3

373 19 6
                                    

MERHABA ASLINDA YAYINLAMAYI DÜŞÜNMÜYODUM ÇÜNKÜ
HİÇ VOTE VERMİYOSUNUZ UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ VE VOTE SAYISIDA ARTAR.MULTİDE SELENA'NIN GİYDİĞİ KIYAFET VE JUSTİN'İN 'HEARTBREAKER' ŞARKISI VAR İSTEYEN DİNLEYEBİLİR.
______________________________________

Alarmın sesi ile uyandım gerçekten çok uykum vardı ama yine de uyanmak zorundaydım. Bugün okul vardı.

Dün gece Demi'ye tekrar mesaj attım ve biraz konuştuktan sonra uyumaya karar verdik ve uyuduk yani ben uyudum. O ne yaptı bilemem artık.

Bir iki dakika yatakta öylece oturdum ve kendime gelmeye çalıştım. Bugün benim için zor geçeceğe benziyordu. Umarım tahmin ettiğim gibi olmaz.

Yataktan kalktım ve banyoya gittim. Ellerimi ve yüzümü yıkadım ve birkaç işimide hallettikden sonra banyodan çıkıp dün kombinlediğim kıyafetimi giydim. (multi) Hava biraz rüzgarlıydı bu yüzden üstüme hırka aldım. Daha sonra da saçımı dağınık topuz yaptım ve mutfağa indim.

Kendime kahvaltı hazırladım. Ne kadar kahvaltıya benzemesede benim için güzel bir kahvaltıydı.

Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı, gözlüğümü ve elimede birkaç tane kitap aldıktan sonra evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım.

Aslında arabam vardı ama pek iyi bir sürücü olmadığım için yürümeyi tercih ediyorum çünkü en son Demi ile beraber az kalsın uçurumdan aşağıya uçucaktık resmen zar zor frene bastımda araba durdu. O günden sonrada Demi'de araba konusunda fazla bana güvenmez açıkcası ben de güvenmiyorum kendime ne yalan söyliyeyim.

Okula doğru yürürken telefonum çaldı. Telefonu çantamdan çıkarıp elime aldım ve ekrana baktım ekranda gordüğüm isimle birden heyecanlandım psikopat arıyordu. Evet onu dünkü mesajlaşmamızdan sonra psikopat diye kaydetmiştim. O değil de niye bu kadar heyecanlandım. Onu hiç görmememe rağmen elim ayağım titriyordu resmen.

Belkide sesini ilk defa duyacağım için bu kadar heyecanlandım? Mal gibi bir saattir ben ne düşünüyorum şimdi telefon kapanacak neyseki telefonu titreyen ellerimle zar zor açabildim.

Birden telefonun öbür ucundan "sabahtan beri niye açmıyorsun güzellik" dediğini duydum. Sesinde birazcık kızgınlık var gibiydi ama bana niyeyse sesi huzur vermişti.
"Ne diyorsun sen Selena sesimin güzel olduğunu biliyorum ama sesli düşünmeyi kesmelisin bence" dedi.

Aman tanrım ben sesli mi düşündüm?!!

Tabiki ona hemen cevap verdim:
- "Sende beni arayıp rahatsız etmeyi kesmelisin ki! Sen benim adımı nerden biliyorsun?!" Diye bağırdım. Aptal gibi ben niye kendimi hep yerin dibine sokuyorum?

- "Ah Selena daha konuşalı iki gün oldu ki dün seni aramamıştım. Sadece mesajlaşmıştık. Adına gelicek olursak ben her şeyi bilirim Selena. Senin hakkında daha bir sürü şey biliyorum. Aaa! Yoksa sana güzellik demem hoşunamı gidiyordu?" Dedi ve arkasından kahkaha attı.

Bu kendini ne zannediyordu? Hem benim hakkımda nasıl her şeyi biliyor? Pislik.

- "Hahaha söylediklerin çok komik hem benim hakkımda ne kadar şey bilebilirsin ki? Saçmasapan konuşma." Dedim. Sinirimi bozmuştu.

- "En sevdiğin renk yeşil. Genelde mantarlı ve biberli pizza yersin ve seversin. Ailen seninle fazla ilgilenmez hem de hiç ilgilenmez. Küçükken okulda sevdiğin çocuk sana küfür etmişti ve sende bütün okula rezil olmuştun. Hatta şuan okula gidiyorsun dicektim ki okulun kapısından içeri girdin. Bu kadar yeterli mi daha fazla anlatıyım mı?"

- "Yeterli." Dedim ve telefonu hemen kapattım. Anlattıklarına başta şaşırsamda sonradan son dediklerine üzülmüştüm ve gözlerim dolmuştu. Zaten sesim de ağlamaklı çıkmıştı. Bunun için kendime lanet ettim.

Okulun kapısından içeri girdiğim an herkesin gozleri bana dönmüştü. Okulda zavallı bir kız değildim popüler bir kızdım ama gerçek hayatımda tam bir zavallıydım. Resmen hayatım berbat.

Yanıma iki kız geldi. Bunlar okulun sürtükleri işte başlıyoruz yine bir ton laf edecekler...

JUSTİN'İN AĞZINDAN
Biraz adam dövdükten sonra arabaya bindim ve Selena'nın okulunun önüne sürdüm. Selena'nın babasını biraz pataklayınca okulunun yerini söylemişti. Okulun önüne gelince arabadan inmedim ve görünmeyeceğim bir yere geçtikten sonra Selena'yı aradım. Umarım açardı.

Onunla biraz konuştuktan sonra
Son sözü "yeterli" olmuştu sesi biraz ağlamaklı geldi ama umrumda değildi. Bu onun ne kadar zavallı bir kız olduğunu gösterirdi. Tabii ki Selena felaket derecede güzel bir kızdı ama bu hayatının berbat olduğunu değiştirmezdi.
______________________________________
UMARIM BEĞENİR VE ARTIK VOTE VERİRSİNİZ.GERÇEKTEN ÜZÜLDÜM VOTE VERMEDİĞİNİZ İÇİN ÇÜNKÜ ÇOK FAZLA BEKLEDİM BELKİ VERİRSİNİZ DİYE AMA NEYSE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜLER.

Bad Boy and His Love (Jelena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin