VIII

1.2K 80 1
                                    

-Jak mogłeś wprowadzić ją o NASZEGO mieszkania? Dobrze wiesz, że się nie lubimy!

-To ty jej nie lubisz- tłumaczył - Ona chciałaby się z tobą zaprzyjaźnić.

-Ale ty jesteś głupi... Oplotła sobie ciebie wokół palca, a ty wykonujesz każdą jej komendę. Wystarczy, że zacznie udawać płacz, nawet nie płacz, wystarczy, że polecą ze dwie łezki i ty już zaczynasz ją bronić! Opamiętaj się chłopie!- mówiłam z pogardą.

-Dlaczego ty jej tak nie nawidzisz?

-Bo jest kolejną pieprzoną...

- I to ostro - mruknął

-Dziwką... Słucham?

- Nic, nic... Ja tylko tak sobie mówię...

-Kontynuując. Jest kolejną pieprzoną dziwką, która leci tylko na twoją kasę i sławę...

- Nie możesz jest o to osądzać po trzech spotkaniach!

- Czterech.

- Oj nieważne. Chodzi o to, że ty nawet nie próbujesz jej poznać. Nie próbujesz się z nią dogadać czy zakumplować.

- I tak wiem,  że jej nie polubię.

- Nawet nie próbujesz! Spróbuj ją poznać... Jeśli nie dla siebie to chociaż dla mnie.  Wyjdziecie gdzieś na miasto,  na zakupy, na imprezę...

-Ty się trochę nie zapędziłeś?  Najpierw niech ją trochę poznam w domu.  Ale wiedz, że robię to tylko dla ciebie.  I nie mów i później,  że Cię nie ostrzegałam!

-Jeju dziękuję! Na pewno się polubicie! 

-Tak,  tak...  A teraz zapierzaj przed monitor film nagrywać!  Widzowie mi się skarżą,  że nie dostajesz filmów! 

-Ale...

-Nie żadnego ale!  Ty nagrywaj,  a ja spróbuję polubić ten twój plastik -zaśmiałam się.

-Niech ci będzie,  ale jak tylko się dowiem,  że byłaś dla niej nie miła...

-To i tak nic mi nie zrobisz,  bo za bardzo mnie kochasz! 

-Masz rację,  ale proszę bądź dla niej miła...

-Postaram się...

-Może nagramy później jakiś challenge we troje? 

-Może ale później,  a teraz do komputera won!   Ja ogarnę,  tą twoją loszkę...

~~~♥♡♥~~~

Za wszystkie błędy przepraszam... moja klawiatura przyłączyła się na ten inny tryb i jak zwykle nie ogarniam gdzie jest która literka (zwłaszcza ą,  ę, ł,  itd. )

KaeN - Moja Królowa

Lubię tą piosenkę ;3

Więcej niż Friendzone? || Skkf&JDabrowskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz