Ik loop met Harry uit school. We stappen naar mijn lambo en ik zie er iemand tegen leunen"wtf waarom leun je tegen mijn baby!"roep ik kwaad naar die gast.
Hij draait zich om en nu zie ik wie het is,meneer Beckham.ik excuseer me en vraag wat hij hier doet."mag ik even met je praten?"vraagt meneer Beckham. "Euhm tuurlijk, babe gz je even naar niall? Ik roep je direct terug"vraag ik aan Harry. Hij knikt en stuurt een waarschuwende blik naar meneer Beckham.hij kust me nog snel en rent daarna naar niall."dus waarover wil je hebben?"vraag ik aan hem.
"Nou ten eerste,zijn jij en Harry samen? En ten tweede, wat was dat voor fantasie?"vraagt hij. Ik zucht,"ja we zijn samen en ik weet niet, ik heb een leuk fantasie"lach ik, hij knikt"oke dan zie ii je morgen"zegt hij voordat hij wegstapt.ik roep Harry en direct daarna komt hij al aangelopen.
Ik ga zitten en starti lambo.
Onderweg naar harry's huis is het stil.
Ik rijd zijn oprit op,"wat is er?"zucht ik."niks, gewoon meneer Beckham moet niet flirten!"zegt hij een tinkkeltje kwaad en geïrriteerd.ik lach"babe?je weet dat je van mij bent"lach ik naar hem.
Ik grinnik en komt dichter bij."ik hou van je"zegt hij voordat hik zijn lippen op de van mij druk."kom op uitstappen"grinnik naar hem.hij drukt nog één keer zijn lippen op de mijne en stapt uit.3weken later!
I got a heart
And I got a soul
Believe me I will use them both
We made a start
Be it a false one, I know
Baby, I don't want to feel aloneSo kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground
Ik ram mijn wekker uit.pff weer school.
Ik en Harry zijn vandaag een maand samen, ik ben benieuwd of hij het weet. Ik heb voor hem een Nike trui gekocht. Hij wou die zo graag.
Ik doe mijn ochtendroutine.
Ik stap in lijn lambo en tijd naar school .ik stop voor een roodlicht.op de achtergrond speelt lil kleine af.ik hoor getoet,ik kijk naast me en zie Harry naast me in zijn masarati.ik lach en doe mijn raam naar beneden."ken ik jou? Lekkerding!"roep ik naar hem.hij kijkt nep geschokt en pakt zijn linkerborst vast.hij stap uit,ik ijk hel verbaast aan.hij doet mijn auto deur open en telt me eruit. Ik grinnik."wat ben je van plan?"vraagt ik spelend.hik grijns en drukt zijn lippen op de van mij, we spelen een vurig spel tot we worden gestoord door auto's die claksoneren.ik lach en stap terug in. En rijd door naar school.als ik op de parking kom zie ik dat Harry er niet is dus pik ik zijn parkeerplaats in. Ik doe dat meer ze als hij er nog niet is,dan moet hij maar optijd komen.MHAHAHAH
Ik stap uit en leun tegen mijn auto.*harry*
Welke motherficking hoeligen staat er op mijn parkeerplaats!
Ik rijd de parking op en zie dat mijn prinses mijn parkeerplaats pikt.ik grinnik. En zie chloe naar me staren. Ze ziet dat ik grinnik wat haar een grijns op haar gezicht laat toveren.ik parkeer naast haar en stap uit naar haar toe.
Ik stop voor haar."dus lijn bitch pakt mijn parkeerplaats weer in eh?"grijns ik.
Ik zie dat ze teleurgesteld is."wat is er babe?"vraag ik serieus.ze zegt niks en loopt gewoon voorbij mij naar Audrey.
Audrey en zayn hebben al een maand iets.FUCK!ik en chloe zijn een maand samen vandaag! Daarom ging ze weg!
Ik stap terug in mijn masarati en rijd weg.*chloe*
Ik kijk achter me of ik Harry nog zie, en ja hij rijd net weg.ongelovelijk dat hij het gewoon is vergeten!
"Heeyyyy Schatjee!hoeveel maandjes al?"vraagt Audrey.ik kijk naar haar. Haar gezichtsuitdrukking verandert als ze mijn gezicht ziet"WAT HEEFT HIJ HEDAAN?!"roept ze. Waardoor alle ogen op ons zijn gericht. Ik stuur ze allemaal een boze blik en direct draaien ze hun hoofden terug weg. "Hij is onze eerste jubileum vergeten"zeg ik met tranen in mijn ogen.ze trekt me in een een knuffel.
"Kom we gaan naar binnen"zegt ze na een tijdje."pff ik ga feesten vanavond!ga je mee?"veraf ik aan haar terwijl we aan onze tafel gaan zitten.ze knikt.
"Gaan jullie ook mee?james geeft een feest"zeg ik tegen Liam,Jolien,Alysia en zac.ze knikken allemaal."Harry zou het niet leuk vinden dat je naar een feest van James ga"zegt Liam lachend.ik stuur hem hem een boze blik"i don't Give a shit wat hij leuk vind of niet"snauw ik naar hem.hij kijkt bezorgd maar voor hij iets kan zeggen gaat de bel en ren ik zowat naar de les.ik hen wiskunde dus zit ik niet met Audrey laar wel met Liam.
Ik ga naast Liam zitten in het lokaal.als de les begint schuift Liam een briefje naar mij.wat is er gebeurt tussen jullie? En waar is hij zelfs?ik zag hem nog vanmorgen op school?
Xxliam je bestfriend/stepbrother
Ik lach en schrijf terug.hij is ons 1maand jublium vergeten! En Joost mag weten waar!xxx je bestfriend/stepsister CHLOE!
Schrijf ik terug. Hij kijkt naar me en zijn blik staat vol medeleven. Hij zegt sorry geluidloos.ik knik en glimlach.
We volgen terug de les.
De deur wordt open gegooit en beland hard tegen we muur.ik slaak en gil en kijk naar degene in het deurgat.mijn ogen vullen met tranen.
Harry staat in de deur met een boeket knal rode rozen en een knuffel met sorry erop.
Hik stapt naar me toe.alle ogen zijn op ons gericht.ik lach door mijn tranen door als hij voor mijn neus sta. Hij trekt me omhoog."het spijt me dat ik het vergeten was,het spijt me zo!"zegt hij en gaat op 1knie zitten.
Hij haalt een doosje uit zijn zak. Ik hap naar adem.NEEE!
Iedereen in het lokaal staren naar ons alsof dit echt niet gebeurt."wil je het me vergeven?"vraagt hij lief en doet het doosje open. Ik haal opgelucht adem.er steekt een armbandje in.ik trek hem omhoog en druk mijn lippen op die van hem."dus is het een ja?"grijnst hij.ik knik en druk mijn lippen terug op die van hem. Ik trek terug en kijk naar de armband.hij is echt mooi.het is een goud armbandje met diamantjes en een muzieknoot,een hartje en weedplantje.ik glimlach en kijk naar het hartje. Er staat iets ingerafeert
Chlarry for ever!❤️ ik hou van je'
OMFG! Ik kijk naar Harry met betraande ogen."dankjje"fluister ik.
"Euhmm meneer styles en mevrouw rossblood willen jullie mischien het lokaal verlaten voor pravicy?"vraagt mevrouw de becker aan ons.ik kijk naar haar en zie waterige ogen,ik glimlach en knik. Ik pak mijn spullen en zeg nog dag tegen Liam.we lopen samen het lokaal uit en gaan naar de aula.we gaan zitten aan onze tafel. Niemand is in de refter,logisch want iedereen heeft les.ik leun tegen Harry aan,ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is zo mooi.ik kijk naar hem en hij staart me aan.
Ik deuk mijn lippen onverwachts op die van hem, hij gaat er direct mee in.
Hij vraag voor toestemming met zijn tong die ik direct geeft.
Na een potje tongen laten we elkaar heigend los"ik ben er klaarvoor"zeg ik tegen hem.
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...