Tudom tudom...Tegnapra ígértem az új részt,de a netem sehogy se akarta hogy ez megtörténjen.Ne tessék emiatt megkövezni! ><
Jó olvasást! :3
Reggel arra ébredtem hogy Jungkook az ágyam mellett ül,kezében egy bögre,és engem néz.
-Jó reggelt!-mosolygott rám a fiú.Én nyújtózkodtam egyet,megdsörzsöltem a szemem és viszonoztam a mosolyát.
-Jó reggelt! Mióta vagy fent?
-Kb fél órája.A srácok már elmentek próbálni,Candy és Maya pedig elmente vásárolni.Nem volt szívem itthagyni tégd,egyedül,így megvártam míg felkelsz.
Én csak elmosolyogtam,majd ránéztem a bögrére
-Óh,tényleg! Hoztam neked forrócsokit! Van benne pillecukor is!-nyújtotta felém a piros bögrét,én pedig elvettem tőle.Csöndben megittam a forrócsokit,felöltöztem,és elkisértem a barátomat a táncterembe.Út közben találkoztung egy csapat fangirlel...Magyarok voltak,és csan angolul tudtak beszélni,Jungkook pedig nem igazán értette.
-L-lányok!-hebegtem az 5 lánynak(persze magyarul),mire ők felém néztek-Lehetek a tolmácsotok?
-Persze! Köszönjük!-mondta az egyik..Szerintem ő volt a csapatukban a legtalpraesettebb.
A lányok elmondták nekem mit szeretnének,én pedig lefordítottam Jungkooknak.
-Óh,még egy kérdés!Ezt nem kell lefordítanod neki!-mondta halkan az egyik lány.Aranyos volt.Szemüveges,és fogszabályzós volt,sötétbarna haját copfba fogta-T-te a...b-barátnője vagy?-mondta halkan,miközben elkezdett könnyezni...Volt egy olyan gyanúm,hogy Kookie a biasa,nem volt szívem azt mondani neki hogy "igen".
-Nem..Én csak a gyerekkori barátja vagyok!-mosolyogtam a lányra,miközben megöleltem.A lány rámmosolygott,majd otthagytak minket.Mi Jungkookal tovább sétáltunk a táncterem irányába.
A próba hamar eltelt,és haza fele megint találkoztunk azokkal a lányokkal.Ismét én voltam a tolmácsuk,vicces volt fordítani a fiúknak,főleg V-nek aki furcsán nézett rám,mikor magyarul beszéltem a lányokkal,és együtt nevettünk.
Mikor haza értünk a lányok még nem voltak otthon.Nem meglepő,ha Candy elmegy vásárolni,akkor minimum 10 szatyorral jön haza.
-Nézd Kimiko! Leveled jött,valami..ohmm..Csilától.
-Anyu levelet küldött!-ujjongtam.(Tudni illik,én félig Japán,félig Magyar vagyok.Candyék fullra Japánok,de olyan idióták mint én!)
Lassan bontottam fel a borítékot,amiben egy másik boríték volt.A sulitól kaptam,ahova lehetett jelentkezni cserediékként.Azt is kinyitottam,és elkezdtem olvasni a szöveget. Az utolsó sort olvasva megállt bennem az ütő."Felvételt nyert,szöuli iskolánkba.Beiratozás ideje: 2016.08.10"
-SRÁCOOOOOOOOOOOK!!-kiabáltam
-Mi történt?-kérdezte Suga.Én csak vigyorogva a nyakába ugrottam,mire a többiek is kijöttek hozzám.
-Lakhatok itt nálatok?Mármint..Úgy egész évben..meg jövőre..meg ilyenek.
-Persze....Deee..mi történt?-kérdezte idegesen a leader,mire én boldogan a képébe nyomtam a paírt.
-Kimiko! Ez nagyszerű!-mosolygott RapMon,miközben a többiek is elkezdték olvasni a papírt.Mindenki örült nekem.Aranyosak voltak a fiúk.
-Megjöttüüüüüüünk!-kiabálta Maya.Arcomról hamar lesorvadt a mossoly.
Ha én ide költözök,nem találkozhatok Candyékkel.Ők nem is tudnak arról,hogy jelentkeztem erre a programra.De hogy mondjam el nekik?
-Sziasztok! Öhmm..Beszélhetnénk 6 szem közt?
-Persze!
Mi lányok bevonultunk a nappaliba,és elmondtam nekik mindent
-Ez csodálatos!-ujjongtak a lányok.
-Azzal ugye tisztában vagytok hogy a nyár végén én nem megyek veletek vissza Tokyóba,hanem itt maradok?!
-Igen...tisztában vagyunk vele...De majd Lineon vagy Kakaotalkon zaklatunk,és amikor lehet,akkor eljövünk hozzád.
Én csak elmosolyodtam,és megöleltem a lányokat.
Tudom,rövid lett a rész,de mint mondtam,a netem nem akart közreműködni,így el se mentette az eredetit,és csak gyors,leírtam ami megmaradt az előzőből(Azóta wordben írom,az legalább nem törli ki ^.^").Tényleg nagyon nagyon nagyon sajnálom! :c
Jóéjszakát A.R.M.Y.-k! ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyár a BTS-el
FanficA történetem Kimikoról és két barátnőjéről ( Candy és Maya) szól..átlagos 18 éves lányok,akik oda meg vissza vannak a kpopért... Kedvenc bandájuk pedig a B.T.S...A nyárra Szöülba utaznak ,amikor találkoznak 7 vicces és nem hétköznapi fiúval. [BEFEJ...