6

268 12 6
                                    

ŞU SON OLAYLAR CANIMI İNANILMAZ DERECEDE SIKTI. HAİLEY OLAYINDA BİLE BU KADAR SİNİRLENMEMİŞTİM. O SOFİA DENEN KIZIN AĞZINA SIÇMAK İSTİYORUM. BU BÖLÜMÜDE İSTEYEREK YAZMADIM AMA SİZİ DAHA FAZLA BEKLETMEKTE İSTEMEDİM BÖLÜM SAÇMA OLMUŞ OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN.
İYİ OKUMALAR.
______________________________________

Şimdi, dürüst olayım. Bu lüks evde bir hücreye kapatılacağımı hiç tahmin etmemiştim. Evet, burası resmen HÜCRE. Anlamıyorum bana şizofren muamelesi mi yapıyor? Kaçırıldığımı biliyorum ve beni krallar gibi ağırlayacağınıda düşünmemiştim ama burda havasızlıktan gebericem!

Burada bir pencere bile yok. Kapı desen demirden ve üstünde bir şey var hapishanedeki kapılar gibi orayı açıp konuşuyorlar ya işte onun gibi bir şey. Zaten soğuk, elim ayağım buz tuttu. Her yer fayans ve burada sadece tek bir şey var. O da; eski-püskü bir yatak. Şu an bu durumda yatağın olmasına bile şükür ediyorum açıkçası.

Acaba beni kaçıran cani nerede? Sabahtan beri bağırıyorum ama duymuyor. Ya da duymamazlıktan geliyor. Ya insan bir battaniye verir soğuktan beynim bile dondu. Sanki kutuplardayız.

Gelen sesle kapıya doğru döndüm. Beklenen kişi geldi sonunda. Kapının üstündeki küçük şeyi açtı ve bana bakıp sırıttı. Bu duruma göz devirmekle yetinmiştim.

"Naber Selena, beni özledin mi? Dedi, ve kıkırdadı. "Ya, evet. Ne demezsin? Gerçekten çok özledim (!) Yani anlamıyorum seni, insan bir tane battaniye verir dondum burada." Dedim ve konuşmasını bekledim.

"Selena ben seni kaçırdım değil mi? Tanrı aşkına niye sana krallar gibi bakıyım? Acı çekmeni istiyorum."dedi. Ya bu gerçekten kötü çocuk olduğuna emin mi? İnsan başka tür şeyler yapar. Gerçi yapmasın ama beni dondurmak istemeside garibime geldi. "Bir şey söylicem. Yani hiç filimlerdeki kötü çocuklara benzemiyorsun. Onlar adam öldürür sen saçmasapan şeyler yaparsın. Gerçekten komiksin." Dedim, ve güldüm. Ardından konuştu

"Beni küçümseme küçük hanım." Dedi ve sanırım yanındaki bir düğmeye bastı. İçimden 'noluyo ya' dedim ve korkuyla bana sırıtan kişiye baktım. Hay senin sırıtman batsın.

Resmen içerisi ışık hızıyla daha fazla soğumaya başladı. Artık gerçekten buz tuttuğumu düşündüm. Hiç bir tarafımı hissetmiyordum. Son kez karşıdan beni izleyen kişiye baktım sonrada başım yere çarptı ve gözlerim yavaşça kapandı.

JUSTİN'İN AĞIZINDAN:
Kendi içimden 'lan bu kız öldü mü?' diye düşündüm ve hemen içeri girdim, nabzına baktım. Nabzı çok yavaş atıyordu. Hemen onu olduğu yerden kucaklayıp sıcak ve güvenli bir odaya getirdim ve yumuşacık olan yatağa yatırdım, ve onu baştan aşağı süzdüm. Resmen her tarafı mosmordu.

Birden pişman olduğumu hissettim ve korkuyla sarsıldım. Acaba sıcak su ile duş mu aldırsam? diye düşündüm ama sonra hemen vazgeçtim. Ne yapacağımı bilemiyordum. İlk defa bu kadar birisi ölecek diye çok korkmuştum. Hemen Niall'ı aradım ve olan biteni anlattım. Şanslıydım ki buluşacağı kızla randevusu bitmişti.

Bir yarım saat sonra Niall geldi, ve bir şeyler yaptı. Zaten o gelene kadar Selena biraz daha normale dönmüştü. Çünkü odayı iyice ısıtmıştım. Niall bana " Kıza ne yaptın lan? Başka bir şey yapsaydın bu kadar kötü olmazdı." Dedi, ve ben de "Sen şimdi böyle söylüyorsan gelmeden önceki hâlini görseydin kalp krizi falan geçirirdin galiba." Dedim sonra da ikimizde on dakika falan konuşmadık ve Sadece Selena'yı izledik. Gerçi onun Selena'yı izlemesi sinirimi bozmuştu. Niye birden insanlara acır oldum, ve Selena'yı önemsedim anlamadım?

Ben bu düşünceleri kafamdan hemen attım çünkü Selena uyanmaya başlamıştı. Derinden bir 'Oh' çektim ve Selena'nın kalkmasına tam yardım edecektim ki elimi itti ve kendisi kalktı. Bu sırada Niall ikimizede
tip-tip bakıyordu. Galiba benim bu hâlime şaşırmıştı, şimdi ne yalan söyleyeyim ben de kendi hâlime şaşırmıştım.

Bad Boy and His Love (Jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin