Meghoztam a következő részt! Igaz kicsit késve de...Igazából nincs mentségem,semmit nem csináltam itthon xD Na de nem tartom fel a "népet" jó szórakozást! :3
-Szia Kimiko!-ölelt át Miyaka-Mit keresel te itt?
-Ezt kérdezhetném én is!Am nyaralnijöttem Candyvel meg Mayával.
-Ó én jöttem meglátogatni Mizukit meg Kamisamát.De jövő héten megyek is haza.
-Áh értem! Majd találkozhatnánk valamikior..Ugyan az a számod mint volt?-kérdeztem
-Ühümm! Majd csörgess meg!-kacsintott rám-Szia!
-Szia!-el is ment.
-Ő ki volt?-Kérdezte a Makne
-Egy gyerekkori barátnőm...elég régen találkoztunk.Azóta nem is beszéltünk mióta elköltöztek Amerikába a tesójával.
-Oh értem...Na! Mit csináljunk?-Vigyorgott rám Kook.
-Még mindig fáj a lábam-nyafogtam,és mire észbekaptam már Jungkook kezei közt voltam.Felemelt,mint egy menyasszonyt.
-JEON JEONG GUK! AZONNAL TEGYÉL LE!-kiabáltam egyre vörösebb arcal,amit a fiú csak egy mosollyal jutalmazott.Nem tett le,sőt,elindult velem.
Így mentünk..vagyis Junkook ment,miközben engem cipelt.A csöndet telefonom csörgése szakította meg.Ismeretlen szám volt,így felvettem.Koreaiul szólaltam meg.
-Hallo?!
-Szia Kimiko,hol vagytok?-Suga volt az.
-Öhmm....Hát..még mindig a parkban..valahol.-tűnődtem.
-Oké,akkor nem fogtok elveszni..ugye?-Kérdezte a Cukorka (Igen,magamban így hívom...Szerintem illik rá a név :3 )
-Nem hiszem...Miért?
-Csak mert a többiekkel már unjuk a parkot és haza szeretnénk menni.De ha ti szeretnétek,még maradhattok!-Monta Suga.
-Ohmm..rendben! Szia Suga!
-Szia!-azzal le is tette.
-Suga volt?-Kérdezte JeongGuk
-Aham-bólogattam.
-Mit akart?
-Azt mondta a többiek megunták a parkot és haza mennek.Mi is menjünk?-Néztem fel rá,hiszen még mindig cipelt.
-Maradjunk.-Mondta mosolyogva
-Renben.Deee...AZ ISTEN SZERELMÉRE,TEGYÉL MÁR LE!-kezdem csápolni kezeimmel.
-Jójó.-sóhajtott,majd letett.
Némán sétáltunk egymás mellett,majd hirtelen megláttunk egy fagyizót.
-Fagyiiiii-mondtuk egyszerre.Erre egymásra néztunk,majd elkezdtünk nevetni.
5 perc múlva mind a ketten vagíival a kezünkben sétáltunk.
-Kisgyerekek!-csillant fel a szemem,majd sunyin elmosolyodtam-Vigyünk egyet hazaaaa!
-Minek az neked?-Nézett rám Jungkook meglepődött arccal
-Játszani!-vigyorogtam
-Játszhatsz te velem is!-fogta meg a kezem,mire én csak elvörösödtem.Nem húztam el a kezem.Jó érzés volt,érezni a közelségét.
-Menjünk haza!-mondta halkan.
-Rendben-mosolyogtam rá.
------------------------------
Csak akkor engedtük el egymás kezét,mikor a két ajtó között megálltunk.Hirtelen J-Hope nyitotta ki az ajtót.
-Na végre megjött a gerlepár.
-Mi nem is...-tiltakoztam volna de ekkor kijött Maya is.
-Jó hír Jungkook,haza költözhettek!-Mondta a lány
-Akkor nem is találkozunk többet?-Néztem a fiúra szomorúan.
-Mi lenne ha oda költöznének a lányok hozzánk?Csak addig míg itt vannak,hisz 2 és fél hónap nagyon drága lenne ebben a hotelben!-Mondta az idő közben megérkezett Jin.
-Jó ötlet!-Mondta J-Hope-Holnap reggel jön értünk a főnök,addigra össze kell pakolni!
-Ez könnyű lesz! Mi ki se pakoltunk-Mosolygott Maya.
-Attol nekünk fiúknak még kell!-vágta be a durcát Jin.
-Mi lenne ha segítenénk nektek?-vetettem fel az ötletet.
-Miért is ne!?-mondta mosolyogva Kook,aki idő közben újra megfogta a kezem.Nem zavart.Engem se.És a többieknek se tűnt fel.
-----------------------------------
-Köszi lányok a segítséget!-Mondta RapMon-Mostmár nekünk is sikerül összepakolni a fehérneműket.-Vakarta meg a tarkóját.
-Hát rendben.-Mondta Candy-Jóéjt!-Köszönt el mindenkitől.Az ajtó küszöbéről még visszafordult,és megölelte Sugát.Mindenki csak „húúúúúú"-zott,Suga meg teljesen lefagyott,majd egy kis idő múlva ő is megölelte Candyt.
Már minden lány kiment,de én még mindig ott ültem Junkook mellett a földön.
-Nekem is mennem kéne.-mondtam halkan.
-Ha nem tudsz aludni,gyere át,és kelts fel-mondta a fiú,mire én csak megöleltem.
*A lányok szobájában*
Mikor bementem a szobánkba a két lány letámadott kérdésekkel.
-Hol voltatok ilyen sokáig?-kérdezte Maya.
-És mit csináltatok?-mosolygott Candy
-Ohm...Parkban voltunk,és sétáltunk-Ezzel lezártnak nyilvánítottam az ügyet és elmentem fürdeni.Fürdés után pedig egyből elaludtam.
Ennyi lett volna ez a rész! (Hál' az égnek tudtam kicsit többet írni.Igaz,ez a rész most inkább csak Jungkookra és Kimikora összpontosított,de ha szeretnétek megírhatom ezt a részt a másik 2 lány szemszögéből is! (Ha szeretnétek,jelezzétek kommentbe! )
Nemsokára hozom a következő részt! ;) :*
YOU ARE READING
Nyár a BTS-el
FanfictionA történetem Kimikoról és két barátnőjéről ( Candy és Maya) szól..átlagos 18 éves lányok,akik oda meg vissza vannak a kpopért... Kedvenc bandájuk pedig a B.T.S...A nyárra Szöülba utaznak ,amikor találkoznak 7 vicces és nem hétköznapi fiúval. [BEFEJ...