Ik word wakker door een licht flits in de kamer,oohh fuck bliksem!
Nog een flits! Ik schijf naar achter. Achter mij voel ik iets bewegen, wtf wie? OW wacht dit is niet lijn kamer maar die van Harry, domme chloe!
Nog een flits. Bij die flits geef ik perongeluk een gil. "Babe?!""roept Harry achter mij met een fucking sexy stem. Ik negeer hem ik ben te druk bezig met het concentreren van bliksem! Nog een flits!ik spring over Harry naar het dichtbij zijnde hoekje, ik leg mijn armen over mijn knieën en mijn hofd er tussen."laat het stoppen"fluister ik tegen mezelf."hey babe? Wat is er?"vraagt Harry. Fuck ik haat bliksem ik heb er geen goede herinneringen aan."chloe ?!"zegt Harry. Ik negeer hem, Harry staat op en loopt naar me toe. Hii probeer mij armen open te krijgen maar het likt niet."stop"fluister ik. "Wat stop?"fluistert hij."chloe wat stop?"vraagt hii wanhopig. Ik open mijn armen en direct spring Harry in mijn armen, hij tilt me rustig op en legt me in bed zonder de knuffel te verbreken. Na 5 minuten stilte zie ik nog een flits. Ik geef een gilletje"oohh dus je bent bang van bliksem?"grijnst hij.ii kijk boos naar hem"er zit een verhaal achter! En als je niet maakt dat die grijns van je gezicht is sla ik hem eraf!"snauw ik naar hem. Hii schrik maar herstelt zich wel."wil je het vertellen?"vraagt hij zacht. Ik trek me terug uit zijn omhelzing. "I-ik e-euhm ben bang voor bliksem en onweer omdat..je weet toch van mijn broer gianni?"vraag ik aan hem. Hii pakt mijn hand vast en knikt."ik zat samen met mijn broer in de auto,het onweerde en bliksemde. We waren zo gelukkige! We zongen op 'i see fire' van ed sheeran. Er was een bliksem op de auto naast ons ingeschoten dus die auto reed tegen ons, we zijn tegen een boom geboks en er was een tak die door mijn broer stak. Daarom heb ik een hekel aan bliksem en onweer"huil ik. "Oohh baby toch"zegt Harry. Het trekt me terug in de omhelzing. Ik voel iets nat op mijn haar, ik kijk omhoog"Harry? Huil je?"snik ik. Hij kijkt me aan."nou je weet wel,ik was je bijna kwijt en ik snap niet dat je hier allemaal met kunt leven"snikt hij ook.ik zucht "euhm wil je het weten van lijn moeder?"vraagt Harry zacht.ik glimlach "nee pas als je er klaarvoor bent"fluister ik. Harry glimlacht dankbaar.ik kruip terug verder in bed"kom ga slapen ik ben moe"zeg ik. Harry knikt."goodnight babe"fluistert Harry en geeft me een kus. Ik moppel iets terug maar ik ben al in dromenland.Ik voel iets onder mij bewegen,ik open lijn ogen"ow sorry babe ik wou je niet wakker maken"fluister hij. Ik grinnik, hii wilt me en zoen geven maar ik trek mijn hoofd weg.harry kijkt verbaasd"wat?"grinnikt hij. "Ik heb mijn tanden nog niet gepoetst"zeg ik. Hij lacht,zijn aanstekelijke sexy lach."wel i don't Give a fuck"grinnikt hij en wilt me terug zoenen maar ik geef niet toe en trek weg. Ik stap uit bed naar beneden"babe...."zeurt Harry." I winnaar feel your lips"zeurt hii verder."ik wil eerst ontbijten en dan mijn tanden poetsen"roep ik als ik beneden ben.ik hoor iemand de trap af lopen en natuurlijk vergeten dat Harry hier niet alleen woont" hoi chloe"zegt een slaperige Louis."hoihoi"zeg ik vrolijk. "Chloeeeeee"zeurt Harry als hii ook de keuken binnen komt.ik glimlach wat een dodelijke blik van Harry oplevert."oei ruzie?"lacht niall die binnenkomt. "Ja-"zegt Harry maar ik onderbreek hem"nee maar ik wil eerst ontbijten en daarna mijn tanden moesten en hem DAARNA een zoen geven"glimlach ik terwijl ik de cornflakes pak. Ik vul mijn kom met cornflakes en melk en begin te eten."nou dan heb je pech! I wonna feel your lips baby"zeurt hij terwijl hij op me af stapt.ik schud mijn hoofd lachend.ik hoor de jongens achter me lachen.harry staat nu naast me met een uitdagende blik"dus je wilt me niet zoenen"grijnst hij.ik schud mijn hoofd en slik mijn eten door"Nope babe! Je moet wa-"ik worden onderbroken door de lippen van Harry.onze lippen bewegen syndroomisch over elkaar. Zijn tong vraagt voor toestemming die ik maar al te graag neem. Onze tongen spelen een vurig spel met elkaar."slik elkaar niet in!"roept een geïrriteerde stem van Liam. Ik trek terug en kijk naar Harry, "zie je wel! Dat je het leuk vind"glimlacht hij. Dat is nieuw normaal grijnst hij"zie je wel dat mijn bek stinkt"zeg ik geïrriteerd.
Ik eet verder mijn eten op en negeer de blik van Harry.Na mijn eten loop ik terug naar boven en stap onder de douch.
Waarom moet Harry zo opdringerig zijn! Als ik dat gewoon niet wou doe het dan niet!
Een klopje op de deur haalt me uit mijn gedachte. Ik murmel iets maar negeer het. De warme stralen doen me zwijgen, het voelt zo goed! "Hey? Wat is er ?"vraagt Harry die binnenkomt. Ik zucht geïrriteerd"had ik gezegt dat je mocht binnen komen?! Ik heb ook pravicy!"roep ik geïrriteerd. Zonder het te zien stapt Harry achter me in de douche met zijn pyjama aan en slaagt zijn armen om me heen die ik weg slaag."hey? Wat heb ik gedaan?"vraagt hij opeens hard en draait me om.
Ik negeer hem en draai me terug om maar dat vind baby Harry niet goed en draait me terug om wat een geïrriteerde zicht van mijn oplevert.
"Vertel?!"zegt hii bevelend."nou waarom snap je niet dat ik je niet wil zoenen voordat ik mijn tanden heb gepoest! Ik vind het niet leuk als mijn adem stinkt en ik iemand met zoenen en zeker niet als iemand mij dwingt om te zoenen!"roep ik gestrest. Harry's uitdrukking verzacht"sorry"zegt hii zacht.ik zucht"het is al goed"zucht ik."Nou kom we moeten uit de douche! We moeten Sevens naar je vader en dan gaat ons plan in van Ashton"zeg ik tegen Harry. Over een paar uur gaan we ons plan uitvoeren tegen Ashton.
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...