~5.rész~

1.6K 118 9
                                    

Meghoztam a következő részt,kicsit hamarabb mint terveztem, (köszönhető ez drága barátnőmnek xd)de gondolom ez nem baj :D

Jó olvasást! :)

Bementünk a szobánkba,és mindenki letelepedett valahova.Jin,Jimin és J-Hope a kanapéra,RapMon,Suga és Candy az ágyat foglalták el, végül pedig Maya,V, Kook és én a földön fetrengtünk.

-Akkor most be kéne mutatkoznunk?-Kérdezte kedvesen Cady

-Légy szíves.-Mosolygott V

-Noss...akkooor..kezdjee...Kimikoo!-Mutatott rám Maya.

-Miii? Miért én?-értetlenkedtem

-Mert te vagy köztünk a legfiatalabb!-Vágta rá Candy..

-Hát jó...-Törődtem bele sorsomba.Vártam egy kicsit,majd folytattam.

-Kimiko vagyok,18 éves,és ezzel a két dinkával járok egy suliba.-Mutattam a barátnőimre,mire ők ezt a kedves megszólalásomat csak egy "pff"-el jutalmazták-Kedvenc színeim a fekete,piros,fehér és kék.Kedvenc ételem/italom nincsen nem vagyok válogatós.Jelenlegi kedvenc zeném a „Get Scared-Hate"Ohhmm..mit mondjak még?!Szeretek táncolni,olvasni,rajzolni,animét nézni és...úgy kb ennyi-mosolyogtam-Oké Maya,te jössz!-Mutattam a barátnőmre.

-Oksi..akkor..Maya vagyok,szintén 18,de két hónappal hamarabb születtem mint a Kicsi Kimiko-kacsintott rám,mire én egy párnával fejbe veretem

-Ez jó volt!-Pacsizott velem a Makne.

-Had folytassam!...Szóval..nincs kedvenc színem..Kedvenc ételem a sonkás kukoricás pizza,kedvenc italom nincs...Szeretek énekelni,táncolni,olvasni.Kimikoval ellentétben én nem szeretem a kínai meséket..Ennyi-vgyorgott

-Az JAPÁN és NEM MESE hanem ANIME..két külön fogalom.-A fontosabb szavakat hangosabban mondtam,miközben ismét párnával vertem a vöröske fejét.

-Oké,oké értettük Kimiko,Japán és nem mese,anime-csitított Candy-Most én jövök!

-Szóval..Candy vagyok,még egy hónapig 18 éves,imádok táncolni,zenét hallgatni és énekelni is..Jah és vásárolni is szeretek..Imádom a ruháimat,majdnem annyira mint a biasaim..Kedvenc színem és ételem nincs,viszont imádom a Coca-Colát. Ennyi.-fejezte be mondandóját a lány.

-És most mit csináljunk?-Kérdezte J-Hope

-Hát...még csak délután 1 óra van..Mi lenne ha elmennénk a parkba?-vetette fel az ötletet Namjoon

-Nekem megfelel-Mondtuk egyszerre Jungkookkal

-Akkor menjünk-Pattant fel az ágyról Suga

*A parkban*

-V GYERE VISSZA! HAGYD BÉKÉN AZT A KISGYEREKET!-kiabálta a Rap szörnyetege.

Mindenki szérszéledt.V,RapMon és Maya együtt mentek sétálni,Suga és Candy kettesben maradtak,Jin,Jimin és J-hope hárman valahova elmentek,így Jungkook és én szintén kettesben maradtunk.

Jó volt így együtt..Sokat nevettünk azon,ahogyan barna tincseimmel játszik.Séta közben mindent meg kellett néznie,és egy katica láttán is megörült..Olyan mint egy kisgyerek.Jó,oké már egy ideje nem kellett sehonnan elráncigálnom.

-Fáj a lábaaam-Nyafogtam.

-Akkor üljünk le.-Mutattot Jungkook egy padra.

Már egy ideje itt ültünk mikor megláttam egy ismerős arcot.Felpattantam és kiabáltam egy nevet.

-MIYAKAAA!-csápoltam kezeimmel mire az illető felém nézett,és elkezdett felém jönni.

Remélem tetszett a rész! ^^ Megpróbálom hamarabb hozni a részeket,és mooostmáár,taláán majd kezdenek beindulni az események :D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Remélem tetszett a rész! ^^ Megpróbálom hamarabb hozni a részeket,és mooostmáár,taláán majd kezdenek beindulni az események :D

Ha tetszett kérlek hagyj magad után nyomot,Neked csak egy kattintás,amivel nekem örömet okozol ;)

Nyár a BTS-elWhere stories live. Discover now