Defne - Okan Sahne
Okn : Kuzen ağlama artık. Harap oldun.
Dfn : İyi ki varsın kuzen. Hadi eskilerden bahsedelim kafam dağılır. Ayy eskiler demişken senin o gıcık kardeşin hala duruyor mu ? Az kavga etmezdim onunla.
Okn : ( Gülümser ) İzmir'de o kafasına göre takılıyor işte.
Dfn : Amcamla yengem nasıl hala kızıyorlar mı bana ?
Okn : Hemde çok... Annenin ölümünden sonra nefretle bakıyorlar sana. Bizim ufaklıkda kafasını babana takmıştı. Çok severdi babanı. Onun ölümünden de seni suçluyor.
Dfn : Kız haklı sonuçta ben babama balık tutmaya gidelim demeseydim o kaza olmayacaktı.
Okn : Saçmalama istersen. Hadi eve geri dönelim.
Dfn : Suratlarina bakmam.
Okn : Ben yanında olcam. Korkma
Okan ve Defne eve giderler. Hepsi pişmanlıkla Definenin gelmesini beklerler.
Çnr : Abi kızın üzerine çok gitme.
Tprk : Ne gitcem üzerine
Defne gelir. Odaya gider üzerini değiştirir. Pijamalarini giyer. Gelir kumandayı aramaya başlar. Ama kimseyi umursamaz. Herkes şaşkınlıkla Defneye bakıyordur.
Dfn : Çıldıracam kumanda yok. Dizi bitti. KUZENCİĞİM bi çay demle de şöyle iki kişi bi içelim.
Okn : Ben anlamam kalk sen yap.
Dfn : Tanıdığım bir erkek de öküz olmasa varya....
Okn : Tamam sus ama yinede yapmayacam çay.
Yln : Defne güzelim. Bak sana karşı hata ettik. Affet bizi lutfen 🙏🙏
Plt : Seni nah affeder Yalın Arass. Ama hiçbirimizi affetmeyecek bu sefer ağır oldu.
Çnr : Polat haklı
Yşm : Hadi siz neyse bizi asla affetmez.
Defne'nin telefonu çalar.
Sizce kim aradı? Defne onları affedicek mı ? bu soruların cevabını yarın hep beraber öğreniyoruz.
Tahminlerinizi aşağıya yazın.İyi günler efendim. Mutlu kalmak dileğiyle
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin