~13.rész~

1.2K 74 4
                                    

Meghoztam az új részt! ^^ Tudom,előző héten nem hoztam,de nem nagyon volt ihletem,így elnapoltam a dolgokat.Aztán mikor kész lett,meg már csütörtök volt,így inkább megvártam a mai napot...Remélem nem utáltok nagyon emiatt :c Na de nem tartalak fel tovább,majd a végén rizsázok még! ;) Jó olvasást! ^^


*Kimiko szemszöge*

Már 2 napja hogy együtt vagyunk Jungkookieval,de csak mi 10-en tudunk róla...Titkoljuk a média elől,titkoljuk a menedzser elől,titkoljuk az egész világ elől! Hogy mi ennek az oka? Benne van a szerződésben hogy hány éves korában randizhatnak a fiúk,és gondolj bele,mennyi rajongót elvesztenének csak azért,mert kiderülne hogy az egyik tagnak barátnője van...Így hát titkolnunk kell mindenki elől.....

-Kim!-Jungkook szólongatott,aki kizökkentett a gondolataimbol

-Igen?

-Az volt a kérdés hogy be szeretnél e jönni a többiekkel a próbánkra ma....most!?-mondta V

-Jah....Igen! Persze!-mosolyogtam-A lányok is jönnek?

-Mindenki jön!-vigyorgott Suga

-Nyomás a kocsiba! Itt a főnök!-mondta Jin,miközben kinyitotta az ajtót.Mi libasorban mentünk ki a kocsihoz.

*15 perccel később*

-WOOOOOOOW! Milyen nagy ez a terem!-ámélkodott Maya,miközben a terem közepén forgott.

-Ha már itt vagytok,tegyétek hasznossá magatokat,és csináljatok enni a fiúknak,vagy hozzatok vizet,vagy esetleg a zenét kapcsoljátok be!-mondta szigorúan a fiúk főnöke,aztán kiment.

-Én nem értek a főzéshez,és egy normálisabb szendvicset sem tudok elkészíteni!-hátrált ki a szendvicskészítésből Maya

-A főzés Kimiko területe!-mondta Candy

-Oké oké! Akkor én csinálom a kaját.

-Én meg hozok vizet!-mondta Maya

-Hát akkor a kis kocka lesz a DJ-vigyorogtam

-Annyira nem vagyok kocka-mondta Candy,de mi addigra már a folyosón voltunk,és a konyhát kerestük,amit hamarosan meg is találtunk,és én neki álltam a szendvicskészítésnek.10 perc múlva kész is voltam 20 szendviccsel,és a próbaterem felé vettem az irányt.

Mikor beértem a fiúk kiterülve feküdtek a földön,Candy és Maya pedig beszélgettek.

-Hova tehetem ezeket?-kérdeztem.

-KAJAAAAAAAAAAAAAAAAAA!-kiabálta a 7 fiú,és lerohamoztak,majd leültek a földre,és elkezdték enni.Odamentem a 2 lányhoz,és nekik is odaadtam a részüket,majd leültem,és én is elkezdtem enni.

-Nagyon finom lett!-jött oda hozzám Jungkook,és nyomott egy puszit az arcomra.Ezután egyből torokköszörülést hallottam.Felnéztem az ajtőba,és a fiúk főnöke állt ott.

-E..Ez egy M-Magyar szokás!-hebegtem,miközben kérlelően néztem a 2 lányra,akik egyből vették az adást,és segítettek.

-Igen! Így szoktuk megköszönni az ételt!-helyeselt Candy,majd Mayára nézett aki hevesen bólogatott.Én még mindig kérlelően néztem,csak most már a fiúkra.Nekik nem esett le mit szeretnék.Hirtelen Jin állt fel a helyéről,és odajött hozzám.

-Köszönöm a tízórait!-majd nyomott egy puszit az arcomra,mire a többi fiúnak is leesett és sorban jöttek és megköszönték az ételt,és nyomtak egy puszit az arcomra.Végül a 2 lány is adott egy-egy puszit az arcomra.

Nyár a BTS-elOù les histoires vivent. Découvrez maintenant