Ik verveellll mij dus ik ga nog een hoofdstuk schrijven
Ik heb al 12k boeie da da weinig is maar het is iets eh hahahaha pfffff ❤️❤️❤️🦄🦄🦄
---------------------------Ik stap naar de aula, het is middag dus dat betekent ETEN!! Ik hou van eten !hahah onderweg kom ik audrey tegen.we praten over koetjes en kalfjes,uiteindelijk komen we aan bij een tafel waar 2 meisjes en 2 jongens zitten. ze kijken op als wij er zijn en glimlachen.
"Chloe, dit is Alysia"Audrey wijst naar een mooi meisje met kort zwart haar "en dit is Jolien" ze wijst naar een meisje met bruin haar " en die 2 jongens zijn Zac en Liam" zegt Audrey en wijst naar de jongens, ik herken Liam al, ik glimlach "hallo ik ben Chloe, ik ben nieuw hier" zeg ik met een glimlach.
"Chloe,wat leuk om jou terug te zien" zegt liam lachend "ook leuk om jou terug te zien" lach ik terug en zet me neer.
"Jullie kennen elkaar al ?" vraagt Alysia "Ja? we hadden elkaar daarstraks gesproken in het nablijf lokaal" zeg ik "jhep ze werd uit haar les gestuurd door krullenbolleke" zegt liam met een grijns. Iedereen lachT,tot ze opeens muistil zijn en naar iets kijken achter mij. Ik keek naar achter en ontmoeten te ogen van Harry, hij grijns en komt naar ons gelopen,ik draai me terug om en rol met mijn ogen.
"Whats wrong babe?"fluister een bekende stem in mijn oor, wat mij kippenvel bezorg.hij ziet het een grijnst tegen mijn oor.
"wat moet je!" snauw ik naar hem.hij liet een geheimzinnig lachje horen."jou....." noooooo je krijgt me niet lelijke bosaap ".....in mijn bed" ik rol met mijn ogen,ik draai mij om "SIKE! Wat een ego heb jij , je krijgt me nooit! En ga nu weg want ik kan niet eten als jij in mijn buurt bent want dan moet ik alles onderkotsen" zeg ik met een glimlach. Hij ademt hevig, wat betekent dat hij kwaad is . Goe bezig Chloe, nu heb je hem kwaad gemaakt! iedereen in de aula kijkt ons met grote ogen aan, ik lach naar hun. Harry pakt mijn arm "jij moet oppassen! ik ben machtiger dan je denkt! Als ik iets wil, krijg ik het ook en ik wil jou!" en met die woorden laat hij mij los en loopt weg uit de aula met zijn meelopers.ik haal mijn schouders op en draai me terug om naar mijn vrienden, hun kijken me allemaal met grote ogen aan"ommgg Chloe ik ben echt tots op jou!" roept Audrey blij. ik lach "dankje maar hij moet op zijn plaats gezet worden. Wie denkt hij wel dat hij is?!"zeg ik serieus "niemand! maar ook niemand is zo tegen mijn broer ingegaan" zegt Liam blij. Ik verslikte mij in mijn drinken en kuch als gek!
"WAT! JOU BROER ?WAAROM ZEI JE NIKS ?! roep ik kwaad naar Liam. liam haalt zijn schouders op "Omdat je dan mischien schrik heb van mij zoals de meeste mensen hier,maar ik ben niet zoals hem!Ik haat het dat hij zo doet!"zucht hij "Snap ik maar ik ga je ni oordelen? ik zie ook dat jij anders bent dan hem allèè kijk naar jou en Harry" zeg ik lachend ,hij lacht "Ja ,ik ben knapper haha" "hahaha een ego hebben julllie allebij" lach ik
De bel gaat en we lopen terug naar onze les "Zeg Audrey heb jij na school iets te doen?" vraag ik aan Audrey "euuhm nee maar ik moet eerst naar huis" zegt Audrey "heb jij zin om naar mijn huis te komen als je thuis bent geweest dan kunnen we films kijken?" vraag ik aan haar "jaa tuurlijk" zegt audrey blij "ik wil ook wel komen hoor alleen gaan wij een lekkere nacht hebben" flujster een bekende stem ik mijn oor
-------------------
Foto is van Alysia (demi lovati)
Loveeee yooouuuu
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...