Herkese tekrar merhaba. Uzun zamandan sonra tekrar bölüm yazma gayretinde bulunuyorum. Üzgünüm, sizi bekletmek istemezdim. Ama boşverin sjgdjsgs bu arada başlığın ismi çok yaratıcı jsgskjakhsjs bir de Selena geri döndü. Mükemmel bir geri dönüş yaptı ya Aşkım. Zaten iyileşip geri döneceğini biliyodum neyse sevincimi içimde yaşıyım yoksa buraya içimdekileri dökersem iki saat toplayamam sjhdjsg
İyi okumalar↓
______________________________________Chaz ismini duyunca bir an eski anılarım canlandı gözümde. Yani eskiden Chaz adında bir sevgilim vardı ve gerçekten her şey çok iyi gidiyordu ama bir sabah uyandığımda telefonumda bir mesajla terk edildiğimi görmüştüm.
Ve o zaman şoka uğramıştım. Telefonda bir mesaj yazıp ayrılmasını geçtim. Neden benden ayrıldığını dahi bilmiyordum. Çünkü neden ayrıldığını yazma zahmetinde bulunmamıştı.
Açıkçası olayın üstünden iki sene geçmesine rağmen ben hâlâ çok fazla unutmuş değilim. Çünkü iyi giden bir ilişkinin sebepsizce 'telefonda' bitmesi mantıksız geliyordu. Hayâl kırıklığına uğramıştım.
Of! Konu ne ara buraya geldi? İyi ki Chaz ismini duydum. Dünyada onlarca ismi Chaz olan insan vardır. Justin'in telefonda konuştuğu kişinin benim bahsettiğim kişi olması oldukça düşük. Zaten Chaz, Justin gibi kötü birisi değildi. Yani Justin gibi birisiyle konuşmaz diye düşünüyorum.
Neyse geçelim bunları Justin en son yine sinirliydi. Umarım bana patlamaz.
Merdivenlerden yukarı çıktığımda Justin dışarı çıkacağını söyledi. Ve evden dışarı çıkmamamı, zaten çıkarsam dışarıda bir sürü güvenlikçi ile karşılaşacağımı da söyledi. Ben de tamam demekle yetinmiştim maalesef.
Justin dışarı çıktı ve kapıyı kilitledi. Harika (!) evde tektim. Merdivenlerden çıkmaya devam ettim ve Justin'in odasının açık olduğunu gordüm. Ve isimden 'fırsat bu fırsat Selena' dedim. Ve içeri girdim.
Vay be odası güzelmiş. (ya diğer bölümlerde hiç Justin'in odasına girdiğini hatırlamıyorum okumaya üşendim dkdhs) Ağırlıklı siyah rengi vardı. Odası da onun gibi kasvetli.
Biraz öylece odaya baktım ama sonra odanın içinde ilerlemeye başladım. Bir de yerde ne göreyim? Telefonum paramparça yerde duruyor. Aklıma gelen ilk soru: Telefonumu ne ara ve nasıl aldığıydı.
Ya şu an tek üzüldüğüm şey telefonumun parçalanmasıydı. of, aman. Neyse, sonuçta şu anki kaçırılma durumuma kıyasla dünyanın sonu değildi. Ama Demi falan aradı mı diye merak ettim şimdi.
Olan olmuş. Bari odada başka şeyler arıyım. Önce çekmeceleri, sonra yine çekmeceleri karıştırdım. Ne yapıyım? Her yer çekmece dolu
Buralarda ilgimi çeken bir şey olmadığı için. Dolabına yaklaştım ve kapağını açtım. Açmamla beraber içeriyi bir parfüm kokusu sardı ki az kalsın boğuluyordum. Ama bir yandan da güzel parfümmüş demeden edemedim. Kıyafetleri de genelde siyahtı aralarda birkaç tane beyaz ve gri, az da olsa kırmızı vardı.
İyice karıştırdıktan sonra dolabın diplerinde bir çanta buldum. Niyeyse bu çantanın içinde paha biçilir şeyler varmış gibi geliyor. Hemen çantayı aldım ve yatağa doğru koştum. Çantayı açıp, içindekilere bakmaya başladım.
Hah! Ne güzel (!) İçinde çok büyük olmayan bir tabanca ve yine çok büyük olmayan bir çakı vardı birkac tane de kurşun. Yine bir şey bulamadım, dedim. Ve tam ümidi kesmişken çantanın dibindeki cepte kağıt gibi bişeyin ucu gözüküyordu.
Hemen elime aldım ve kağıttan daha kalın olduğunu anladım. Bu bir fotoğraftı. Ve daha da kötüsü fotoğraftakiler bana çok tanıdık geliyordu.
Yaşadığım şokla bir an duraksadım. Ve emin olmak için tekrar fotoğrafa baktım. Fotoğrafta sırasıyla Niall, Justin, Chaz ve bir kişi daha vardı onu tanımıyordum. Sanırım birkaç sene önce çekilmişler çünkü Justin ve Niall şimdiki hallerinden daha küçük. Ama Chaz, Chaz son gördüğümle aynıydı. Zaten en son iki sene önce görmüstüm .
Sanki durmuş bana bakıyordu. Gözlerim artık fazla net görmüyordu. Gözlerimin dolduğunu hissettim ve en sonunda hıçkırarak ağlamaya başladım. Artık delirdiğimi hissediyordum. Bunlar fazla, bu olanlar gerçekten çok fazla ve karışık.Ben şu ana kadar Chaz ile gerçek bir şeyler yaşadığımı düşünüyordum. Ama o da yalanmış. Hayatta tek gerçek olduğunu düşündüğüm şey de yalanmış! Onun da Justin gibi olmadığı ne malum? Bunca şeyi benden saklamadığı ne malum?! O da herkes gibi yalan söyledi. Ben ailemden kaçıp onun yanına sığınıyordum. Demi'den sonra hayatıma giren en gerçek, sadık ve iyi sandığım insandı. Beni terk etmesi bile canımı bu kadar yakmamıştı.
Ağlamalarım daha da şiddetlendi. Bağırıp çağırıyordum. Yere oturmuş, başımı ellerimin arasına almış, saçlarımı çekiştiriyordum. Ben bu kadar aptal mıydım? Ona inanacak kadar salak mıydım? Gerçekleri göremeyecek kadar kör müydüm, yoksa o mu bu kadar iyi saklamayı becermişti? Sinirle ayağı kalktım ve bu yüzden biraz başım döndü ama umursamadım.
Salona indim ve televizyonun altındaki çekmeceleri karıştırmaya başladım. Albümler vardı burada. Hemen içini açtım ve tekrar Chaz, Justin ve Niall üçlüsünün fotoğraflarını gördüm. Tabii aralarda tanımadığım kişiler de vardı ama bazı fotoğraflar fazla eski değildi zaten bariz belli oluyordu. Chaz'i ilk defa öyle görmüştüm. Gayet mutluydu daha olgun duruyordu. Yanlarında kızlarda vardı bazı fotoğraflarda onları umursamadım. Şu an tek düşündüğüm Justin ile görüşmelerinin bir defalık olmamasıydı. Çünkü burada 10'dan fazla fotoğraf vardı.
Kendimi aptal, beyinsiz ve salak gibi hissediyordum. Chaz nasıl bütün bu olanları saklayabildi? Bana, hep beni üzmeyeceğini, çok iyi bir insan olduğunu ve beni sevdiğini söylerdi. Ama şu an anlıyorum ki. Söylediği şeyler yalanmış. Zaten eğer beni sevseydi bu kadar yalan söylemezdi.
Ağlamaktan gözümde yaş kalmamıştı. Başım çatlıyordu. Salonun ortasında öylece otururken kapı açıldı ve içeri...
______________________________________
Bilin bakalım kim girdi? Hsgsgshaj
Bu arada multide Chaz ve Selena var.
Vote verirseniz sevinirim. Kitabın okunma sayısı artıyor bunun için çok seviniyorum ama okuyanlar oy da verirse daha çok sevinirim teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy and His Love (Jelena)
Fiksi PenggemarHayatının hiçte bildiği gibi olmadığını, ailesinin hiçbir işe yaramadığını öğrenen bir kız ve ona ne kadar kötülük yapmış olsada hâlâ sevdiği o erkek. Sevdiği erkek onu bir kuyuya itti, ama o erkeği sevmeye devam etti. Çünkü onu o kuyudan sadece yi...