Merhaba arkadaşlar! biliyorum aslında hikayenin başlığından dolayı buna benzeyen birçok hikaye olduğunu düşüneceksiniz ama elimden geldiğince hikayeyi değişik yapmaya çalışıcam tabii okunursa :)
Bu bölüm sadece tanıtım olacak eğer vote, yorum ve takip olursa hikayeyi devam ettiricem
___________________________________________________________________SELENA MARİE GOMEZ: Selena New York' da yaşayan bir genç kız 19 yaşında durumu iyi , okuyan birisi
Ailesi ile arası biraz bozuk zaten babasınında eve fazla uğradığı yok annesinin de ne halt yediğini bilmiyo açıkcası çünkü fazla konuşmuyolar yani anlayacağınız ailesi ile fazla samimi değil ama yine de onları seviyo ve saygı duyuyo hayatının çok monoton olduğunu düşünüyo ama onun sandığı gibi monoton bi hayatı yoktu çünku hayatı ile ilgili hiçbir şey bilmiyor en azından şimdilik.JUSTİN DREW BİEBER: Justin New York'da yaşıyo ve 20 yaşında ama normal bir hayatı yok bir çetenin başkanı ve bu zamana kadar birçok adam öldürdü ve birçok operasyon yaptı ona yanlış yapanların hiç düşünmeden canını yakıyo ve bundan da gurur duyuyo ailesi o çok küçük yaşlardayken henüz bilmediği bir sebepten dolayı ölmüşlerdi ama yemin etti. Bu sebebi ölmeden önce mutlaka öğrenecekti. Aslında anlayacağınız Justin bir sadist ama kalbinin çok derinliklerinde hâlâ sevgi ve merhamet duygusu taşıyordu, çok küçükte olsa.
DEMETRİA DEVONNE LOVATO: Evet ismi uzun bu yüzden arkadaşları-en azından selena-ona Demi diyorlar. Demi New York'da yaşıyor ve 19 yaşında Selena'nın en yakın arkadaşı zaten aynı okulda hatta aynı sınıfta okuyorlar Selena'nın aksine ailesi ile arası çok iyi ve durumları da iyi çünkü babası özel bir şirketin sahibi annesi ise o şirkette babası ile beraber çalısıyor bu yüzden ailesi ile fazla beraber olamasada onlarla iyi anlaşıyor ve onları çok seviyor
NİALL JAMES HORAN: Niall New York'da yaşıyor, 20 yaşında ve Justin'in en yakın arkadaşı aynı zamanda da Justin'in kurduğu çetenin bir üyesi ama diğer üyelere göre daha çok yetkiye sahip bunun nedeni ise tabii ki de Justin'in en yakın arkadaşı olması. Aslında adam öldürmek Niall'a göre değil o, çok deli dolu biri ve bi nevi sevgi pıtırcığı gibi bir şey ama sebebini bilmediği bir şekilde o da Justin'e yardım ediyor ve yeri geldiğinde onun için adam bile öldürüyordu.Niall'ın da bir ailesi yok bu yüzden Justin ile çok iyi anlaşıyor ve birbirlerini anlayabiliyorlardı.
____________________________________________________________________________
BU BENİM İLK HİKAYEM VE BUNUN İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ VE HİKAYENİN DEVAMI DA GELİR .YANLIŞLIKLAR VARSA KUSURA BAKMAYIN DEDİĞİM GİBİ DAHA YENİYİM :)TANITIMI BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN VOTE VERİN VE BEĞENDİĞİNİZE DAİR Bİ YORUM BIRAKIN BİR TANE YORUM BİLE YETERLİDİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy and His Love (Jelena)
FanfictionHayatının hiçte bildiği gibi olmadığını, ailesinin hiçbir işe yaramadığını öğrenen bir kız ve ona ne kadar kötülük yapmış olsada hâlâ sevdiği o erkek. Sevdiği erkek onu bir kuyuya itti, ama o erkeği sevmeye devam etti. Çünkü onu o kuyudan sadece yi...