86. Bölüm

1.4K 68 45
                                    

Medyada festivalden örnek var. Son karede erkek var ama siz o ikisini Nehir ile Defne düşünün. Bu arada önemli bir DUYURU :***** benim hikayemden kurgu çalanın bende hikayesinden çalarım tekrar devam ederse isim olarak belirticem haberiniz olsun!!!!! ****

Bir kaç saat sonra Trabzona gelirler.

Almanya

Nhr : Defne konsere gecikicez Kalk.

Dfn : İyi be Tamam geldim.

Defne hazırlanıp çıkarlar. Bu arada David gruptan ayrılmıştır. Kızlar grubu Rock'a çevirmiştir. İstanbuldakilerle görüşmüyorlardır. Artık Araslar ve Barutçular Defne ve Nehiri sadece isim ve fotoğraflarda hatırlıyorlardır. Defne ve Nehir Rock'çı oldukları için dövmeleri falan vardır. Ayriyeten Defne saçının uclarını kırmızıya boyamıştır. Onlarda Trabzona gelirler.

Nhr : Şuan benim gördüğümü sende görüyor musun ??

Dfn : Neyi ? Ohaa onlar bizimkiler değil mi ? Tak tak gözlüğünü tak.

Defne ve Nehir gözlüğünü ve şapkasını takar.

Nhr : Ohaa Polat ne kadar değişmiş ( Polat Çınar gibi ceket tişört ve pantolon takılıyordur. )

Dfn : Valla abimin öyle olacağı aklıma gelmezdi. Yalın yok galiba

Nhr : Çok mu merak ettin ?

Dfn : Hayır Tabiki Saçmalama.

Tprk : Arabalar nerde kaldı ?

Plt : Abi şu dolmuşa binip gidelim. Yetişemeyiz yoksa

Tprk : Haklısın koçum

Herkes arabaya biner. Daha sonra Defne ve Nehir biner. Ama bizimkiler kızları tanımaz.

P Sltn : Uhh tövbe estağfurullah bunlar nedu böyle ?

Defne ve Nehir gülmemek için kendini zor tutuyordur.

Dolmuş şoförü Halimdir. Yanında da kardeşi Halime oturuyordur.

Hlme : Abi bunlar festivale gelmiş galiba ben bi sorayım. Yuuu go tu festival

Hlm : Bi Otur şuraya la havle

Dfn : Go to Çamlıhemşin

Hlm : Hah bak şu anormal olan Çamlıhemşin dedi. Demek ki oraya gidiyor.

Lyl : Ayol Defne ve Nehir burada olsaydı iyi olurdu. ( Ağlar )

Tprk : Leyla 4 senedir ağlıyorsun gittiler artık gelseler de hayırları dokunmaz.

Nhr : ( sessizce ) Eyvah

Lyl : Toprak bende sinirliyim gelseler bende affetmem ama kızlar meslek için gittiler.

Tprk : Yemişim öyle mesleği 4 sene önce kaçıp gitmeden önce düşünecekti onu. Ne vardi Almanyada ? Gelirdi bana derdi abi ben artık Almanyada yaşayacağım diye o zaman izin verirdim.

Dnz : Aynen Toprak abiye katılıyorum.

Lyl : Sen Toprakla fazla takılıyorsun galiba.

Plt : Bu sefer Abim haklı Leyla bizi bırakıp gitmeyecekti.

Lyl : Galiba sizde Haklısınız.

Köye gelirler. Araslar ve Barutçular eve geçerler. Kızlar da pansiyona geçerler.

Nhr : Bizi şarkı söylerken görürlerse çok kötü olur.

Dfn : Kimliğimizi saklayacaz yapacak birşey yok.

İNADINA AŞK devam EdiyorrrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin