part 13

331 4 0
                                    

Foto: pistool chloe
*harry*

ze is een ross! ze is de grootste maffia bende! hoe?!

ze richt haar geweer op mij, het boeit me niet. ik wil haar alleen haar.

ik loop naar haar en zoen haar teder, haar zachte lippen zijn hemels! ik voel dat ze aar geweer weg steekt en me terug zoent. ik trek naar een tijdje terug en kijk haar aan. "wow" is het enigste dat ze zegt," het boeit me niet dat je een ross bent,als ik maar bij jou ben en je me niet dood schiet"glimlach ik. ze grinnikt en kijkt me terug aan, hhaar mooie blauwe ogen kijken naar die van mij."urgh urgh"zegt er iemand achter haar. we kijken allebei. haar broers kijken mij moordend aan."wat heeft dit de betekenen?!" zegt justin kwaad en hij trekt aan chloe arm."auwh!" roept chloe "je rukte bijna mijn arm eraf!"zegt ze kwaad erna.

*chloe*

ik wrijf over mijn arm. die pindahoofd rukte bijna mijn arm eraf!

"DAMES EN HEREN!" hoorden we iemand roepend door de microfoon. "mag ik jullie welkom heten op dit welkomsfeest voor de ross. ze zijn een jaar vermist geweest en nu zijn ze terug! ik bedoel de kinderen volgen hun op hun ouders zijn gestopt!" ropet hij nog en wenkt ons naar het podium. ik en mijn broers gaan op het podium staan en de man duwt de micro is mijn hand." euhm we zijn een jaar weg geweest door iets dat er is gebeurt dus moesten we dat allemaal verwerken. maar nu zijn we terug! en we zijn beter dan ooit"roep ik door de microfoon en ik richt mijn geweer op een glas in de verte en schiet. RAAK!! iedereen appladiseert. ik pak mijn glas met wodka en drink het in één keer op en pak nog een joint erbij. harry kijkt teleurgesteld naar mij. waarom is hij teleurgesteld?

ik spring van het podium en ga naar de dansvloer. ik dans al een tijdje met een héél knappe jongen,ik voel mijn benen slap worden dus exuseer mij bij de jongen en ga naar de toiletten.

ik gooi in mijn gezicht water, ik voel me al een stuk beter. "dir had ik niet verwacht"zegt een bekende stem.ik draai me om en kijk in de heldere groene ogen van harry. "wat had je net verwacht?" vraagt ik zo verbaast mogelijk. ik weet het antwoordt al "dat jij de dochter bent van de grootste maffia in de wereld!" zegt hij met een duhh-toon "ik ben de baas van de grootste maffia bende terwereld!" verbeter ik hem. hij moppelt iets wat ik niet versta, "wat zeg je?"vraagt ik aan hem hij zucht "ik ben verliefd op de baas van de grootste maffia bende" zucht hij. ik kijk hem verbaast aan. h-hij is verliefd op mij. ik kan geen liefde meer hebben. sinds ashton ben ik zo geworden.ik ken geen liefde meer. "ik ken geen liefde" zegik bot. ik moet mijn tranen bedwingen, hij blijkbaar ook. "hoe bedoel je 'ik ken geen liefde"zegt hij gebroken. pff ik ga het hem gewoon vertellen. "ken je de back-ops?' vraagt ik aan hem de back-ops is de maffia van ashton. "ja waarom? hun zijn onze vijanden." vraagt hij verbaast. "ik had een jaar een relatie met ashton van de backops totdat hij me opsloot in zijn. me verkrachten en drogeerden in zijn huis voor 2 weken lang! Tot de politie binnen kwam en mij zag. Sinds die dag dat ik weg was,ben ik Maffia geworden. Men ouders leerden me alles ik ben beter dan mijn broers"zeg ik met tranen in mijn ogen. Harry kijkt me emotieloos aan. "Zeg iets"vraagt ik zacht. Ik zie in zijn ogen woede,verdriet en moordlust. Ik zet een stap naar achter." Wat ga je doen ?!" Vraag ik aan hem. Hij kijkt diep in mijn ogen,ik zie de moordlust hard. Hij stapt weg, Joost mag weten waar ! "HARRY NAAR WAAR GA JE!! " roep ik nog maar hij negeert me.

*harry*
WAAR IS ASHTON???!!!!
Niemand maar ook niemand raakt haar aan of behandelt haar zo!!
Ik pak men geweer en herlaad het, ik kijk achter mij en zie zayn,Louis,niall en Liam achter me aan rennen. "Wat ga je doen bro! "Roept niall
"Ik ga die pummel van een Ashton vermoorden! Niemand behandelt chloe zo! " roep ik naar hun "nee je gaat niks doen! Dit is een welkomsfeest voor chloe etc. Dus geen ruzie!"schreeuwt zayn naar me. In mijn ooghoek komt chloe aangelopen,"wat ga je doen? Je gaat niemand vermoorden!" Roept ze naar me. Ik kijk in haar ogen,ik kalmeer meteen. " sorry,maar niemand mag jou zo behandelen !" Zeg ik boos
Ze schrikt ervan maar herstelt zich weer "weet ik maar ....ik ben een plan aant verzinnen om zijn bende plat te lopen"zegt ze vastberaden .ik zucht en ik knik. "Kom we gaan " zegt ze tegen haar broers. Haar broers kijken boos naar mij en maken een afkap hoofd teken na, ik glimlach maar. "Dag Harry tot maandag,en durft niet naar Ashton te gaan!" Zegt ze met een dreigende toon. Ik geef haar nog een snelle kus op haar zachte lippen z'n dan vertrekt ze .
Ik kijk haar na tot ze weg is. HA HA ze denkt toch niet dat ik ga luisteren! Ik ga naar Ashton pint uit

-----------------
Sorry dat het zolang duurde

Badboy harry styles vs. me Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu