Meghoztam a következő részt! :D Nem lett izgalmas,de megpróbáltam viccesre írni...Nem is tartalak fel tovább,jó olvasást!
Rapmonster kiviharzott az ajtón,majd berontott a szemben lévő szobába.V kezdett el legelőször beszélni.
-RapMon!! Mit csinálsz te.....-nem felyezte be a mondatot,mert meglátott minket,és nem igazán érdekelte tovább az ajtó-Az ajtó nem fontos....Kik ezek a csinos leányzók?-kérdezte mosolyogva,s elkezdett felénk sétálni..
-Ők.....ismerősök...De előre szólok,ez a lány itt halálosan belém van zúgva,szóval nincs nála esélyetek!-Jungkook közelebb húzott magához,és vigyorgott..eközben én csak elvörösödtem..rájött volna hogy ő az,akiről több 1000 kép van a telefonomon,és egyenesen bele vagyok zúgv a hangjába?-Deeeee....Hol van Hope?-tért a lényegre Jungkook.
-Ott alszik!-Mutatott V az alvó J-Hope-ra,mire mi lányok összenéztünk,és sunyin elmosolyodtunk..
-Mit terveztek?-Nézett ránk kérdőn RM,mire mi csak bólintottunk.Közelebb sétáltam J-Hope-hoz,majd befeküdtem mellé háttal az ágyba,és a kezét rátettem a derekamra.Közben maya elment egy pohár vízért,Candy meg az ágy szélénél állt meg.Mikor Maya visszatért Candy halkan megszólalt.
-Mehet?-kérdezte mosolyogva.
-Igen!-Mondta Maya.
-Várj,NEM!....Leveszem a nadrágom,az úgy hitelesebb lesz!-Már a nevetés szélén álltam.
-Oké...mehet!
Én úgy tettem mintha aludtam volna,és a következő pillanatban pedig Maya leborította Hope-ot vízzel.
-MI A ??-ordított a Reményünk..
-Teee! Te szívtelen! Hogy tehetted ezt? Egy hónappl ezelőtt kidobtad,és most pedig szobára hoztad?-kezdett bele monológjába Candy...mit ne mondjak,nagyon jól megy neki a dühös barátnő szerep.
-Ne bántsd őt! Nem az ő hibája! Én szívből szeretem!-öleltem át J-Hope-ot,aki semmit se értett-Hagyd szegény Hope oppat!-pusziltam meg az arcát J-Hopenak
-Váváváváááá...Lányok..én azt se tudom kik vagytok!? Elmagyarázná ezt nekem valaki?-nézett Mayára kérlelően
-Az van Hope,hogy ezek a lányok naaagyon jó színészek-Nevetett az idő közben megérkezett Jimin.
-Azért jöttünk hogy elmeséld miért egy hotelben laktok,és hogy mi lett a házatokkal?!-Mondta aranyosan Maya
-Jaaaaaa!! Hát az egy vicces történet!-Mosolygott és J-hope,miközben megvakarta tarkóját.-Hát szú úgy voolt hogy a srácok otthon hagytak egyedül...Én meg aranyos akartam lenni és ki akartam takarítani...Ezzel eddig semmi probléba,de kiccsit sok mosóport tettem a mosógépbe és...-Halgatott el Hope.
-Elárasztottad a lakásotok?-kérdezte kikerekedett szemekkel Cady.
-Igen..-vigyorgott a Remény,aki nem igazán ért a mosáshoz
-És megtudhatnánk hogy ti kik vagytok?-Kérdezte az ajtóban álló Jin.
-Most nektek kell átvonulnotok hozzánk!-intettem egyet és a fiúk libasorban követtek engem.
Ez a rész sem lett hosszabb a többinél..A közepe táján már biztos lesz mit írnom..
Remélem tetszett ez a rész is,a következőt megpróbálom majd izgalmasabbra írni! ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nyár a BTS-el
FanficA történetem Kimikoról és két barátnőjéről ( Candy és Maya) szól..átlagos 18 éves lányok,akik oda meg vissza vannak a kpopért... Kedvenc bandájuk pedig a B.T.S...A nyárra Szöülba utaznak ,amikor találkoznak 7 vicces és nem hétköznapi fiúval. [BEFEJ...