Part 5

407 6 0
                                    

Heeyyy sorry voor het lang wachten
Ik probeer elke dag een hoofdstuk te doen in de week en int weekend probeer ik er twee dus veel plezier
Entjoy
––––––------------------------------------------------------------
Foto:Liam
*chloe*

Oke toen Audrey dat zei kreeg ik wel schrik maar ik ga dat niet vertonen. Mijn vader zei altijd
"Laat je angsten nooit aan je vijand zien anders kunnen ze het tegen je gebruiken en ben jij kwetsbaarder"

De deur wordt hard open gegooid. Een paar heldere groene ogen kijken mij kwaad aan,in mezelf sla ik een gil.Maar dammmmnnn that eyes!! Audrey kijkt mij bang en met medelijden aan.

"Meneer Styles en Meneer Tomlinson willen jullie aub gaan zitten?"vraagt mevrouw Devolder met een toontje irritatie maar ook schrik. 
"Audrey waarom heeft mevrouw schrik van hun?" fluister ik naar audrey
"Harry zijn vader is machtig in deze stad,hij kan je zo ontslaan. hij is ook de sponsor van onze school "fluistert Audrey terug.

Harry kijkt naar mij met zijn groene ogen,hij grijnst als hij ons ziet fluisteren "maar natuurlijk mevrouw" zegt Harry scheinheilig, ik rol met mijn ogen. "how sweet" zeg ik zacht maar sarcastich.

Harry gaat met Louis op een bankje net achter ons zitten,ik rol met mijn ogen. Waarom haat de wereld mij?! Opeens voel ik een papiertje tegen mijn hoofd. Ik zucht diep en negeer het, ik voel terug een papiertje tegen mijn hoofd,deze keer draai ik mij wel om

"WAT!" sis ik naar Harry. Harry grijnst, wat ik hij van plan ?

"MEVROUW, CHLOE LAAT MIJ NIET MET RUST!" roept hij naar mevrouw. Ik kijk met een open mond naar hem en steek mijn middelvinger op en draai me terug om "Miss Rossblood will you leave the classroom please?" vraagt mevrouw aan mij. Ik zucht en pak mijn spullen en sta op. Bij de deur draai ik mij nog is om " Tuurlijk mevrouw, ik had toch geen zin om die mottige kop van Harry te zien" zeg ik met een glimlach en loop weg. Ik zag nog dat Audrey plat lag van het lachen en iederen "oehhh" roepen. Ik ga naar het nablijf lokaal en leg uit waarom ik hier ben en ik mag gaan zitten. Ik ga helemaal achteraan zitten,de leerkracht zegt dat hij even weg moet dus we moeten rustig blijven. ik zit hier niet alleen,een paar 'populiare' meiden(te veel make-up en hoerige kledij) en nog een jongen.

"hey,waarom zit jij hier?,ben je nieuw? ik herken je niet?" vraagt de jongen opeens aan mij. ik grinnik door al zijn vragen.

"ja ik ben nieuw en ik ben uit de les gezeten door 'Harry Styles'" zegt ik met een irritante toon op Harry Styles                                                                                                                                                       "Ooeesshh dat is niet goed eh, maar ik zou oppassen,hij is gevaarlijk en jou mooie gezichtje zou niet beschadigt mogen worden" zegt hij met een glimlach. wat een mooie glimlach.

"Bedankt maar mij krijg je niet klein" lach ik, hij lacht ook,hij heeft mooi witte tanden en een aanstekelijke lach

"Ik ben Liam en jij bent ?" vraagt hij met een grijns,wat hem heel goed staat trouwens haha, ik grinnik bij mij gedachten,Chloe doe normaal!

"Ik ben Chloe Rossblood,aangenaam" zeg ik met een glimlach "aangenaam,mag ik weten van waar je komt want je hebt een engels accent?"zegt hij "wat trouwens heel sexy klinkt"fluister hij nog in mijn oor! ik krijg kippenvel, bruhh!

Ik glimlach "ik kom uit Engeland, ik ben 2 maanden geleden hierheen verhuist" zeg ik. hij glimlacht.  "Waarom zijn jullie hierheen verhuist? als ik het mag vragen" vraagt hij verbaast. ik slik een brok weg,ik ga het hem niet vertellen.

"Euuhhmmm gewoon redenen " zeg ik zacht,ik moet de tranen proberen binnen te houden want ik wil mijn kwestbare kant niet laten zien

hij ziet het maar gaat er niet verder op in, hij knikt en kijkt me met medelijden aan.

DDDDDDDRRRRRIIIIIIIIIIIINNNNNNGGGGGGGGG!!!!!!

SAVED BY THE BEL !

"Leuk je te ontmoeten Liam, tot nog een keer" zeg ik met een glimlach

Hij glimlacht"ook leuk jou te ontmoeten Chloe!" hij pakt mijn hand en draait mij om "Chloe,ik wil alleen zeggen dat wat er ook is,ik ben ervoor je! Je kunt alles bij mij kwijt. Ik zwijg als een graf" zegt hij met een glimlach "dankje Liam" ik geef hem een knufffel en ga weg.

---------------------------
Liam is hootttt
Foto is van Liam

Badboy harry styles vs. me Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu