INFÓK

605 28 0
                                    


Szóval...

A második könyv, az nagy valószínűséggel "Titokban a Bangtannal" címen fog futni.Új szereplők jönnek majd be,de a régiek megmaradnak.A tartalmáról nem árulok el semmit, az legyen meglepi~ ;)

Azt a könyvet azután fogom elkezdeni, miután ezt befejeztem, DE!! nem publikálom. Megírok először max 10 részt(de minimum 5-6),hogy miközben írom a történetet, nekem csak publikálnom kelljen,hogy ne legyenek ilyen 1 hónapos kihagyásaim. Valamint, azokat a részeket minimum olyan hosszúra szeretném megírni,mint most az utolsó részt.(19.rész) Mert szerintem sokkal élvezhetőbb egy történet, ha tovább tudod olvasni a részt, és így nem lesz benned az, hogy mondjuk van 20-21 rövid rész,és alig történt valami (én sajnos bele este ebbe a hibába :C )

Megpróbálok majd több személyleírást írni benne,a cselekményeket jobban kidolgozni,több szemszögből megírni egy adott jelenetet...Szóval úgy kb fel szeretném javítani azt,ahogyan írok. De ehhez sajnos időre van szükségem.

Miután publikáltam az utolsó részt, szerintem eltűnök wattpadról úgy 3-4 hónapra (persze nem teljesen,csak írni nem fogok ebbe a könyvembe! ) hogy magamnak megírjam a részeket.Azután meg ugye már jön a nyári szünet,és több időm lesz nekem is írni.

Én ezt így látom a legjobbnak, de ha van valakinek valami ötlete még, azt szívesen várom commentbe! ^^

Remélem érthetően magyaráztam! ^^

Chu~~ :* <3

Nyár a BTS-elDonde viven las historias. Descúbrelo ahora