Part27

238 4 0
                                    

Bevat smut!!
Ik zoen hem terug.hij hangt boven me,ik friemel aan zijn t-shirt als teken dat hij die moet uitdoen.hij doet zijn t-shirt uit en drukt zijn lippen terug op die van mij.met een snelle beweging trek ik zijn riem uit.hij doet zijn broek uit.
Onze lippen gaan sydronisch met elkaar mee.hij doet mijn t-shirt uit en kijkt me met verwondering aan.hii glimlacht en drukt zijn lippen terug op mijn lippen.hij trekt mij BH uit."WoW"zegt hik dromerig.ik grijns en trek mijn ondergoed uit."weet je het zeker? Ik snap als je het niet wilt eh?"ratelt Harry maar door.ik beantwoordt zijn vragen door mijn lippen terug op die van hem te drukken.ik ga met mijn hand naar zijn onderbroek, en laat mijn hand over zijn bobbel gleiden.hik kreunt in mijn mond.ik trek zijn onderbroek uit.hij haalt een condoom uit zijn laadkastje"wil jij hem om doen of moet ik het doen?"vraagt hij lief. Ik glimlach,"doe jij maar."zeg ik.hii grijns en doet hem rond zijn big junior om.hoe the fuck raakt dat in gaatje?!
Harry zijn mijn geschrokken blik."wat is er?"vraagt hij bezorgd."euhm hoe the fuck raakt jou big junior in mijn gaatje."grinnik ik.pff als je hem vergelijkt mer Ashton heeft Ashton een mini lul!"geen zorgen ik doe voorzichtig."aegt hij terwijl hii mijn wang streelt.
Ik zoen hem,hij gaat er direct mee in.hij leunt een beetje achterover om zijn junior bij mij in te doen.ik voel zijn top tegen mijn opening.hik gaat er een klein stukje in.ik krijg tranen in mijn ogen."mag ik verder"vraagt hii .ik knik en hij doet zijn hele lengte in me.ik grijp het dekbed vast om te pijn te vergeten. Ookal ben ik verkracht geWeest.het doet pijn omdat Ashton het ruw deed.hij gaat stilletjes op en neer.de pijn wordt bervangt door genot.
Ik kreun en leg mijn hoofd in zijn nek.
Hij begint zachtjes te stoten. Ook hij ligt de kreunen."sneller!"kreun ik.hij gaat sneller op en neer."F-FUCK! " kreun ik.we heugen allebei als zot.
Hij gaat nog sneller,hij begint hard te kreunen.ik laat een harde kreun horen die waarschijnlijk iedereen in dit huis heeft gehoord."f-fack!chloe je voelt zo goed!ik hou van je!"kreunt hij nu heel hard.
"H-HARRY!i-ik ga kome!"kreun ik.
We kreunen als gek en Harry gaat nog sneller."i-ik o-ook babe!"kreunt hij.
Ik voel een warme gevoel in mijn onderbuik."FUCK HELL! HARRY!"kreun ik.
Ik kom klaar.ik voel al mijn sap tussen mijn benen glijden. 5seconde later komt Harry klaar met de luidste kreun dat ik ooit hebt gehoord"fack! Chloe!"zicht hij wanneer hii naast me komt liggen. Hij doet zijn condoom uit en gooit hem ergens in de vuilbak.
Ik lig met mijn hoofd op zijn borst."het was geweldig"zeg ik dromerig.
Ja dat As het inderdaad! Het voelde anders dan normaal,bij kou voelt het perfecter en goeder"zegt hij."ik vond het leuk,eindelijk dat ik ervan genoot"zeg ik. Hij speelt met mij haar maar ik hoor hel wel grinniken."ik hou van je"zegt hij dan.ik grinnik,"ik hou van je"zeg ik terug.
Ik val in een droomloze slaap op Harry zijn borst.
---------------------------
Ik voel iets onder me bewegen.
Ik open men ogen en zie Harry onrustig ondere me bewegen.
Ik kijk op mijn gsm.05:45 wtf zo vroeg.
"NEE! LUISTERIET NAAR HEM"roept Harry.fuck niet Weer.
"Harry"fluister ik naar hem,hij zweet helemaal.
"BLIJF UIT MIJN BUURT!"roept hij terug.
Ik schud hem maar hii wordt niet wakker."HARRY!!"roep ik nu ook.
"CHLOE,MAM! REN!"schreeuwt hij

Ik druk mijn lippen op die van hem.hij zoent na een paar seconde terug.
Ik trek terug en kijk hem aan met waterige ogen."hey wat is er?"vraagt hij.
"Euhm sinds wanneer hebt je nachtmerrie's en ik weet niet of die gepast is maar ik heb je moeder nooit gezien waar is je moeder?"vraag ik voorzichtig. Zijn ogen wordt donkerder.fuck ik heb iets verkeerd gezegt.hij stapt uit bed en gaat voor mijn raam staan."dat gaat je niks aan"snauwt hij naar me.ik deins achteruit."waarom? Wat is er? Vertel het me"vraag ik voorzichtig.hii draai zich om,zijn ogen zijn rood van het huilen.je ziet dat hij kwaad is.niey zomaar kwaad maar woedend."IK ZEG DAT GAAT JE NIKS AAN!"roept hij.ik deins nog meer achteruit."Het is niet alsof je mijn vriendin bent!"snauwt hij.hij merkt wat hij net heeft gezegt. Ik pak al mijn spullen bij elkaar."chloe.."zegt Harry maar ik onderbreek hem"Nee! Niks te chloe."snauw ik naar hem.
Ik loop zijn kamer uit met Harry op mijn hielen."CHLOE ZO BEDOEL IK HET NIET!IK WAS KWAAD ZN DAN ZEG IK ALTIJD STOMME DINGENS!"roept hij.ik negeer hem"het wat is hier aan de hand"vraagt een slaperige Liam.als hij mijn rode ogen ziet is hij plots klaarwakker."Wat the fuck heb je gedaan!"roept Liam naar Harry.liam pakt Harry bij zijn kraag.pff ik wil dit niet zien.ik loop verder naar de voordeur."doei Liam"zeg ik nog.mijn stem trilt enorm."nee chloe alsjeblieft blijf!"roept Harry.ik kijk hem in zijn ogen,zijn ogen zien rood.hij huilt."chloe alsjeblieft"smeekt hij.hii gaat op zijn knieën zitten."pleas stay!"smeekt hij nog.ik gooit de voordeur dicht en ren naar mijn lambo.

Ik loop direct naar mijn kamer.als ik kn mijn kamer ben,zak ik ineen.ik huil het uit,ik ga tegen mijn muur zitten en val daar in slaap.

Ik wordt smorgens wakker met knallende hoofd pijn.ik sta op want blijkbaar ben ik tegen de muur inslaap gevallen.ik slors naar beneden."hey
Goeiemorgen schat,ik had je niet horen thuis komen gistern"zeg mijn moeder als ik in de keuken kom."ik kwam thuis om 6:15"zeg ik gebroken."wat is er gebeurt?"vraagt men moeder.men moeder trekt me in een knuffel.ik leg alles uit ook van de seks."ooh schatje,waarschijnlijk bedoelde hij het niet zo!maar Harry had blijkbaar smorgens aan de deur gebelt."zegt ze.ik kijk verbaasd naar haar."wat?"vraagt ii zacht."ja Harry zit voor de deur!"zegt Justin die de keuken Binnen komt.ik ren naar de voordeur.
Ik zie Harry inderdaad voor de voordeur slapen.ik ga naast hem zitten en schud hem wakker.hij kijkt eerst verward voor zich uit maar dan kijkt hij naast zich naar mij.zijn ogen zijn rood van het huilen.hij springt recht"chloe het spijt me! Ik bedoelde het niet zo! Ik was kwaad omdat je begon over mijn moeder maar je wist het niet! Het spijt me! Echt waar!"smeekt hii.ik trek hel dichter bij me."snap het! Maar waarom lag je hier?"vraagt ik."euhm ik belde vanmorgen aan,je broer deed open en ik vroeg of ik naar binnen mogt maar hij zei nee omdat je lag te slapen met tranen tegen te muur. Dus ben ik hier in slaap gevallen"zeg hij zacht."het spijt me"zegt hij en hii kijkt naar me.ik druk mijn lippen op de van hem.hij gaat direct mee in de zoen."kom mee naar boven"zeg ik tegen hem.

Badboy harry styles vs. me Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu