3.kapitola,,se zblázním''

18 2 0
                                    


4.Ledna 00:27

,,ááááááááááááá"probudila jsem s hrozné noční můry, tuto noc už po čtvrté

Kate přiběhla a ptala se co se stalo. řekla jsem jí jak to bylo, ,,chodila jsem z lukem-teď už je pouze můj bejvalý-on mě pak unesl a chtěl zabít, jak mi chtěl nechat useknout hlavu, tak jsem se z vřískotem probudila" 

když sem poprosila Kate aby tu zůstala se mnou souhlasila. když jsem vedle ní ve tři ráno usnula,tak jsem už neměla žádné zlé sny ale zdálo se mi o Maxovy. 

4.Ledna 09:00

s úsměvem na tváři jsem se probudila,uviděla jsem Kate jak na mě s úsměvem vyloženě civí 

,,co" zeptala jsem se jí už bez úsměvu.

,,ale nic " dostala jsem jednoduchou a uspokojující odpověď.

beze slova jsem vstala a šla se nasnídat. Kate mi objednala ovocný talíř a hrnek černého čaje.když jsme snídaly, uslyšely zaklepání. beze slova jsem vstala a šla se podívat kdo to je. když jsem otevřela dveře, samým překvapením  jsem málem zakopla o práh. stál tam totiž MAX !!!!!!

,,ahoj" pozdravil

,,ahoj" odpověděla jsem mu

,,můžu dál nebo mi zavřeš dveře před nosem?"

,,jo jasně, promiň"odpověděla jsem a ustoupila ze dveří aby mohl projít. když jsme přišli do kuchyně ,Kate spadla čelist až na zem, a beze slova na něj hleděla, jako já u dveří.

,,ahoj"pozdravil Max

,,ahoj"odpověděla mu Kate

jak jsme si tak povídaly asi půl hodiny tak mě Max pozval do kina. Kate nás nechala jít samotné a sama šla do kavárny

z Maxem jsme šli na jakousi komedii,ani nevím jak se jmenovala.

asi v půlce jsem málem usnula, a tak jsem se opřela o Maxovo rameno. mu to očividně nevadilo.A najednou se sklonil a dal mi pusu.

jak film skončil tak jsme se rozhodli si někam sednout


VýletKde žijí příběhy. Začni objevovat