1

547 20 4
                                    

Merhaba arkadaşlar aslında hikayenin ilk bölümünü bugün
Paylaşmayacaktım ama paylaşırsam daha çok okunur diye düşündüm ve bu yüzden paylaştım tanıtımdaki oylarınız için ve okuduğunuz için de teşekkür ederim. Bu bölümde küfür veya kötü sözler olabilir sonuçta Justin çete başkanı :-) İYİ OKUMALAR.
____________________________________________________________________________

Birkaç gündür tatil yapıyor ve okula gitmiyorum çünkü okulumuzda tadilat olduğu için bir hafta tatildi ve yarın tekrar okula başlayacağım bunun için üzgünüm ama tatil boyunca Demi ile eğlendiğim için de bir o kadar da mutluyum. Evet Demi ile çok eğlendik.Bu bir hafta boyunca onların evinde kaldım malum ailemle aram iyi değil ve bu yüzden ailem ile aynı evde kalmaktansa en yakın arkadaşımın evinde pijama partileri yapıp eğlenmek daha cazip geliyor. Yarın okula tekrar başlayacağım için kendi evime gitmem gerekiyor bu yüzden Demi'ye seslendim:

--"Demi!! Ben gidiyorum zaten yarın okul başlayacak gitsem iyi olur."dedim.

Demi bu duruma üzülmüş olacak ki o da:

--"Hayır ya yarın birlikte okula gideriz bugün de burada kal."dedi ama kalamazdım zaten annemden zar zor izin almıştım ve bugün de döneceğime söz vermiştim. Bu yüzden Demi'ye son kez bir şey söyledim:

--"Hayır. Kalamam. Zaten buraya gelmek için zar zor izin aldım annemden yarın okulda görüşürüz."dedim.ve arkasından "Bay bay" diye ekledim. Sonrasında da kapıya doğru yöneldim. Demi'de arkamdan "Görüşürüz" diye seslendi.

Ben de kapıyı açıp evden çıktım ve kendi evime doğru yol aldım.

...

Sonunda eve gelebildim Demi'nin evi çok uzak değildi ama yolda biraz oyalanmış ve eve biraz geç gelmiştim.

Eve geldiğimde annem evdeydi ama babam yoktu -ne zaman vardı ki zaten- bunu takmadım ve odama çıktım sonrada duş almak için odamda bulunan banyoma girdim.

JUSTİN'İN AĞZINDAN:

Of! Lanet olsun! Bıktım artık bu Niall'dan her dakka yemek yiyo ve onun yüzünden operasyonlara geç kalıyoruz. Bugün de aynı şey oldu, yine geç kaldık. Tamam o benim en iyi, en yakın arkadaşım olabilir ve onu seviyor olabilirim ama yemek yemeninde bir sınırı var.

Ben böyle düşüncelere dalmış, Niall'a kızgın kızgın bakarken arka bahçeden bir silah sesi duydum ve bir an şaşırdım burada olduğumuzu nerden biliyorlardı? ve bu pislik herif -ya da her ne boksa- kimdi? Bu soruların cevabını bulmak için adamlarım ve Niall ile beraber arka bahçeye doğru yol aldık.

Arka bahçeye gitmemizle beraber bütün sorularımın cevabını buldum. Bu boktan herif ve adamlarına operasyon düzenlemiştik ama bilin bakalım neden bu operasyona gidemedik. Tabii ki de Niall yüzünden bu olayı hatırlayınca tekrar Niall'a kızgın kızgın bakmaya başladım. Niall ise beni yumuşatmaya çalışırcasına sadece sırıttı ama bu benim sinirlerimi daha çok bozdu. Sonra önüme döndüm.

Önüme döndüğümde bu seferde karşımdaki adama pis pis bakıyordum çünku konuşmasını bekliyordum. Bunu anlamış olacak ki hemen konuşmaya başladı.

--"Merhaba Bieber! Seni görmek ne güzel."diye bağırdı kulağım sağır oldu. Aptal.
Sonra tabii ki de konuşmasına devam etti.

--"Senin bize saldıracağını düşündük ama bekle bekle gelmedin ve bizim de beklemekten canımız sıkıldı. Bu yüzden buradayız. Senin işini bitirmeye geldik."dedi. Bu adam ne saçmalıyo o ve benim işimi bitirmek ha? Şimdi acıdım ona.

Sonra ben konuşmaya başladım.

--"Ha-ha-ha!! Biliyor musun? Bu söylediklerin çok komikti. Sen benim işimi mi bitirecekmişsin yoksa ben mi yanlış duydum."deyip histerik bi kahkaha daha attım.

Sonrasında ise adamlarıma kaş göz hareketleri ile ateş etmelerini söyledim ve onlarda ateş etmeye başladı. Ben de şu boktan herifin peşinden koşuyor ve ateş ediyordum çünkü kaçıyordu. Korkak.

Ah ya! Lanet olsun! Ben böyle saçma sapan düşünürken o da gözden kayboldu ama bu iş burada bitmeyecek pislik herif.
____________________________________________________________________________
UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.
BENCE UZUN Bİ BÖLÜMDÜ.
İNŞALLAH VOTE VE OKUNMA SAYISI ARTAR. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Bad Boy and His Love (Jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin