UZUN BİR SÜRE SONRA TEKRAR YAZABİLDİM SONUNUNDA NEYSE MULTİDE JUSTIN'İN "CONFİDENT" ŞARKISI VAR İSTEYEN DİNLEYEBİLİR. İYİ OKUMALAR.
______________________________________Okula gittiğimde birkaç tane aptal ve bir o kadar da sürtük olan kızlar yanıma gelmişti. İşleri güçleri erkekleri baştan çıkarmaktı. Zaten başka bildikleri bir şey yoktu.
Bana yaklaşık 10 dakika boyunca bir sürü tehditler savurup, hoşlandıkları erkeklerden uzak durmamı söylemişlerdi. Ben de bu arada boş durmayıp onlara bir sürü laf etmiştim. Çünkü haketmişlerdi.
Hayır yani anlamadığım şey ise onların gelip bana nasıl böyle saçmasapan şeyler söyledikleriydi. Çünkü erkekler bana geliyor ben onlara gitmiyorum.
Zaten bu okuldaki erkeklerin hemen-hemen hepsi çapkın ve bir o kadar da ukalaydılar. Yani tabiri caizse bana 'yavşamaları' normal geliyordu ama bunları düşünemeyecektim.
Çünkü hâlâ daha deminki olay yüzünden modum düşmüştü. Evet. Ailemin bana ilgisi olmadığını biliyorum ama bir anda bunu hiç tanımadığım birisinden duymam canımı yakmıştı.
Neyse zaten şimdi sınıfa gidip Demi'yi bulmam gerekiyor. Umarım oradadır.
Dört kat merdiven çıktıktan sonra sınıfımı bulup içeriye girdim. Gördüğüm kişiyle biraz olsun gülmüştüm. Bu kişi tabii ki Demi'idi.
Sırasında -sıramızda- oturmuş, bekliyordu. Ve gayet mutlu gözüküyordu. Hemen yanına gittim ve konuşmaya başladık.
Ben yanına gelmeden önce yaşadığım olayları, o da Niall ile olan konuşmasını anlatmıştı. Anlatırken çok mutlu gözüküyordu ve heyecandan elleri titriyordu. Onu böyle görünce mutlu olmuştum. Niall'ı gerçekten seviyordu. Yani. Galiba.
Anlattığına göre bu akşam yemeğe çıkacaklarmış. Onun adına sevinmiştim. Okuldan çıktıktan sonra onların evine gidip hazırlanmasına yardım edecektim.
Biz aramızda biraz daha konuşup kahkahalar atarken sınıfa canımız gibi sevdiğimiz (!) öğretmenimiz girmişti. Ders tarihti. Bu dersten nefret ediyorum.
JUSTİN'İN AĞIZINDAN:
Bu boktan olan ve aynı zamanda aptal olan Selena'nın babasından gerçekten bıkmıştım. Onun yüzünden işlerim hep ters gidiyor. Daha bu sabah elimdeyken şimdi kaçıp gitmiş.
Bu olay nasıl oldu hâlâ onun şokundayım. Resmen adamlarım hiçbir işe yaramıyor. O aptal herif kaçarken bunlar oturup izledi mi? Aklım almıyor. Sinirden delirmek üzereyim.
Sinirin verdiği öfke duygusuyla adamlarıma bağırdım ve birkaçını da
kovdum. İşe yaramıyorlarsa bize ayak bağı olmak zorunda değillerdi. Onları öldürmediğim için dua etsinler.Niall'da sabahtan beri odasından çıkmıyor. Salak bu aralar aptal aşığı oynuyor. Bir kızla tanışmış ve onunla yarın buluşacakmış. Bunun için çok heyecanlıymışmış. Bunları düşünürken gözlerimi devirmeden edemedim.
Biz kötü adamlarız aşık olamayız. Kötü adamlar aşık olmaz. Ben de bir zamanlar yani iyi bir adam olduğum zamanlar aşık olmuştum.
Ama sonuç hüsrandı. Aşık olduğum, kadın dediğimiz varlık beni terk etmekle kalmamış üstüne aldatmıştı.
O günden sonra hem onun intikamını, hem de anne ve babamın intikamını almaya yemin etmiştim. O aptal kadın, kadın olmayı bile haketmiyor.Benim için tek değerli insan aynı zamanda en değerli kadın annemdi. Ne kadar hayatta olmasada onu çok seviyordum.
Bunları düşünürken gözlerimin dolduğunu hissettim ve hemen başımı iki yana sallayıp gözlerimi ovuşturdum. Ağlayamazdım. Çünkü ben ezik ve güçsüz olamaz öyle gözükemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy and His Love (Jelena)
FanfictionHayatının hiçte bildiği gibi olmadığını, ailesinin hiçbir işe yaramadığını öğrenen bir kız ve ona ne kadar kötülük yapmış olsada hâlâ sevdiği o erkek. Sevdiği erkek onu bir kuyuya itti, ama o erkeği sevmeye devam etti. Çünkü onu o kuyudan sadece yi...