ik slik en kijk naar harry
'het komt goed' zegt harry als hij mijn gezicht ziet.
'mag ik eerst iets drinken?' vraagt ik vriendelijk 'tuurlijk wat wil je?' vraagt harry
'pff een wodka' vraag ik smeekend aan harry. hij grinnikt en gaat naar de keuken.
hij komt terug met een glas wodka.'dank u' eg ik wanneer hij het glas aan mij gaf, ik drink het ineen keer op 'amai jij had dorst' -grinnikt harry. 'dus wil je het vertellen? het kan ons helpen en jou' zegt de vader dan harry. ik zucht 'ik zal ij het begin beginnen' zegt ik en leg alles uit van ashton.
als ik klaar ben staart de vader van harry mij me een open mond aan, ik kuch om de stilte te verbreken. hij komt uit zijn trans'chloe? ik zou alles doen om hem uit te schakellen' zegt des de vader van harry. 'nee ik wil het zelf doen, ik heb hem al in zijn been geschoten'grinnik ik. hij lacht
'als je ooit hulp nodig hebt, ik ben er voor je'zegt hij nu op een serieuze toon ik knikt en sta op 'sorry maar ik moet naar huis. men ouders weten niet dat ik terug weg ben'zeg ik zo beleefd moeglijk
ik doe de voordeur openen stap naar mijn auto. 'wacht even' hoor ik een stem zacht zeggen als ik mijn lambo net wou in stappen.
ik draai me om en kijk in mooie heldere groene ogen. "wat" zeg ik bot ik wou net dat iedereen het te weten kwam, nu kan ik des niet onder ogen komen.
"ben je boos?" vraagt hij zacht. hij doet zijn handen op mijn heupen. "ja" zegt ik kortaf
"sorry" is het enigste wat hij zegt "wat sorry"vraagt ik bot hij kijkt me recht in mijn ogen aan. "voor alles. ik snap dat je boos op me bent en dat je me niet wilt zien. het spijt me da je het hebt moeten vertellen tegen mijn vader"ratelt hij maar door, ik proef zout in mijn mond. ik had niet doordat ik aan het huilen ben. 'wat is er?! waarom huil je?!" roept hij geschrokken waneer hij zit dat ik ween.
"I-ik w-weet h-het n-niet" stotter ik. ik trek me dichter bij zich aan, ik gooi mijn armen om hem heen en hij bij mij. hij houd me stevig vast. precies of hij schrik heeft om me te verliezen. "ik wil naar huis" zeg ik na een tijdje "ja tuurlijk! mag ik mee," vraagt hij zacht. ik trek me terug en knik.ik wil net mijn lambo instappen als harry mijn hoofd vastpakt, hij komt dichter en dichter met zijn hoofd.ik voel zijn adem op mijn lippen en niet veel later voel ik zijn zachte lippen op de mijne. ik zoen terug.
na een tijdje trek ik terug en glimlach. "kom je mee of rijd je zelf"glimlach ik naar hem. hij glimlach zijn kuiltjes bloot "ik pak men babe4500 wel"zeg hij wijzend naar zijn moter. ik grinnik en stap in. en rijd naar huis
ik rijd men lambo in e garage en stap uit naar harry. hij leunt tegen zijn motorals hij mij ziet grijnst hij. ik stap naar binne en loop naar mijn kamer, harry zit de hele tijd op mijn hielen. ik voel gewoon de hele tijd zijn ogen op me branden. " de badkamer is daar" zeg ik wijzend naar de deur in mijn kamer.
ik pak men pyjama en loop naar de badkamer; ik kleed me om en poets mijn tanden en loop terug naar mijn kamer. ik zie harry op mijn bed liggen staarend naar een foto op mijn bureau.als ij mij zit glimlacht hij 'wie is dat" vraagt hij wijzend naar de foto ik voel een brok in mijn keel" dat? dat is mijn broer gianni" zeg ik met een fake-glimlach "waar is hij? ik heb hem nog nier gezien hier?" vraagt hij verbaast ik slik de brok in mijn keel weg en prrobeer mijn tranen in te houden. ik kijk naar beneden" hij is bijna 2 jaar geleden overleden aan een auto ongeluk"zeg ik ineen adem. hij kijkt naar me, ik voel een traan over mijn wang dansen. ik loop naar me toe en omhelms me."het spijt me"zegt hij "het is niks. je wist het niet'zeg ik. en kijk terug naar de grond."gaan we een film kijken voor afleiding"vraagt harry voorzchtig. ik glimlach en knik. we gaan in bed liggen en ik pak mijn macbook erbij en zet een film op.ik lighalf op hem wat een lach oplevert van harry. ik val in slaap en later wordt ik wakker geschud door harry "hey babe,ik wou je even goed leggen zonder wakker e maken sorry"zegt hij zacht ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. ik leg me goed en harry ook. hij legt zijn armen rond men heupen. "goodnight my love" fluistert hij, ik weet zeker dat hij nu een grijns op zijn gezicht heeft "haal die grijns van je gezicht" grinnik ik "hoe wist je dat' zeg hij verbaast "slaapwel curlyhair" lach ik en ga slapen.
ik val in een droomloze slaap
JE LEEST
Badboy harry styles vs. me
Teen Fiction"IK BEN TE LAAAT" waarom moet ik met mijn domme kop nu weer mijn wekker vergeten te zeten voor mijn eerste schooldag mijn eerste schooldag begint niet zoals ik had verwacht.ik ben 2 maand geleden naar schoten in belgie verhuis dus moest ik al mijn...