~9.rész~

1.4K 97 5
                                    

Meghoztam a következő részt! Remélem tetszik majd! ^^



Reggel arra ébredtem hogy Maya mellettem áll,és szólongat.

-Kimiko! Kelj fel,fél óra és itt van a fiúk főnöke.

-Milyen fúk?-kérdeztem kómásan.

-Milyen fiúk? BTS! Tudood..Jungkook,Suga,Jimin és a többiek!-nézett rám mosolyogva Maya

-Jah,tényleg...Szöulban vagyunk.

Első dolgom az volt,hogy a bőröndömből elő halásztam pár ruhadarabot,majd bevonultam a fürdőszobába.Megmostam az arcom, és a fogam.Sose sminkeltem,nem is volt sminkem.Csak akkor néztem meg,mit vettem ki a bőröndből,mikor felöltöztem.Fekete csőgatya,és egy piros,fekete csíkos pólóm volt az.Felvettem,és mivel volt egy kis időnk,átmentem a fiúkhoz.

-Sziasztok srácok!-rontottam be hozzájuk.

-Szia Kimiko!-Köszönt egyszerre Jin,Jimin,J-hope és V.RapMon csak biccentett egyet,Suga lustán dünnyögött valami köszönés félét.Ez eddig csak 6...Junkok nem köszönt...Nos,Jungkookot nem láttam sehol.Szememet végigfuttattam az egész szobán,de nem találtam.Kezdtem aggódni.

-Junkook már lement az előtérbe,mondván,hogy gondolkozni akar és hogy hagyják egyedül.-Mondta a Leader.

-Rendben-mondtam csalódottan.-Ohmm..megnézem a lányokat!-kerestem kifogást arra hogy elmehessek.

Miután kiléptem a folyosóra,leültem a földre,felhúztam a térdeim,átkaroltam azokat és államat rajtuk pihentettem.Gyakran ülök így,mikor olyan...semmilyen hangulatom van.Hirtelen arra lettem figyelmes,hogy valaki leült mellém.

-Ne szomorkodj!-Mondta az illető,majd átkarolt,és közelebb húzott magához.Csak ekkor néztem meg magamnak hogy ki az.Jimin volt.-Szerintem a kis Golden Maknae örülne a társaságodnak.-mosolygott rám a fiú.-Köztünk maradjon,de miután elaludtak a többiek,mi még Kookal beszélgettünk.Végig csak rólad áradozott hogy milyen aranyos vagy,meg hasonlók.Hidd el,nem minden lányról áradozik így.Sőt!Sose láttam még ilyen lelkesnek,mint tegnap este.-Mondta a fiú,mire nekem csak kikerekedett a szemem.-Menj le hozzá!-És miután ezt kimondta,felállt és elment.

Pár perc múlva már a bőröndöm társaságában a liftből léptem ki.Szememmel kerestem egy személyt,akit egyből ki s szúrtam.Nem voltak sokan az előtérben,Jungkookon kívül csak 3 ember volt.Odasétáltam Jungkookhoz,majd megálltam mellette.Valamit írt egy kis napló szerűségbe,de ahogy megpillantott becsukta.

-Máris megyünk?-utalt a bőröndömre.

-Csak lehoztam magammal,mivel nem szándékozok már vissza menni..De úgy látom te sem!-mutattam a bőröndjére.

-Nem tudtam meddig leszek lent,így lehoztam-mosolygott rám fiú-Te miért jöttél?

-Hozzád jöttem le....Mondták a fiúk,hogy azt mondtad egyedül akarsz lenni,de sajnos nem hallgattam rájuk,és lejöttem..hozzád..-hadartam el a fiúnak,mire ő csak elmosolyodott és megölelt,én meg megint érezhettem azt a Jungkook illatot.

Ezt a pillanatot Maya hangja törte meg.

-HÉ! GERLEPÁR!-kiabálta.

-Miért hív mindenki gerlepárnak minket?-suttogtam Kooknak,miközben elengedett öleléséből.

-Miért? Zavar?-kérdezte..

-N..nem..vagyis de vagyis...-hebegtem,miközben egyre jobban elpirultam.

-Megjött értünk a főnök!-Mondta Jin.

Pár perc múlva már a kisbuszban ültünk és (gondolom) a fiúk lakása felé mentünk.Hál' az égnek ablak mellett ültem így bámulhattam ki az ablakon.A többiek beszélgettek valamiről,ami engem nem igazán érdekelt,így elővettem a telefonom,és a fülesem és bekapcsoltam az új kedvenc zeném (Fools-RapMonster&Junkook).Hirtelen arra lettem figyelmes hogy a mellettem ülő Jin,feláll és valaki más ül le mellém.Ránéztem és örültem a személynek.Jungkook volt az.

Nyár a BTS-elOnde histórias criam vida. Descubra agora