17 - Flashback 1#

19 2 0
                                    

   ,,Super, ne?" 
   ,,No samosebou! Je to boží nápad! Yuki, jak tě to napadlo?" 

   ,,Když je člověk zoufalý a nemůže nic najít tak sáhne po tom, co mu je nejblíže, ne?" 
   ,,Popravdě ne, mě by to nenapadlo" 

   ,,No jo, v tvém malém mozku se totiž právě odehrává úplně něco jiného.. Nechci vědět co.."
   ,,To nechtěj.." 
   ,,No, nechci.. Začneme?" 
   ,,Že se ptáš!" 

--

   Školou se ozvalo zvonění a my v rukou neseme velikou čtvrtku s nápisem 'Sarayeva'. Referát, do kterého jsme vlily celé naše srdce a vložily do něj všechno úsilí.

    Radostně vejdeme do dveří. Nikdo nemá z referátu takovou radost jako my.
,,Dobrý den.." ozve se jak ze strany přicházející učitelky, tak ze strany nás, studentů. 
,,Na dnešek - referát. Kdo půjde první?" zeptala se s úsměvem na tváři. 
Stejným úsměvem se koukla na Yuki a ona taky zvedla ruku: ,,My" 

   ,,Tak slečna Yuki se slečnou.." odmlčela se a náhledla do papíru, aby se ujistila, že řekne správné jméno: ,,.. a slečna Chi, prosím, předstoupit před tabuli. 

   Vzaly jsme do rukou obří čtvrtku a vydaly se k tabuli. Každý krok byl neskutečně a vzrušující. Čím více jsme se blížily, tím více jsem měla já, a určitě i Yuki, více šimraní v břiše a kdyby jsem tu byla bez ní, asi by jsem utekla by jsem utekla daleko a daleko.. Proskočila oknem a koupila nejbližší letenku do Vídně a nebo do Sarayevy..? 

   ,,No.." odkašlala jsem si,: ,,S, tady Yuki, jsme si připravily referát o.." Mlčela jsem. 
,,Hmm?" povytáhla paní učitelka obočí. 
,,O Chrámu.. Sarayeva.." vytvořila jsem ze rtů rovnou čáru. 
Paní učitelka si elegantně promnula nos a studenti se rozesmáli přes celou třídu. 
,,Klid!" zakřičela přes třídu která následně ztichla: ,,Nevím co vás to napadlo, dělat referát o chrámu, který neexistuje. Všechno to, co znáte, jsou pouze a jenom báchorky a mýty. Myslela jsem, že když jste již takto 'staří', nebudete věřit na pohádky.  No, ale pokračujte, pokračujte.." 

   Naštvaně jsem se nadechla a opět vydechla. Proč? Sarayeva existuje, já to vím.. My to víme.. Protože věříme..

The Secret Of SarayevaKde žijí příběhy. Začni objevovat