HAPPY BIRTHDAY

124 6 0
                                    

Öncelikle bu bir yeni bölüm değil. Herkesten özür diliyorum uzun zamandır yb gelmiyor ama TEOG sınavım olduğu için ona çalışmam gerekiyor. Neyse fazla uzatmadan tekrar herkesten özür diliyorum.
______________________________________

Öncelikle, hayatımın anlamı olan adamın doğum günü. Onu, o kadar çok seviyorum ki bunu kelimelerle anlatamam. Onun benim için önemi büyük. Şarkıları, davranışları, karakteri, her şeyi benim için bir anlam ifade ediyor. Onu, bir kere bile olsa görmek isterdim ama olmayınca olmuyor. Umarım bundan sonraki hayatımda onu görebilirim.

Benim için, o sanki Justin Bieber değil de hâlâ Kidrauhl gibi küçük bir çocuk gibi ne kadar o dönemlerde ben de çok küçük olsam da ve daha hiçbir şeyin farkında olmadığım zamanlarımda olsam da onun bir videosunu izlediğimi hâyâl meyal hatırlıyorum. Bir videosunu izlemistim ama çok onemsememiştim sonra onu baby şarkısıyla daha fazla tanımaya başladım. Zaten her şey o şarkıdan sonra oldu. Abim şu an Justin ile ilgilenmese de o zamanlar çılgınlar gibi baby dinliyorduk 😂😂 abim onun taklidini falan yapmaya çalışıyordu.

Benim Justin'e sevgim Selena ile birlikte olduklarında daha da arttı. Çünkü ben Selena'yı daha çok takip ediyordum. Sevgili olduklarını öğrendiğim zaman o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam.

Neyse, uzatmak istemiyorum. Ne kadar Ashley Moore ile görüntülensen de, ne kadar Jelena'dan artık umudumu kessem de senin mutluluğunu istiyorum ve seni çok seviyorum. İyi ki doğdun JUSTİN DREW BIEBER!!!

Bad Boy and His Love (Jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin