~12.rész~

1.1K 72 9
                                    


Bocsánat hogy az előző héten nem tettem ki részt,sajnos nem volt ihletem...Ez a mostani részen is nagyon meglátszik,szerintem nagyon összecsapott lett,és nem szívesen adom ki ezt a részt a kezeim közül,de nem akartam megint nagyon eltűnni.

Jó olvasást! ^^



*Maya szemszöge*

Megérkeztünk a fiúkhoz,és elosztottuk hogy ki,kinél alszik.Én Jinékhez kerültem,de nem is bántam,így legalább jobban megismerhetem a fiúkat!Pár perc múlva bevonultunk a szobánkba.

Mikor RapMon kinyitotta az ajtót,csak meresztettem a szemem.

-Fiúk?

-Igen Maya?-kérdezte Jimin

-MI EZ A NAGY KUPLERÁJ???

-Hátt...az úúúgy voooooolt....-Kezdett bele a magyarászkodásba Jin

-Mindegy...Holnap reggel az lesz az első dolgunk hogy takarítunk!

-MIIIIIIIIIIIII??-kérdezte a 3 srác egyszerre

-Miért nem most?-kérdezte Jin

-Mert éhes vagyok!-jelentettem ki

-Most hogy mondod....én is-mondta Jimin,és a másik 2 srác is bólogatott

-Megyek megkérdem a többieket hogy jönnek e enni,elmegyünk valahova ebédelni! Addig ti várjatok a nappaliban!-adta ki a parancsot Jimin

-Igenis Jimin ezredes!-vágtam vigyázba magam,mire a fiúk csak elkezdtek röhögni

Pár perc múlva Jinnel és Rapmonnal a nappaliban beszélgettünk mikor V,Suga,J-Hope és Candy lépett be a szobába.Utánnuk jött Jimin is.

-Kimikoék?-kérdeztem aggódóan

-Mindjárt jönnek...elméletileg-Mondta Jiminne

Még egy jó 5 percig beszélgettünk a fiúkkal (én főleg V-vel..Olyan kis cuki ^^),mire kijöttek Kookék.

-Na végre kijött a Gerlepár!-mondta Suga boldogan

-Nyughassatok már!-kiabálta Kimiko dühösen

-Kimiko..minden rendben?-kérdeztem.Kimiko csak elkezdett sírni.Kookie meg magához szorította.

Végűl nélkülük mentünk el enni,és nagyon vicces volt!A fiúk elbohóckodták az egészet.Ott voltunk majdnem egy óra hosszáig.Haza fele Jin vezetett,és végig énekeltük az utat.

*Otthon*

-Megjöttüüüüüüüüünk!-Kiabálta J-Hope.Választ nem kaptunk,így hát elkezdtük keresni Jungkookot és Kimikot.

-Lehet hogy nagyon jól alakultak a dolgok,és...tudjátooook...-vigyorgott perverzen Hope

-Nem hinném...Nézzétek!-muttott Candy a közös fürdő ajtajában síró Jungkookra.Az ütő megállt bennem.Nem tudtam elképzelni mi történt,Kooki meg semmit nem tudott kinyögni a sírástól.Candy hívta Kimikot,és megnyugtatott minket hogy azt mondta,mindjárt jön.

--------------------------------

-Már negyed órája várunk és még mindig nincs itthon!-mondtam sírós hangon,mire V csak magához szorított

-Kook?-kérdezte Suga

-A közös fürdőben csücsül egy kád vízben-mondta Jin,miközben felvette a telefonját.

-Mindjárt jövök-azzal kiviharzott a házból.Én úgy döntöttem bemegyek Kookhoz,megnézem hogy van,de akármit mondtam neki,csak nézett maga elé és olyasmiket motyogott hogy "elszúrtam" vagy hogy "lehet hogy baja esett" , "Biztos utál" meg hasonlókat...Nekem nem válaszolt,így hát jobbnak láttam visszamenni a nappaliba...Nagy volt a csönd,és szinte látni lehetett a feszültséget...Mindenki....Aggódott..

Elgondolkodtam hogy vajon ha én tűnnék el is ennyire aggódnának..Hisz én az a tipikus háttérben állós típus vagyok...a könyvmoly...A legtöbb figyelem Candyre szegeződik,ő a cicababa a csapatunkban..(Persze nem az a beképzelt hülye picsa feelingű hanem az,aki simán tökön rúgja a suli legnépszerűbb fiuját,ha be mer szólni valaki olyannak akit szeret)...És ott van Kimiko...Ő a csapatunkban a cuki és az életvidám lány...Csak én ismerem a dapys oldalát...Csak én tudom,hogy hetedikben kényszeresen vagdosni akarta magát,de se én,se az akkori pasija nem engedtük neki...Simán a képébe mondtam hogy hülye,és idióta....És én,pedig csak egy láthatatlan könyvmoly vagyok...Bár....Annyira mégsem,hiszen van 2 csodálatos barátnőm és 7 fiú,akikkel egyre jobban kezdek összebarátkozni.

20 perc múlva Kimiko rontott be a házba,és Jungkookot kereste,velünk nem is törődve.Azonnal rohant a fürdőbe.Én csak kérdőn néztem Jinre.

-Majd este elmesélem-mondta egy halvány mosoly kíséretében


Tudom,tudom..Nem lett hosszú rész,ráadásul még izgalmas se lett..A következő részt,már hagyományosan főszereplőnk szemszögéből fogom feltenni,várhatóan jövöhéten vasárnap..

További jó olvasást! ^^

Nyár a BTS-elDonde viven las historias. Descúbrelo ahora