kulcsokat a recepción adjuk oda-mosolygott a nő

-Rendben.Az igazgatót hol találom?-mondta komolyan a menedzser.Félelmetes volt

-Harmadik emelet,ötödik folyosó,balra a második ajtó!-mondta a nő. Ezután nem foglalkozott velünk.Menedzser-hyung felénk fordult.

-Akkor most elintézem,hogy ne legyél kolis!-vigyorgott,majd elindult a lift irányába.Most esett le,hogy milyen nagy valójában az iskola.5 táncterem,2 uszoda,10 öltöző (5 férfi és 5 női), 2 mellék épület,amik 5 emeletesek (ezek a kollégiumok),a fő épület,ami 7 emeletes,és U alakjával még nagyobb területen fekszik.Van egy park része,ahol van egy kosárpálya,és mellette egy röplabda háló kifeszítve.A parkosabb rész mellett pedig az ebédlő volt,előtte voltak kint padok,gondolom ha jó idő van ki lehet ülni enni.Hogy fogok én itt eligazodni??

Nyár a BTS-elWhere stories live. Discover now