Ik glimlach omdat ik haar zie knuffelen met haar broers.
*chloe*
We gingen zitten, Harry ging naast me zitten en mijn broers zitten zowat op mij. Ik moet zeggen we hebben tijden dat we elkaar haten maar als het tijd is dan missen we elkaar. Harry legt een hand op mijn been en glimlachte, ik glimlachte terug en leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Sorry chloe,dat dit je is over komen, het is mijn schuld!"begon Harry als eerst. "He! Het is niet jou schuld!ik zot bij de grootste en gevaarlijkste maffia! Daar kun jij niks aan doen! Het is mijn eigen schuld, echt waar ik had met versterking er naar toe gemoeten."zeg ik gebroken omdat ik weet dat het hem breekt.
"He! Laten we het hier later over hebben, ik wil nu gewoon bij jou zijn"zegt hij terwijl hij mijn gezicht in zijn handen neemt. Ik ontmoet de mooiste ogen dat ik ooit heb gezien, ik glimlach en knik."he! Jullie mogen we wel loslaten eh!"lach ik naar men broers. Ze lachen en Justin laat me los"jayden?laat je me nog los?"lach ik naar hem, ik hoor hel grinnikte"nee! Ik laat men zusje niet meer los!"zegt hij met een kinderlijke toon. We lachen allemaal. "Kom we gaan naar huis, mam en pap maken zich zorgen"zegt Justin. We staan op, ik kijk naar Harry. "Hey?wa is er?"vraag ik aan Harry. Hij heeft waterige ogen"mag ik alstublieft mee?"vraagt hij gebroken. Hoe lief is hij! "Ja tuurlijk"glimlach ik . Hij stapt ook op en volgt me naar buiten. "Ga je met je motor?"vraag ik aan Harry. "Als je me morgen thuis wilt afzetten na school?"vraagt hij lief. Hij heeft al de hele tijd mijn hand vast.ik glimlach als antwoordt. We stappen in en ik rijd van de oprit.
Oh baby, oh baby I know that you've been hurtingOh baby, oh baby I know that you've been hurting
No broken hearts in the club, no tears in the club
Cause we gon get it poppin' tonight
No broken hearts in the club, more drinks pour it up
Cause we gon get it poppin' tonightWe going straight to Miami
Hop on a plane don't need no plans
Shining so hard like a Grammy
Forget all the players what they did
We gonna be buying the drinks, we gonna be buying the drinks
Line up the bottles, line up the models, we gonna forget everything.
No broken hearts speelt door men lambo.
Ik zing mee en Harry ook, hij heeft echt een mooie stem.
"Babe? Waarom ga je niks doen met je stem je hent een prachtstem"zegt Harry tegen me. Ik lach. "Ikke? Ik klink als een kat!"lach ik naar hem
"Nee echt niet!"zegt hij ongelovig.
We rijden mijn oprit op, ik zie mijn ouders al staan bij de voordeur.
Ik stap samen met Harry uit en Loop naar mijn ouders toe. Ze knuffelen me en huilen." Wat is er gebeurt! Ik heb een deel te weten gekomen door da vader van ene Harry ze zitten bij de stylenblacks!"snikte mijn vader. We gingen naar Binnen en gingen zitten. "Harry wil je iets drinken?"vroeg ik
"Doe maar een cola alstublieft"zegt Harry beleefd. Ik stap naar de keuken. Ik hoor mijn ouders praten met Harry.*harry*
"Hallo, ik ben Harry het vriendje van chloe en ik zit bij de stylenblacks "zei ik vriendelijk. "Aangenaam, ik ben Nicky en dit is Jordan"zei de moeder van chloe. Ik glimlachte. "Ik wist helemaal niet dat chloe een vriend had"zeg Jordan. Chloe komt terug met een glas cola. Ze ging naast me zitten, ik legde mijn hand op haar been en glimlachte naar haar. Ze glimlachte terug."chloe ik wist niet dat je een vriendje had"zeg Jordan een tikkeltje geïrriteerd. "Sorry ik had het nog niet gezegt"zegt ze onschuldig"maakt niet uit maar zeg nu wat er gebeurt is !"zeg Nicky.
Chloe legde heel het verhaal uit soms moest ze een beetje huilen. Ik gaf haar dan een kneepje kn haar been voor haar te gerust te stellen."en toen kwam Harry me redden"zegt ze op het einde van haar verhaal. Ik glimlach naar haar. "Omg! Danku danku danku !"huilde haar moeder. Ze stond op en knuffelde me. Haar vader stond ook met tranen in zijn ogen. Hij kwam ook op me af en Gaf me een bro-hug. "Pff ik weet niet hoe dankbaar ik kan zijn, ik wil niet dat het nog is gebeurt"zei haar moeder maar ze beseft pas later wat ze gezegt had. "Ik weet het al"glimlachte ik. Ze haalde opgelucht adem. "Zou Harry hier mogen blijven?"vroeg chloe met een pruillip. Ik lachte.
"Ja tuurlijk schat! Ik kom jullie over een uur halen voor het eten"zegt haar moeder en liep naar de keuken."alstublieft doe haar geen pijn,het was zwaar toen het gebeurde met Ashton. Ze at niets meer, ze kwal haar kamer niet uit."snikte haar vader naar me. "Ik wil haar geen pijn doen, ze is de mijne en als Ashton iets doet! Vermoordt ik hem!"zeg ik een beetje kwaad. Haat vader glimlachte zwak naar me. "Kom we gaan naar boven, ik moet nog wat huis werk maken"zegt chloe tegen me. Ik stond op en volgde haar.
Ze ging op haar bureaustoel zitten en pakte papieren en pen.
*chloe*
Ik hoorde achter me licht gesnurk.ik draaide om en zag Harry vredig slapen in mijn bed. Zijn ogen trillen en zijn borstkas ging snel op en neer. Ik loop naar Harry."harry? Hoor je me ?"zei ik zacht en tikte om zijn wang. Geen reactie."HARRY?!"roepte ik. Geen reactie. "N-NEE S-STOP!NIET CHLOE!"roepte hij. Hij had een nachtmerrie, fuck!
"CHLOE!'roepte hij nog. Ik schud hem door elkaar. Hij wordt niet wakker!
"I love u chloe!"roepte hij. Ohh lief ! Chloe blijf nadenken! Wat kan ik doen?!
Hik bewoog onrustig onder mij, ik ging boven hem hangen en drukte mijn lippen op die van hem. Een paar seconde later zoent hij terug. Ik trek terug en kijk hem aan. "Je had een nachtmerrie."zeg ik zacht "het ging over mij?"vroeg ik. Hij knikte en nam me in zijn armen.*harry*
Now-way dat ik mijn nachtmerrie ga zeggen!
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...