We hebben vanalles besproken over Ashton.we hebben al een deel van het plan bedacht! Daar ben ik blij mee! Hoe sneller hij weg is hoe beter!
Ik stap samen met Harry in mijn lambo.
Ik stuur nog snel een sms'je naar Niall.
C:schuin gedrukt N:vet gedrukt
C:Hey ik en Harry vertrekken nu van zijn huis! Welke zwembad? En wie gaat er allemaal mee?
N:is goed! Het zwembad van Brasschaat,Harry weet waar! En
Zayn,Louis,ik,Harry,jij,Jolien,audrey,Liam,zac,Alysia,Justin en jayden! Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden al jou vrienden ook meegingen.Ik glim lach om zijn vriendelijkheid.
C:jaaaaa dankjje nialleer !!N:no problemo! Zie je Sevens
Ik sluit mijn gsm af en scheur de oprit af."je kan wel wat rustiger rijden"gilt Harry.ik grinnik en verminder de vaart.
"Ik ga nog wel even langs de winkelstraat,ik moet een nieuwe wekker kopen"zeg ii lachend.hij fronst"wat heb je gedaan"grijns hij.ik lach"nou ik was chagrijnig smorgens toen mijn wekker ging dus sloeg ik erop maar iets te hard"grinnik ik.harry ligt ondertussen al bijn op de grond wat moeilijk gaat omdat je in de auto zit maar ja dat is Harry.
We komen aan bij het zwembad.
Ik heb een roze wekker gekocht met op de achterkant "Fuckboy"op staat en een geweer erboven opgeplakt.ik wist niet dat ze dat maakte.ik stap samen met Harry naar ons groepje vrienden.
We lopen met zen alle naar binnen.we betalen en lopen naar de kleedkamers. Net wanneer ik de deur wil sleutel komt Harry binnen,ik kijk hel raar aan"wat? We zijn een koppel! Ik wil met jou een kotje!"zegt hij qua fake-beledigend.ik grinnik en begin me om te kleden.ik voel Harry's ogen op mij.als ik mijn bikini aan heb kijk ik naar Harry die nog aangekleed is."waarom kleed je je niet om?"vraag ik zacht."ik wil niet gaan zwemmen!ik wil niet dat iedereen mijn dikke buik ziet"zegt hij let tranen in zijn ogen.ik stomp hard in zijn maag.hij klapt dicht."voordat was dat nodig"toept hij boos."dat was voor het leugen dat je net zei! En elk leugen dat je zegt over je perfecte, goddelijke lichaam zegt slaag ik nog eens"zegt ik vastberaden.hib heeft godverdomme een perfect lijf.
Hij kleed zich rustig om en als hii klaar is wilt hij het slot van de deur halen maar ik hou hem tegen.hij draait zich naar me om.ik pak zijn gezicht tussen mijn handen."Harry....je bent perfect! Alsjeblieft luister naar me! Ik bent echt goddelijk! Ieder meisje ligt aan je voeten"zeg ik zacht terwijl ik in zijn ogen kijk."maar jij bent niet elke meisje chloe!"zucht hij.ik glimlach en druk mijn lippen voorzichtig op die van hem.
We trekken terug en gaan uit het hokje. We verbergen onze spullen op en lopen naar de rest"amai dat duurde lang"grijns zayn naar Harry en mij. Meteen geeft Justin zayn een boks tegen zijn schouder.zayn mompelt wat maar laat het voor wat het is.we lopen allemaal naar de stoelen en leggen onze handdoeken erop.iedereen gaat in het water en ik blijf liggen.lekker zonnen!
Opeens voel ik 2 sterke armen me oppakken.ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van Harry."Harry zet me neer"gil ii naar hem. Het enigste wat hij doet is grijnzen.pfff ik wil die eraf slaan."harrryyyyyy"roep ik en voordat ik het weet lig ik n het water.ik kom proestend boven.ik hap naar adem,ik begin onrustig te ademen. Mijn keel knijpt dicht! Ik probeer te ademen maar het lukt niet.ik voel me rood aanlopen.harry rent op me af.hij roept is maar ik versta hem niet.
Ik zie zwarte vlekken voor mijn ogen.
En opeens wordt het zwart.*harry*
Ik lig op de grond van het lachen samen met onze vrienden.ik kijk naar chloe en zie dat ze haar hand rond haar keel heeft en naar adel snakt."CHLOE!!"roep ik geschrokken.
Iedereen kijkt nu onze kant op.
"HAAN DIE VERDOMDE BADMEESTER!"roep ik naar mijn vrienden.ik zie Louis weg rennen.ik ren naar chloe toe. Ze ziet helemaal rood"chloe adem rustig in en uit"roep ik naar haar. Ik leg mijn handen op haar schouders,ik zie de badmeester aankomen.opeens uit het niks valt chloe neer.ik schreeuw het uit.ik loop met chloe ik mijn armen naar de rand can het zwembad"BEL EEN FUCKING AMBULANCE!"roep ik zo hard mogelijk. Niemand luistert ze zijn alemaal geschokt. De badmeester duwt me opzij en zegt dat ik kalm moet blijven.hij doet dingens dat ik niet weet dat het is. Chloe hoest, haar lichaam klapt dicht en hoest water uit. Ik voel de tranen over mijn wangen lopen.chloe adem onrustig.de badmeester probeert haar te kalmeren maar het lukt niet.ik denk even na en bedenkt me dan dat chloe me altijd wakker maakt als ik een nachtmerrie heb.ik druk de badmeester weg en ga boven chloe hangen.ik neem chloe's gezicht ik mijn grote handen.ik druk mijn lippen rustig op die van haar.eerst snakt ze naar ademwater daarna wordt ze rustiger en zoent ze me terug.ik trek terug en zucht opgelucht.chloe kijkt me met waterige ogen aan."w-wat i-is er gebeurt?"vraagt ze zacht.ik leg haar alles uit."chloe! Omg ik hoorde wat er gebeurde! gaat het?"roep Justin terwijl hij mij wegduwt en haar kn zijn armen drukt.een steek van jaloezie gaat door me heen. Ii weet niet waarom? Het is haar broer Harry! Ik schud de gedacht van me af en kijk rond me. Ik zie dat al onze vrienden rond ons staan en bezorgt kijkt.
Chloe kijkt naar mij en glimlacht.ik glimlach terug maar die betrekt alweer als ik achter haar kijk.
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...