Deel 28

228 4 0
                                    

We stappen naar mijn kamer.
"Waarom bleef je wachten?"vraag ik zacht aan Harry.harry kijkt op"ik wou je het uitleggen,ik wou niet weg als je nog boos was"zegt hij verlegen.
Ik grinnik en trek hem mee op mijn bed.

-----------------------------------
Ik word wakker door het gekerm van mijn wekker.ik slaag hem uit,wat niet zo'n goed idee was want hij valt op de grond kapot.fuck.
Gisteren was het nog goed Af gelopen.harry is nog blijven eten en daarna is hii rond 22:00 naar huis gegaan. Ik heb gisteren ook telefoon gekregen van des de vader van Harry.hii vroeg of ii naar zijn huis wou komen na school vandaag voor een plan met Ashton etc.ik heb tuurlijk mee in gestemt! Ik wil Ashton uit mijn leven!!
Ik sta op en loop naar de badkamer.
Ik neem een snelle douche en ga dan voor mijn kleerkast staan.pfff wat moet ik aan!!!
Uiteindelijk pak ik maar een Bordeaux Crop-top,een zwarte skinny met mijn zwart gotisch schoenen.met zowat sieraden etc.

Ik strompel naar beneden,daar tref ik mijn familie aan"goedemorgen familie!"glimlach ik naar hun

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik strompel naar beneden,daar tref ik mijn familie aan"goedemorgen familie!"glimlach ik naar hun.
"Goedemorgen lieverd,lekker geslapen?!"zeggen mijn ouders tegelijkertijd.mijn broers moppelen iets terug wat lijkt op goedemorgen.ik knik en eet snel mijn ontbijt op."owja mam! Mijn ugh-wekker is kapot,ik heb eer een nieuwe nodig!"zegt ik zo zacht mogelijk.mijn moeder moet grinniken"hier! Koop naar school maar in stad"lacht ze terwijl ze me geld aan geeft.ik glimlach en sta op."doeiii"roep ik nog voor ik naar school vertrek.
Ik rijd met een snelle beweging van de oprit.ik hoor iemand achter me toeten wat me doet grijnzen.pff sukkels!
Pff vandaag is het al 19 oktober! Morgen ben ik jarig! YeeeeeYYY!!
18 jaar word ik! Ik begin oud te worden!haha ik grinnik om mijn eigen grap.
Ik rijd de parking van school op en zie meteen dat de parkingplek van Harry nog vrij is. Ik rijd er snel naar toe en net dat ik me indraai op zijn parkeerplek rijd Harry de parkeer plek op.ik stap uit en grijns naar hem.
Hij stapt naast me uit en ziet me grijnzen."pff chloe.... Babe dat is mijn plek"zegt hij met een pruillipje. Ik grinnik"ja dan miet je vroeger komen eh?babe"grijns ik naar hem met druk op het woord babe.hij grijns en legt zijn arm over mijn schouder.we lopen in school en meteen komen Audrey en Jolien op me af."heeeeeyy!!!"grijns Audrey.ik schud men hoofd lachend."ik zie je strakjes babe"zegt Harry tegen me.ik knik en geef hem een kusje.hii glimlacht tegen mijn lippen aan.en loop weg.
"Je hebt hem echt verandert!"gilt Jolien bijna uit.ik lach om haar reactie.we lopen naar de les en gaan al zitten.jolien en Audrey zijn druk aan praten terwijl ik op mijn iPhone bezig ben. Het lokaal druipt vol met leerlingen.als de les begint is Harry er nog niet? Ik snap het niet? We hebben samen Engels.en net toen ik dat dacht komt hij in het lokaal gestormd.
"En waarom is meneer styles te laat?"vraagt de leerkracht geïrriteerd.ik kijk hel aan in zijn ogen en zie dat hij een bloed lip heeft.ik sta op en blijf hel aan kijken.de leerkracht ziet het ook en zegt dat hij naar de directeur moet maar hij wijst af en loopt naar mijn bank.ik sta nog steeds.hij komt naast me zitten en negeert mijn blik."miss rossblood wil je alstublieft gaan zitten?"verzet de leerkracht deze keer aan mij.zonder nog iets te zeggen ga ik zitten.ik blijf de hele tijd naar Harry kijken.wtf heeft hij gedaan."miss rossblood! you do not want to pay attention and just going to look at Mr. styles ! want to leave the classroom?!"roept de leerkracht.ik sta boos op en pak lijn spullen.nu kijkt Harry wel naar me! Ik geef hem nog een boze blik voor ik het lokaal uitstap.
Ik stap naar de aula en ga daar aan onze tafel zitten.
"Hey wat doe jij hier?"vraagt een bekende stem.ik kijk omhoog en ontmoet de ogen van niall.ik zucht"nou Harry kwam te laat in de les en toen ik hem zag,zag ik bij hem dat zijn lip gescheurd was! Ik weet wel zeker dat hij heeft gevochten dus bleef ik de hele tijd naar hel kijken voor antwoorden en toen ben ik er uitgestuurd!"zegt ik boos.
Niall komt naast me zitten"pff ik denk dat hij heeft gevochten met James"zegt niall.ik zucht,waarom die fucking James!
"Nou oke! Gaan we na schoon iets doen?"vraagt niall uiteindelijk na een lange stilte.ik schud mijn hoofd"ik heb een afspraak met des vanwege Ashton"zeg ik zachtjes.ik knikt begrijpend."maar daarna kan ik wel"zeg ik er of achterna.
Ik knikt en we spreken af wat we gaan doen en eidelijk na lang dicuseren gaan we uiteindelijk zwemmen.niet men ding maar oke.
_______
De dag ga snel voorbij.voordat ik het weet sta ik voor mijn lambo. Ik stap in en start de motor.in de verte zie ik Harry aan gerent.ik laat een paar grommen horen en scheur da parking af.ik had bijna een nat overeden.ik ga nog even langs mijn huis voor mijn bikini en stuff.dan hoef ik straks niet terug naar huis en kan ik ineens naar het zwembad.
Ik stap terug kn mijn lambo en scheur de oprit af.
Ik stop bij een grote villa nog groter dan die van Harry!
Ik stap uit en loop naar de deur.ik bel aan en. Meteen wordt er open gedaan daar een klein meisje."Heey"zeg ik op een kinderlijke toon. Ze glimlacht haar tanden breed en hou de deur voor me open.ze rent al weg naar binnen.ik loop haar achterna en zie het meest schattige zicht ever.harry zit met zijn zusje te spelen met Barbie poppen en Harry glimlacht breed.hij ziet er echt gelukkig uit! "Wat ish eg gebeut met je lip"zegt zijn zusje.ze kan blijkbaar nog niet goe spreken.ik kan zien dat het haar verdrietig maakt."grote broer heeft een beetje ruzie gehad,wat jij nooit gaat doen later!"zegt hij op een kinderlijke toon en trekt haar op zijn schoot."oke jij beschermt mij wel eh?"pruilt ze naar hem."tuurlijk niemand komt aan mijn kleine zusje! Ik bescherm mijn zusje en mijn liefste vriendin voor altijd!"zegt hij vastberaden terwijl hij haar heen en weer wiggelt.ik denk niet dat Harry weet dat ik hier ben."is dah je viendin?"zegt ze wijzend naar mij.ik glimlach naar de beide.harry draait zijn hooft geschrokken naar me ."c-chloe w-w-wat doe jij hier?"stotter hij.ik glimlach naar hem en hij glimlacht gemeend terug.hij draait zijn hooft terug naar zijn zusje"ja! Ja dat is mijn vriendin"zegt hij dan.mijn glimlach wordt groter.
Hij zet zijn zusje neer en stapt naar me toe."hoelang sta je daar al?"vraagt hij zacht."lang genoeg om te weten dat je met barbiepoppen speelt."lach ik naar hem.hij lacht ook mee."het spijt me"zegt hij opeens serieus.ik kijk hel verbaast aan."wat spijt je?"vraag ik."dat je door mij uit het klaslokaal bent gzstuurt en dat ik niks zei over dat ik gevochten had"zegt hij zacht."met wie?"vraag ik sterk."James.."fluistert hii.ik til zijn hoofd op voor te zorgen dat hij mij aankijkt.ik glimlach naar hel en druk mijn lippen op die van hem.hij gaat er direct mee in.we worden uit elkaar geduwd naar het zusje van Harry."jullie zijn net zoals papa en mama"zegt ze.ik kijk verbaasd naar Harry.zij moeder was toch dood? Harry bedekt de oren van zijn zusje"stiefmoeder"verbeter hij haar.ik knik.
"Maar euhm babe wat doe je hier?"vraagt hij dan.
"Ashton"zegt ik kil.
Zijn ogen worden groot hii duwt zijn zusje naar de woonkamer en baalt zijn vuisten.
"Wat heeft hii gedaan?!!"vraagt hij zonder emotie.
Ik zet een stap achteruit.zo heb ik Harry nog nooit gezien! Ik wordt er bang van.
Hij zet een stap dichter."hij heeft niks gedaan! Je vader heeft gebeld of ik kon komen! Vanwege een pak voor Ashton! En je maakt me bang!"roep ik.meteen worden zijn pupillen terug helder groen."het spijt me"zegt hij verslagen.
Ik glimlach als teken dat het niks is."aah ik dacht al dat ik je hoorde!"roep de stel van des.ik kijk naar de trap en zie hel boven aan staan."kom naar mijn kantoor en Harry jij ook"zegt hij nog voordat hij weg gaat."wil je eerst iets drinken?"vraagt Harry.ik knik en zeg dat water goed is."ben jij het viendinneje van mijn boej"zegt een stem achter me.ik draai me om en kijk kn heldere groene ogen.ik knik en kniel voor haar."ja wat ben ik! En wie ben jij"vraagt ik op een een kindertoon terwijl ik in haar buik por.ze lacht "ik ben jade"zegt ze trots."nou aangenaam jade! Ik ben chloe"glimlach ik naar haar.ze knuffelt me wat me verbaast."ii vind je nu al leuk"zegt ze prettig.een grinnik kan ik niet laten."laat haar niet los! Gote boej"zegt ze als achter me kijkt.ik draai me om en zie Harry grijnzend kijken.hij stapt om ons af en pakt zijn zusje op.hij komt naar me toe en legt een hand op mijn middel.hij glimlach voordat hij zijn lippen op die van mij drukt.ik trek terug en grijns"kom laten we naar je vader gaan"zeg ik terwijl ik het glas water overhandig.
Ik laat hel voor omdat ik niet weet waar zijn kantoor ligt.hij stapt zijn vader zijn kantoor in en gaat zitten op één van die stoelen.ik volg zijn voorbeeld naar de andere stoel.
"Dus chloe.."zegt des.
"Ashton.."zegt hij er nog achterna.
Ik slik de brok in mijn keel weg.

Badboy harry styles vs. me Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu