Ik grijns ook
Ik leg haar alles uit van Harry en mij en ook ineens van mijn tijd let Ashton. Ze mijn beste vriendin, ze mag het weten.
"Dus vertel nu over jou en zayn"zeg ik met wiebelende wenkbrauwen. Ze bloos."ik en zayn zijn gistern naar de film geweest maar opeens bij bijna einde van de film, kreeg hij een sms en moest weg"zegt ze teleurgesteld."sorry"zeg ik, ze kijkt verbaast"wat sorry"vraagt ze verbaast.
"Ik leg het nog wel eens uit, kom je vanavond naar mij. Ik heb zin in een feestje dus gaan we naar een feestje alleen weet ik nog ni waar"lach ik. Ze lacht ook. Ze knikte"tuurlijk ik ben om 18:00 bij jou"zegt ze. Ik knik en trek haar naar het klaslokaal.we hadden nu Engels. We liepen in het lokaal en begroeten meneer Beckham. Hij knipoogt naar me, ik glimlach. OMFG hij knipoogde!
Harry zag het een gaf een boze blik naar meneer Beckham, wat een lach veroorzaakt van Harry. Ik ga naast Audrey zitten en we praten tot de bel gaat. "Oke hoe was jullie weekend?hoppelijk niet te veel gefeest."lacht meneer Beckham. Ik moppel iets."something to say? Miss rossblood"grijns Harry naar me. Ik grijns terug. "Wil je iets zeggen?chloe"zegt meneer Beckham. "Nee niet echt"grijns ik naar hem, hij knipoogt!
De hele les let ik niet op, ik let alleen op Harry die ook op mij let. We staren elkaar aan en glimlache soms naar elkaar. "Miss rossblood?do You know the anser?"vraagt meneer Beckham aan mij. Ik knik en kijk naar het bord."sorry maar welke vraag?"vraag ik beschaamt. Ik hoor Harry grinniken. Ik stuur hel een boze blik. "Vraag 5: zeg in het Engels wat je fantasie is"lachte hij naar me."I 'm in the biggest mafia in the world and combat black- ups along with stylenblacks . I schoet each man down because I can."grijns ik. Het is geen fantasie.
"Oke geweldige fantasie"zegt meneer Beckham verast.harry kijkt me met een open mond aan en doet een teken dat ik gek ben."je kunt heel goed Engels, beter dan ik! Van waar heb je dat geleerd?"vraagt Beckham aan mij. Ik grinnik"ik ben Engels"zeg ik. Meneer Beckham kijkt me aan alsof ik een alien bent."nou dan hebben we veel gemeen, want ik kom uit Engeland"zegt hij trots.ik glimlach als antwoordt.
Ik voel ogen op mijn rug prikken, ik kijk achter me en zie Harry kwaad naar me kijken. Wat heb ik nu weer misdaan.
Trriinnnggggg
Saved by the bell.
Ik loop snel het klaslokaal uit met Audrey. Ik heb nu echt geen zin in een preek van mister styles.
Aangekomen bij mijn kluisje haal ikijn geschiedisboek eruit en doe ik mijn Engelse boek erin.net wanneer ik mijn geschiedenisboek heb wordt mijn kluisje dicht geslagen.ik slaak een gil en draai me om."WTF HARRY!MIJN HAND HAD ER TUSSEN KUNNEN ZITTEN! DICKHEAD!"schreeuw ik naar Harry.
"WTF WAS DAT MET MISS BEKHAM!"schreeuwt hij terug.
"Wil je ni echt ruziemaken over een leerkracht?"vraag ik hem zacht.hij antwoordt niet."dus je vertrouwt me niet?"vraag ik zacht. Zijn oogkleur verandert terug in helder groen.hij kijkt me alleen aan,hij geeft geen antwoordt. Ik duw hem opzij en loop samen met Audrey naar mijn les. Dit uur ging traag voorbij.
Middagpauze! Fanily!
Ii ga met Audrey aan onze tafel zitten, ik praat met Liam over koetjes en kalfjes.de hele refter is stil, heel onze tafel kijken achter mij. Ik zucht en draai me om.dit kan maar 1 ding betekenen eh. Mijn mond valt open van verbazing.harry staat achter mij met een knuffel en knal rode rozen.ik grijns naar hem en sta op. "Dus de badboy heeft een hart"zeg ik op een kinderlijke toon.hij glimlacht"het spijt me, ik vertrouw je wel maar hem niet!ik hou van je"zegt hij en komt dichter staan.ik pak de rozen en de teddybeer en leg die op tafel. Ondertussen kijkt heel de refter naar ons,inclusief meneer bevkham. Ik kom nog dichter staan bij Harry en sluit de ruimte tussen ons door mijn lippen op die van hem te drukken.hij gaat mee in de zoen.ik trek terug en kijk in zijn ogen"ik hou van je"zeg ik. Hij grijnst,alweer!"mooiboy! Haal die grijns van je face of ik doe het!"lach ik naar hem.heel de refter joelt om wat er gebeurt.meneer Beckham kijkt teleurgesteld en loopt weg. Joost mag weten waar.
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...